Thursday, February 24, 2011

Gempar: Zairil Bukan Anak Khir Johari

Sekali lagi rakyat Malaysia kena tipu dengan DAP.

Nama Khir Johari digunakan untuk memancing orang melayu menyokong DAP apabila seorang lelaki yang diumumkan sebagai anak Khir Johari menyertai DAP hujung tahun lalu dan baru beberapa hari lepas dilantik sebagai Setpol Lim Guan Eng. Sini

Media-media online dan blogger-blogger sebelah sana kecoh sekalian alam apabila dia dilantik sebagai setpol lge. Katanya lge telah melantik orang melayu sebagai setpolnya. Lihat di sini. Bukan main lagi mereka meraikan perlantikan 'melayu' itu.

1 Malaysia kena tipu dengan DAP. Zairil bukannya anak Khir Johari dan bukannya orang melayu. Zairil adalah anak kepada isteri Khir Johari yang bernama Christine yang dikahwininya pada tahun 1995.

Zairil adalah anak Christine dengan bekas suaminya yang berbangsa cina sebelum memeluk islam dan berkahwin dengan Khir Johari.

Zairil adalah anak tiri. Dia sengaja menggunakan nama Khir Johari untuk menumpang popular dan memenuhi hasrat DAP menggunakan taktik itu untuk menarik orang melayu menyokong mereka.

Sumber asal klik di sini

7 comments:

Anonymous said...

Melayu pengkhianat

Anonymous said...

patut ke ketua biro utusan shah alam, helmi foad iklankan dalam fbnya untuk cari wartawan dan jurugambar untuk kerja dgn akhbar PKR di selangor? Apa jadi dengan orang Utusan. KP tak da kredibiliti anak buah buat sesuka hari

Anonymous said...

malu besar la blogger2 pakatan kena tipu2 hidup oleh dap tu...mana nak letak muka beb? nasib baik lah blogger mesra kerajaan cekap utk dedahkan semua ini..lagi sekali nampak sgt blogger pakatan memang b%#@h sbb boleh kena tipu dgn mudah..tanpa selidik terus kecoh kononnya mereka lagi hebat...kah kah kah

Anonymous said...

saudara RBF,kalau dah memang digelar lidah biawak,eloklah ditambah gelaran kaki kelentong si LGE ni..dengan juak juak pembangkang boleh la dia mendabik dada kononnya 'Zairil dipilih bukan kerana bangsa tetapi kerana kemampuan'...apa dia ingat tindak tanduk dia selama ini paling bagus?
Elok lah dengan pendedahan ni saudara RBF,biar bukak mata dan minda sikit pada mereka mereka yang sayang sangat dekat LGE ni...

dzimba MMIM said...

cilako punya DAP..tak de kerja lain cari pancing aja dan mengelirukan fakta

Anonymous said...

Dalam gelanggang sarkis politik memang ada ramai pemain silap mata.

Dalam pertunjukkan silap mata, badan yang lurus boleh nampak putus-putus.

Mata yang sepet boleh diilusikan mejadi seperti mata puyu.

Meskipun strategi silap mata DAP berjaya dibongkar namun kredit harus diberikan kepadanya.

Kejayaan silap mata Dap setidak-tidaknya telah berjaya memukau penonton -- Pas dan PKR.

Justeru, Dap layak mendapatkan ucapan syabas atas kejayaan yang sementara itu. Syabas Dap.

Kah-Kah-Kah

Anonymous said...

Anjing kalo dah anjing tu tetap anjing..
Jika dibela oleh org melayu,diasuh dgn cara melayu,dinamakan org melayu,dibinkan org melayu...hati dia dan daranhnya tetap cina kafir harbi..ditarbiah mcm mna sekalipun dgn cara Islam dan melayu tetap nmpk cina harbi..
kita x payah nak melompat kalo dia masuk daPIG sbb dia mmg keturunan Cina komunis dan anti Islam..
satu aje aku nak tanya...lancau dia dah potong ker??..

Wu Di