Sunday, February 27, 2011

Gempar ! Benarkah Pas Boikot Utusan Malaysia ?

Saya tidak mahu menulis apa-apa.

Dua gambar di bawah ini sudah cukup untuk memberikan kita jawapan kepada tajuk saya diatas.

Hi...hi...hi...hi...hi....
Mulut kata lain, tapi hati lain pula
Benci tapi rindu

Hai, tekun nampak...
Membaca atau mengeja ?

12 comments:

Bekah Pah said...

Tok Garu syok tengok gambar-gambar artis. Dalam Harakah hanya ada iklan kuat tenaga batin. Tapi kuat tenaga batin saja nak buat apa, isteri masing-masing dah putus haid. So terpaksalah intai artis-artis gedik, manalah tahu boleh di pujuk masuk PAS, berubat tok-toke lebai.

Anonymous said...

Tabik pada Minaq Ginggo dan lu sendiri yang cekap tangkap dan terkam hal ini.

Pinjam kata TGNA dan PKR ABIM, kita kena khushuzon.. macam ozon gitu. Sebagai pemimpin, TGHA kena tengok juga Utusan Malaysia untuk menilai dan barulah dapat goren balik. Untuk PENAGANUT Pas kelas biasa-biasa saja, diharamkan ya.

DAP tak marah ke? Eeee...

Anonymous said...

ada 2 sebab mereka baca Utusan;
1) akhbar pilihan yg banyak info dan tiada fitnah berbanding harakah
2) cari point nak bantai projek kerajaan BN

Sudir said...

Hj Hadi pun nak jugak tengok berita UEFA Champions League beb

Anonymous said...

kemas giler gambar ni.hahhaha

sejahtera39 said...

sebelim baca Utusan Malaysia ni depa dh tengok kiri kanan kot...manalh tahu ada wakil dapigs takpasal gaduh dgn lge..mereka kalau gaduh sesama Melayu takpa tp klu dengan dapigs susahlh mereka...mereka sayang china kapir harbi tu drp bangsa seagama dengan mereka...manalh tau nanti mati lge letak kubur mereka kt atas sekali...itulah dasar pas/pkr sanggup bertuankan dapigs daripada terus bertuankan melayu...

Anonymous said...

HA HA HA HA !
GELI HATI...!

Anonymous said...

Baca Utusan ye?

Anonymous said...

cuba tengok agak2 page apa dia tengah baca tu?

Anonymous said...

sama ler...pas baca utusan, dalam pejabat utusan berlambak penyokong pas dan pkr...rbf buatlah sesuatu...

Anonymous said...

Pemimpin PR suruh ahli2nya boikot Utusan Malaysia..takut ahli2nya tahu cerita sebenar dlm paper tu...

Mr.Uda said...

Itulah dasar Pas bermuka-muka ahlinya disuruh boikot akhbar Utusan tetapi Pemimpinnya boleh baca Utusan Malaysia supaya ahli2nya yg bahlul taksub membabi buta tak tahu kisah2 Pas yg dibongkar oleh akhbar Utusan Malaysia. Bacalah ahli2nya akhbar Haprakdaily setiap hari yg penuh fitnah, spin cerita yg sebenar, otak pun tak berkembang asyik menyalahkan orang lain.