Wednesday, March 30, 2011

Anwar Pemimpin Anugerah Tuhan Atau Pemimpin Jelmaan Syaitan ?



Malam tadi saya dan beberapa rakan berpeluang berjumpa dengan rakan karib Anwar Ibrahim iaitu Datuk Eskay di Shah Alam. Bersama beliau malam tadi ialah Datuk Shuib.

Saya tidak tahu apa bahasa yang keji yang boleh saya gunakan terhadap Anwar. Rasanya tidak ada bahasa lain lebih keji selain dari perkataan BINATANG.

Binatang tidak layak diangkat sebagai pemimpin apa lagi diberi gelaran pemimpin anugerah tuhan.

Depan rakyat berpura-pura baik dan alim. Kononnya dia jaguh islam, dialah pejuang islam dan sebagainya. Tetapi dibelakang perangai mengalahkan iblis.

Apa cara sekalipun pemimpin jelmaan syaitan tersebut perlu disingkirkan jika tidak mahu negara ini ditimpa mala petaka yang dasyat.

Selama ini saya nampak Pas teruk , menyesatkan dan sebagainya. Rupa-rupanya Pas belum cukup teruk wahai sahabat-sahabatku sekalian. Anwar lagi sial. Saya ulang sekali lagi, SIAL..

Saya merasa kasihan melihat pakcik-pakcik dan makcik-makcik yang menyokong Anwar dan sanggup berkorban harta benda demi Anwar, tetapi mereka tidak tahu siapa Anwar yang sebenar. Buta-buta sahaja orang tua-tua kena tipu dengan manusia celaka. Sebab itu saya kata dia sial.

Banyak perkara lagi yang saya akan berkongsi dengan anda. Bukan setakat saya sahaja, ada lagi beberapa rakan lain juga akan berkongsi dengan anda. Banyak perkara yang kami akan dedahkan dalam masa seminggu ini.

19 comments:

manusia said...

Saya minta RBF dedahkan segalanya yang anda tahu supaya rakyat Malaysia tidak lagi tertipu. Selamatkan Malaysia daripada malapetaka akibat perbuatan jelmaan syaitan.

Anonymous said...

Ada manusia yang lebih teruk dari binatang..Waliyazubillahminzalik dan bersyukurlah kita tidak tergulung antara mereka yang akan dijadikan bahan api Neraka Jahanam kelak dan berusahalah kita tingkatan Iman dan kebaikan sementara masih bernafas.

Kesian Mak Cik2 dan Pak Cik2, kesian PASS PUSS PISS..DAP boleh mampus....

Anonymous said...

Bilalah dia ni nak mampus, aman sikit Malaysia ni.

Anonymous said...

Saya amat setuju dengan penulis.

Semenjak PR memenangi banyak kerusi di Malaysia semasa PRU 12,Anwar,Isteri dan anaknya (Kronism yang ketara dan Rakyat di kampung2 tidak nampak kah bahawa ini parti keluarga.????
Rakan mereka DAP dan PAS juga bersahabat dengan kroni ini
DAP..LGE dan Bapanya...bukankah itu kroni?????
Masalah mereka!!!!
Semenjak 2008..apakah yang di lakukan merekan selain dari mencaci,mencerca,menjatuh hukum cara sendiri terhadap kerajaan yang memerintah,semuanya mereka saja yang betul...
Apa yang di buat untuk rakyat????
Rakyat juga di ajak bersama mencerca kerajaan yang sentiasa membuat perancangan hebat demi masa depan.(Ekonomi dan pelajaran)
Apakah mencari salah orang itu adalah sesuatu yang kita cari????
Apakah sebagai seorang ketua itu sentiasa menunjuk2 atau marah2 terhadap rakan seperjuangan..
Bergaduh sana sini???
Ketua apa ini???
Kalau berani sangat,pergi bergaduh dengan seteru yang di luar sana???
Apakah kami sebagai rakyat malaysia tidak ada makan langsung ka????
DAP..dah bagi betis ..nak apa lagi???
PAS..Islam apa kalau mulut macam sial???
Cubalah duduk dan termenung sejenak wahai rakyat Malaysia yang perihatin terhadapa masa depan anak2 cucu kita...
Siapa sepatutnya yang kita suka kalau nak jadi ketua di Malaysia???
Bagi saya sebagai anak kampung yang berjaya....Saya tak kisah sangat dengan gelagat Anwar yang sudah sah "peliwat'..Tapi saya mahu tahu BOLEH kah dia memimpin kita kalau perangai dia asyik bergaduh sana sini????Bila masa dia nak duduk dan merancang ekonomi dan strategy untuk membangunkan rakyat Malaysia?
Masa yang ada pada dia akan habis untuk pergi berceramah..Itu dia ada..Orang yang pandai bercakap ni selalunya tak boleh buat kerja...
Ini rumusan saya...

Anonymous said...

Bro,
Bila nak ending ni?
TQ

AnakMelayuBTR said...

~ Saya rasa saya tahu mengapa saudara membuat andaian begitu ttg Anwar. Cuma saya rasa ada lagi ttg Anwar yg saudara tidak tahu, yg lebih buruk daripada apa yang saudara tau. Saudara cari jawapan ttg persoalan ini:
~ Apakah/Siapakah yg sebenarnya memberikan kekuatan dalaman kepada Anwar Ibrahim?
~ Mengapa Wan Azizah percaya 100% ttg Anawar (saya ulangi 100%)?

Anonymous said...

kadang2 RBF mcm x prasan yg politik ni kotor...

semua sanggup lakukan apa saja utk jatuhkan lawan/musuh...

time berkawan,punyalah kipas..bila dah putus kwn,mcm2 diburukkan...

x kire la PR @ BN...

susah nk cari pemimpin yg benar2 ikhlas...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

TAK SABAR NAK TAHU APA CERITA ITU..
GO RBF GO..

bzz said...

dedah jgn tak dedah bro...

Anonymous said...

salam bro..perjuangan mu belum selesai..dedahkan lah semua kegiatan anwar yang kamu tahu,agar kita dapat berkongsi bersama untuk pengetahuan umum..

Anonymous said...

Sumber yang dipercayai bekas orang sulit anuar beritahu anuar suka pukul wan azizah. itu yang kak zah takut ngan anuar. tidur pun berasing bilik deeee.

Anonymous said...

jika di banding kan anwar dengan pecacai dia, rasanya pecacai dia lebih kotor lagi, macam johari abdul, dah tau salah, ampu lagi...apa punya manusia ni...

mat saga said...

brader.... gua dari dulu-dulu lagi... dari tahun 91... gua memang benci dengan nuar lahanat nie.....

lu cari budak nama jamil... adik shamsidar... mintak dia cerita kat lu sapa anuar nie...

jeng...jeng...jeng...

Anonymous said...

Cerita beb. Ko jgn citer separuh2...

Anonymous said...

RBF

Aku sampai hari ni kagum dengan Pemimpin Anugerah tuhan ni. Sebab apa? Dia ni macam tak takut langsung yang satu hari nanti dia akan mengadap sipenciptanya.

Pada DSAI pesanan ikhlas saya ingat ingatlah hari akhirat dan dosa kubur. Hidup didunia ini hanya sementara untuk kita semua. Banyakkanlah buat amalan untuk hari hari disana nanti dan jangan asyik nak mengejar dunia.

Harap harap DSAI akan insaf dan balik kepangkal jalan dan bertaubat.

Kebanyakan lelaki atau perempuan yg sebaya dengan DSAI by this time selalunya akan kerap ke masjid, membaca quran dan membanyakkan ibadat. Termasuklah kedua ibubapa dan mertua saya yg tua sedikit dua tiga tahun dari DSAI.

Hidup yang kekal adalah diakhirat nanti. Kita ni semua umat akhir zaman.

Anonymous said...

Ini jenis manusia kalau dengan haiwan pun dia sanggup lakukan.Dia tipu ulamak,tipu Pak Lebai PAS,tipu anak bini dia sendiri,tipu Pak2 IMAM,tipu
Nik AZIZ,tapi dia tak boleh tipu ALLAH.Inilah DAJJAL yg paling terkutuk dan terhina yg pernah aku lihat dlm sejarah politik tanahair.,

Anonymous said...

helo RBF, cakap lu ni macam tin kosong, bongkar kasi habis, baru bole caya.. bongkar kasi tunjuk semua..tak mau simpan2x.. nanti jadi tong taik..adios

oh malaysiaku said...

semoga Tuhan menyampaikan maksud dan tujuan Solat Hajat tersebut diadakan, agar aman negara Malaysia ni.

yg boleh menipu orang ramai macam ni hanyalah iblis saja, kerana si laknatullah ni diberi 100% kebenaran oleh Allah swt, hanya yg tak boleh digoda dan disesatkannya adalah mereka yg mempunyai kekuatan iman dihati (iman tak terletak pada besarnya serban, bersinarnya kopiah putih, labuhnya jubah ataupun lebatnya janggut!).

kalau ada manusia yg berkebolehan sedemikian agak2nya mestilah 'panglima tertinggi' si laknatullah ni ..... (hanya Allah swt saja Yg Maha Mengetahui).

lidey lim said...

tu la...

semoga dibukakan jalan kebenaran luas2 agar sesapa yg masih tak nampak lagi tu sedaq