Friday, February 18, 2011

Husam Perlu Ditahan Dibawah ISA



Ini sudah lebih...

Husam cuba menghasut rakyat supaya bangkit melawan kerajaan seperti di Mesir.

Dalam ceramah itu beliau menceritakan kisah seorang pemuda yang dipukul hingga mati oleh polis Mesir, kemudian rakyat bangkit melalui laman web menentang kerajaan.

Itulah yang cuba nak dibuat di negara kita sekarang apabila seorang lelaki mati di Kelantan semalam kerana serangan jantung kemudian diputar belit cerita kononnya mangsa mati kerana dibelasah UPP.

Dalam usaha mengikut apa yang terjadi Mesir, maka satu kempen melalui FB telah diwujudkan untuk kes berkenaan. Tidak mustahil FB tersebut ada kaitan dengan Husam atau orang-orangnya atau blogger belaannya. Perkara ini perlu disiasat secepat mungkin oleh pihak berkuasa kerana telah ada cubaan untuk menjadikan Malaysia seperti Mesir.

KDN juga perlu bertindak tegas mengambil tindakan kepada Husam berdasarkan ceramahnya dalam video diatas. Kalau perlu ditahan dibawah ISA , tahan sahaja. Walaupun tutur katanya dalam ceramah tersebut nampak baik dan lembut tetapi ianya penuh dengan hasutan.

KDN harus bertindak secepat mungkin sebelum keadaan menjadi lebih parah. Dalam hal ini juga rakyat Malaysia boleh menilai tahap otak pemimpin-pemimpin Pas. Mereka cuba hendak huru-harakan Malaysia yang aman dan damai selama ini. Mereka mahu negara kita jadi seperti Mesir dan rakyat hidup dalam kesusahan.

60 comments:

Anonymous said...

Dasar munafiq Husam Musang nie... masyallah... jgn tabur fitnah Husam Musa oit...

Anonymous said...

undang2 tetap undang2 walau siapa kn hormat undang2...namapk sangat di kelantan kerja tak ada sehingga jadi penyeludup nak sara hidup anak anak2 menteri kdn sila isakan husam masam ni secepat mungkin

Anonymous said...

wowwwwwww cow-cow punya menghasut ... memang haram jadah depa nie ....

Anonymous said...

Ini jenis manusia yang bercakap tidak pakai akal.Mana boleh niat menghalalkan cara. Jangan kata 500Kg, 5Kg pun kalau dah namanya menyalahi undang2, tetap salah walaupun sekadar untuk menyara keluarga.Yang salah tetap salah.Adakah PAS cuba untuk mengatakan bahawa kalau kesalahan kecil tidak apa,jangan buat kesalahan besar??? Lupakah kita bahawa api yang besar itu datangnya dari api yang kecil.Mungkin mereka telah terbiasa teori konspirasi PR.Suatu hari nanti Penjenayah Besar akan meniru teori ini dan tidak segan silu untuk membuat jenayah lagi.Kenapakah PAS sebagai parti ISLAM sentiasa cuba meniupkan prejudis dan sangka buruk...???

Anonymous said...

kalau 2 ke 3 juta orang buat kerja seludup beras mcm tu(tak salah dlm agama) apa jadi dgn percukaian kita?
nasib pertani kita beras kita jual mcm lelong.banggang ke tolol husam ?..patut kelantan tak maju maju

capt razak

Anonymous said...

amaran...amaran....amaran... dan sterus amaran. memberi amaran dan terus memberi amaran...

Daulah-alWatan said...

Salam,

Inilah padahnya jika ahli politik mengenepikan ajaran agama yang menjadi panduan hidup.

Puak2 Pas ni kalau berceramah bukan main lagi menyebut Islam adalah pegangan manusia. Islam hadir dalam segala urusan di muka bumi ini. Islam tidak boleh dipisahkan dalam apa jua urusan manusia.

Tapi clip di atas membuktikan mereka sebenenarnya hanya memperalatkan agama Islam semasa berpolitik.

Anonymous said...

Tahan jangan tak tahan, kalau boleh seumur hidup..aman sikit Malaysia, kurang sikit dosa mulut dia.

Umar said...

Rakyat kelantan harus bangkit menentang wali selipar nik aziz kerana 20thn jadi MB kelantan jadi negera islam contah kepada semua mahkluk di hutan kahkahkahkahak....

Juak Pas nak buat mcm dimesir??
kahkahkahkah

Lps tu bagi wali selipar nik aziz tadbir malaysia??
kahkahkahakah

Tngk muka wali selipar kemudian tngk kemajuan kelantan itulah Pok Nik seorg pemimpin yg sngt lemah setaraf ngan kepimpinan Abu Jahal
kahkahkahkah

asma said...

kalau nak berpolitik pun, jangan la sampai boleh mendatangkan kemudaratan kepada keamanan negara ni, awat teringin sangat ka nak hidup macam 50 tahun yang lalu. apa punya haprak la main politik macam ni......

kah kah kah kah said...

rbf ade kt situ...sbb tu die tau mangse kne serangan jntg...

kah kah kah kah

xkisah la psl blasah x blasah...yg xbley bla ble brite bg tahu upp berjye tumpaskan sindiket TERBESAR...

kah kah kah kah

kte husam...family die agk susah...ni akibat seludup la kot...xikut undang2 jgak...

papepun due2 propa! rbf lebih sket

kah kah kah kah

jom solat subuh

KusamKusang said...

Terkutuknya orang macam ni.

Bercakap agama oleh Pok Nik berdegar2.

Kononnya Islam itu terbaik.

Tetapi bila Allah berikan kuasa kepada pemerintah untuk menguatkuasakan undang2, puak2 ni tak nak ikut.

Sedangkan mentaati undang2 dan pemerintah adalah sebahagian dari agama.

Puak2 Lebai Kulup ni dah suka sangat mencari peluang bermain emosi. Biar pun benda tu tak betul.

Asal ada peluang boleh main emosi, depa pulun kaw2.

Yang bodohnya rakyat, tak fikir panjang dan mudah termakan.

Apakah TS Musa Hitam tak ngam dengan Menteri Amaran disebabkan Menteri Amaran tidak dengar nasihat Polis ?

Polis, sila bertindak. Menteri Amaran, sila sign.

Tq.

Anonymous said...

Rakyat Kelantan TIDAK AKAN BANGKIT menentang Nik Aziz. Yang Lelaki MALAS, tengoklah business di KB dalam tangan siapa. Kalau para Isteri tak bangun pagi tak berasaplah Dapur.

Yang lelaki majority suka PAS sebab tak payah susah susah buat kerja, Bercakap je dan lepas tu pusingkan TABUNG KUTIPAN. Kan SENANG namanya tu.

Kalau BN nanti kena kerja kuat, kena ada kudrat tulang urat. Lagi pun undi PAS dapat jaminan syurga. Jadi sampai kiamatlah Kelantan jadi macam ni..lebih lebih lagi ada orang macam Husam dan Nik Aziz...biarkan biarkan...

zahari1950 said...

Ini betul-betul perbuatan menghasut.

Pertama memutarbelitkan insiden dengan tujuan membangkitkan rasa benci rakyat kepada pihak berkuasa. Keduanya menghasut rakyat menggalakkan penyeludupan. Ketiganya menghasut rakyat bangkit memberontak menjatuhkan kerajaan yang sah dengan mengambil contoh kejadian di Tunisia dan Mesir.

Adakah dia berada ditempat kejadian hingga dia boleh bercerita sebegitu rupa. Dia hanya mendengar berita yang tidah sah dan menyebarkannya sebagai berita yang benar menggunakan pentas ceramah wakil rakyatnya.

Husam Musa tak payahlah menyuruh siasatan dijalankan kerana selama ini pun polis tetap jalankan siasatan.

Jangan dibiarkan orang macamni terus menerus menghasut rakyat. Bimbang satu hari nanti huruhara akan terjadi dan tidak dapat di bendung lagi.

Anonymous said...

undang2 tetap undang2..mana boleh pilih bulu...menyeludup bukan sj salah di sisi undang2, malah salah di sisi agama..

Anonymous said...

what..what??cube dgr video tue antara minit 5:40-5:50 "penyeludup terbesar di asia tenggara" sbb bwk 500kg di kira penyeludup terbesar??
aper punya bodoh husam kusam nie..
kalau bwk 1 lori pn msh lg consider penyeludup kecil2an..lain la kalau ko seludup naik kapal..

sejahtera39 said...

pas ini apa dasar perjuangan mereka?...nk kat perjuangkan agama mereka dh tersasar drp asas perjuangan Islam...nk kata perjuangkan keadilan dimana adilnya klu penyeludup masih dibela...
demi kepentingan politik mereka sanggup memperjudikan keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang2...memang pas ini dasar partinya memang munafik!

Anonymous said...

macam sial la husam ni... menghasut...perlu diambil tindakan segera...

Anak Lenggong said...

Patutlaa kat kat kelantan kebanyakan banyak berlaku kes kejatuhan moral..ini disebabkan para pemimpin negeri nya bersetuju dengan perlakuan jenayah..pada mereka jenayah boleh dimaafkan sekiranya ianya melibatkan penyokong PAS contoh kita lihat kejatuhan moral dikelantan:
1. gedebe digelanggan bolasepak.
2. Penyakit HIV dan AID tinggi sebab dok pegi siam.
3. Gejala dadah tinggi sebab dok ambik dari siam.
4. perlakukan sex boleh dimmafkan sekiranya bertemu dengan nike ajis...

p/s; sedap nya kusam kelentong diceramah tu eks..sampai kata kat dalam berita tv3 mengatakan polis berjaya mematahkan satu sindiket penyeludupan beras yang besar...kah kah kah..tetapi yang sebenarnya kat dalam berita tu pemberita hanya menyatakan polis menyelamatkan saorang lelaki yang disyaki penyelup beras..tu jee..tapi nak buat camner..sipenyokong jumud PAS senang dikelentong oleh pemimpin mereka sebab tu para penyokong pas dilarang membaca ataupun mengikuti perkembangan semasa melalui media perdana..sebabnya adalah senang nak diperbodohkan oleh para pemimpin pas..

Anonymous said...

NGO-NGO buat la polis report.. Jangan bagi peluang pelampau2 nie..

Sports said...

ini isle kelantan... ptuiii... kalau seludup beras 500kg tu tak salah...

kalau aku seludup rokok 500 katun pun tak salah la Husam? seludup henpon, seludup gula...

wow... selama ini ingat haram tapi Husam sudah kata halal sbb nak tolong semua rakyat...

patut la orang kelantan boleh hidup mewah2... fatwa ikut suka hati telo bapak sendiri lepas tu menghalalkan yg haram...

Darth Anwar said...

Saya setuju dgn Umar (di atas).

Husam sepatutnya risau dgn protes rakyat Kelantan. Dia kena samakan apa yg berlaku di Iran skrg dgn apa yg bakal berlaku di Kelantan. Tak sampai satu generasi, kepimpinan ulama di Iran idola PAS skrg sdg menghadapi protes besar2an utk tahun kedua selepas 2009. Ulama politik hidup mewah, tapi rakyat sengsara hingga terpaksa jadi KELDAI dadah di Malaysia hampir setiap minggu kena tangkap di KLIA.

Bukankah itu yg berlaku di Kelantan? Kroni Nik Aziz semua dapat balak. Rakyat semua terpaksa gi KL buka kedai makan tomyam seafood.

Soalnya bila rakyat Kelantan nak bangkit?

Anonymous said...

POLIS, tangkap jer husam di bawah ISA. Menteri KDN takleh buat apa, kuasa penuh kat polis. Zaman Tun Mahathir dulu, polis tangkap jer, walaupun Tun kata jangan... last-last Tun sign gak.. Sebab polis lebih tau orang tu bahaya ker tak.

Dan Datuk Hisham jangan pulak larang2 bila polis nak ambik tindakan. Baru lah negara kita aman!!!

Anonymous said...

Bro RBF

Jahatnya mulut Husam dan juga sangat bahaya hasutan beliau.
Kalau betul apa yang diucapkan,beliau patut bawa ahli keluarga mangsa dan terus buat lapuran kepada ketua polis negara,SPRM atau Hishamudin.
Banyak cara untuk bawa perkara ini kepengetahuan pihak berkuasa.
Bukan buat hasutan yang sangat bahaya ini.
Kugan,TBH dan kes Aminurasyid telah disiasat dan ada juga yang telah dihukum dan ada juga yang telah bebas dengan proses undang2 tanpa campur tangan politik.Tiada pertumpahan darah dengan mereka yang tiada kena mengena dengan tragedi di Kelantan.
Apa yang Husam ini cuba buat ialah menghasut rakyat satu Malaysia supaya bermandi darah dan menyerahkan nyawa kepada sautu isu yang belum tentu berpaksi kepada kebenaran.
Apakah Husam merasa puas jika berlaku lebih banyak kematian akibat hasutannya yang tidak bertanggungjawap ini?.
Sesungguhnya Husam telah melangkaui batas2 "kebebasan berucap" dan saya amat berharap agar perkara pertama yang perlu dilakukan olih keraaan ialah menyumbat Husam dalam ISA dan barulah dimulakan siasatan keatas tragedi kematian penyeludup beras dan insiden tembakkan tersebut.
Perangai Husam sebiji macam Anwar pada zaman reformasi dahulu,menghasut rakyat agar mati untuk "kebenaran" beliau yang pada saat ini apa yang beliau kata "benar" dahulu telah terdedah sedikit demi sedikit sehinggalah tika dan saat ini kita lihat akan pembohongan beliau.
Sungguh jijik cara Husam berpolitik.

Anonymous said...

Salam,

Apa komo nak kata, katalah sekarang nie sebelum PRU 13. Kerajaan BN tak akan ambil tindakan punya kalau yang merugikan BN.

Tapi salepas PRU nanti siap ko org. Lantak kau org la..Aku dah bosan dengan fitnah yang bernanah nie..

Anonymous said...

BAGI AKU, YG SALAH TETAP SALAH. YG LANGGAR UNDANG2 TETAP SALAH...JGNLAH KERANA POLITIK YG SALAH PUN DIBELA...

Anonymous said...

kuat spin tu....

AnaQarbana said...

kalau dari PAS semuanya halal...tapi kalau dari puak bukan sekutunya, haram, tidak Islamik, zalim. Inilah dia penghasut. Insya Allah Malaysia akan jadi macam Mesir. sapa untung......kalau Melayu untuk al-hamdulillah....bimbang Melayu UMNO rugi, PAS insyaAllah untung, kerana dalam PAS tiada Melayu...

Anonymous said...

yg mati bakar diri dan menjadi as sbb kebangkitan rakyat memberontak di MESIR ke atau di TUNISIA??dia main hentam aje..

kaki penghasut kalau da mmg kaki penghasut tak kiralaa janji org kpg percaya.tak abis2 jual ubat.asalkan menang UNDI lantaklah apa nak jadi dgn rakyat bodoh yg senang ditipu siang mlm.

Undang2 ISA mmg ada sbbnya.Undang2 ISA mmg da lama wujud.jgn sampai nnt da jadi mcm 9/11 baru kita nak ikut mcm BAPAK DEMOKRASI (USA) KONON DIA AJE YG PANDAI DEMOKRASI - sampai skarang Guatanamo Bay masih lagi beroperasi.Mana ada Undang2 Guatanamo Bay sebelumnya..da kena tangkap dulu da kena tahan dulu baru wujud law Guatanamo Bay ikut kepala hotak dia org.

Lu fikirla sendiri !!!

Anonymous said...

jom berubah, selamatkan malaysia dari anwar ibrahim

Pelajar said...

Salam. Mengikut apa yg aku belajar di uia, menyalahi undang2 adalah berdosa. Ini kerana sekiranya melanggar undang2 boleh membawa kepada kemudhratan kepada pesalah undang2. Nampak senang tapi hukumnya berdosa. Sunjek ini dibincangkan dalam UNGS2040 Islamic Ethics and Civilization. Pensyarah aku nama Ustaz Dr Aliza Elias@Mayah. Kalau cetek ilmu agama jangan suka2 buat hukum syarie sendiri. Husam bukan lulusan agama, dia lulusan kewartawanan. Penyokong PAS jgn jadi bahlol, bkn semua pemimpin PAS adalah org agama termasuk mahfuz aka Mr Bean ckp tak pakai otak dan tak buat rujukan agama langsung. Lagi satu, hukum menentang kerajaan adalah berdosa. selagi seseorang pemimpin islam itu tak suruh kita melakukan maksiat dan menghalang kita melakukan ibadah, wajibun ala mukmin utk menumpahkan taat setia walaupun pemimpin itu buruk peribadinya..

Anonymous said...

memang dasar setan orang macam ni atas kepala kopiah putih hati busuk macam setan....ini lah orang pas

Anonymous said...

Amboi sedapnya mulut kusam nie penjenayah dijadikan hero lain kali kalu rumahnya masuk pencuri report le pada penyamun jgn mengadu pada POLIS , lagi satu mana menteri AMARAN nie takkan bagi nasihat kot kemunting dah melambai2 bila lagi....?

halim said...

Mendengarkan suara dan intonasi si Husam ini kita tahu siapa idola dia..inilah yang kita panggil matlamat menghalalkan cara, selagi ada keuntungan politik mereka (orang PAS) akan menggunakan sebaik mungkin..bagaimana husam boleh menghalalkan penyeludupan? 500 kilo beras bukanlah satu jumlah yang sedikit..oh kalau begitu,bila ada penyeludupan dadah secara kecil-kecilan, maka pihak polis perlu melepaskan disebabkan ia hanya untuk kegunaan sendiri,alasan bodoh apakah ini?Habis undang2 tu untuk apa?patutlah masalah penyeludupan di kelantan tak pernah selesai..rupanya ada exco (bodoh) yang cover line..

hanizam said...

pentadbiran cara isle..kesian,kena kencing hidup2 sape yg dengar ceramah dia..

Anonymous said...

Pastinya Menteri Dalam Negeri akan berikan amazon keras...seperti biasa!.....

Anonymous said...

muka dia pun nmpk mcm bodoh..

Anonymous said...

mamat Husam sape tak kenal...dajal jelmaan peliwat dlm PAS...totok Hampeh je yg tolol....menteri amaran mesti segera ambil tindakan.ISA je atas akta hasutan.

Anonymous said...

banggang punya Husam,ko nk x klate ni jdi srupo Mesir,wat huru hara, bakar bangunan,rosakkn semua kemudahan yg ada dan lumpuhkan ekonomi rakyat. punca kematian Sa`aid kan masih dlm siasatan lg, post-mortem pun mgatakan punca kematiannya kerana serangan jantung. jdi knapa perlu menanguk di air yg keruh demi untuk kepentingan politik yg sementara.Org seperti Husam tidak layak menjadi pemimpin kerana dia selayaknya dmasukan dlm ISA sahaja, hamPAS tul..

Anonymous said...

1) Husam memang mulut barua dan jahat....
2) Dia galakkan orang seludup beras untuk terus hidup menyara keluarga, tanpa beliau sedari bahawa mereka kerajaan PAS gagal membangunkan negeri kelantan dan menyediakan peluang perniagaan serta pekerjaan kepada rakyat. Beliau tidak cuba membayangkan jika sipenyeludup itu ada pekerjaan yang baik, sudah tentu sipenyeludup tidak seludup beras dan masih hidup ketika ini.
3) Beliau cuba menipu orang2 PAS yang memang terkenal kurang membaca kecuali "HAPRAKAH". Jadi yang kurang ilmu akan terus percaya bulat2 kata si barua Husam itu. Beliau tak ceritakan bahawa kes2 tersebut dibawa ke mahkamah dan ada yang dibawa ke suruhanjaya, malah kita pun dah bosan dgn kelakuan keluarga TBH yang kuat politik.
4) Husam bercakap serupa Anwar....

Anonymous said...

Aku pernah dengar penyokong kuat PAS berhujjah bahawa tidak salah untuk membuat fitnah kerana itulah politik sebenarnya untuk mendapat kuasa. Aku menggeleng kepala. Maka tidak hairanlah mengapa pemimpin suka membuat fitnah kerana itu adalah merupakan strategi politik PAS.

ahbiz

Anonymous said...

Keberanian Menteri dalam Negeri bertindak hanya setakak memberi Amaran Keras sahaja. Tak percaya tengok apa tindakan dia pada Husam.

Kalau setakat memberi amaran keras, hindu kacang putih pun boleh lakukan.

Anonymous said...

Syabas kepada pihak yang menyiarkan video Husam semasa berceramah. Ini mennjukkan bahawa bukti kenyataan Husam begitu jelas, Tetapi kalau KDN sendiri tidak mahu bertindak kita sebagai rakyat biasa nak buat apa? timbul persoalan kepada kita samada apa yang diceritakan oleh Husam ini betul atau pun salah? Kalau tidak betul tentu sekali Husam tidak akan mengeluarkan kenyataan sebegini? kalau kenyataannya SALAH jadi pihak berwajid iaitu PDRM dan KDN yang sepatutnya menyiasat dan membersihkan nama baik mereka? habis kalau mereka pun menganggap ini sebagai perkara kecil, apa kita nak buat biar pilah. Lagi pun bukan kita tak tahu siapa Menteri KDN, dah memang tak ada daya upaya langsun untuk bertindak.

Anonymous said...

patutnya rakyat kelantan yang berdemo tuntut nik ajih dan geng dia turun.apehal plak nak sibuk suruh rakyat malaysia yang lain

Mv Agusta said...

Patutnya Husma kusam salahkan kerajaan Negeri pimpinan Tok wakil syaitan N.ajis. Org yg seludup beras berlaku dikelantan dan beliau gagal menterbih rakyat untuk cari rezeki halal. Asal Husam dan Tok wakil syaitan bukak mulut saja bau longkang dan penuh tipu. Lahabau punya orang

Anonymous said...

blog, penakut

Anonymous said...

umno..pas sama seme...tak majunye bangse melayu kalo camni..

Anonymous said...

heheheheheheheeee..... lawak nya

Anonymous said...

ini macam punya blog sendiri tulis sendiri komen la... satu ribu komen pun boleh.... hahahahahahaha.......

Anonymous said...

Menteri Amaran kata,
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"
"INI AMARAN TERAKHIR!"

Anonymous said...

Nak buat mcm mana bro??..dpt menteri KDN lembab nak mampos...
Bukan sekali dua puak2 PR menghasut,dah byk kali dah...tapi apa tindakan KDN...mmg hampeh..
Sdgkan Namewee kafir tu pun x boleh buat apa2..inikan Adun PR...

Malang DS Najib dapat menteri lembap mcm Hishamudin...

Wu di...

nun said...

fuyo hebat la husam masam ni. kuat menghasut betui. memang sebiji macam bos dia aljuburi tu...

me_NOTyou said...

hanya orang yang tak pernah menetap di Kelantan mengutuk pimpinan kerajaan PAS.

hanya orang yang jahil dan terkutuk sahaja mengutuk para alim ulama.

orang-orang yang menolak hukum-hukum Allah adalah tergolong dalam golongan orang-orang yang kafir. orang-orang kafir itu kekal di neraka.

btw,saya sokong Revolusi Kebangkitan di Malaysia! Hidup PAS! Hidup Agama Allah! Hidup ISLAM!!

to admin: i guess you are not going to publish my comment, right? but, if u do, oh SYUKRAN jazilan..

bnbodohumnogila said...

kelakar toi la hangpa neh..hahaha..isa lah..tu lah..bela lah..hahaha..bodoh2 belaka

Anonymous said...

kepala bapak ko suh masuk ISA ko tau x sial kalau tangkap org tanpa bicara tu salah disisi islam.mmg bodoh bangsa ayam daging faisal ni.

Anonymous said...

memang patut pun penyeludup kena, salah tau menyeludup, terutama rakyat biasa. kalau seleweng ap, rogol amah, rasuah, c4 orang, takpa, sebab depa bukan rakyat biasa. ramai dok angkat dacing sebab dacing mampus, depa pun mampuih. depa ni la bangsa subsidi ni.

Anonymous said...

Dok cerdik juak2 umno ni...

Anonymous said...

celaka puak umno. moga Allah membalas dengan ahzab kepada juak-juaknya

Anonymous said...

BODOH, KALAU UNDANG-UNDANG CAKAP KO MAKAN TAIK, KO SANGGUP MAKAN TAIK, DASAR UMNO YANG MMG HIDUP MAKAN TAIK DARI PEMIMPIN MACAM TULAH.....MENTERI-MENTERI, SEMUE HIDUP MEWAH DENGAN RASUAH, DENGAN SELEWENG TAKPER, TAPI TIME RAKYAT NAK MERASA BERAS SIAM TANPA KENE TAX, KENE BLASAH....BODOH, DULU KO ORG DUDUK DLM PERUT MAK KO MAKAN TAIK, BERANAK MAKAN TAIK, TIME BLAJA UNI PUN MAKAN TAIK, DAH KAWIN PUN MAKAN TAIK LAGI, TAIK UMNO....

Anonymous said...

bg aku, y xde walau sedikit pom utk menyokong hukum tuhan itu KAFIR
KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR
KAFIR
KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR KAFIR