Saturday, March 19, 2011

Lagi Fitnah Terhadap Isteri PM

Saban hari ada sahaja isu mengenai isteri PM, Datin Seri Rosmah Mansor yang didendangkan oleh parti-parti pembangkang.

Serangan berterusan mereka terhadap DSRM tidak lain tidak bukan adalah supaya rakyat membenci beliau. Apabila rakyat benci DSRM maka rakyat akan benci Datuk Seri Najib dan seterusnya membenci BN.

Menyerang DSRM adalah salah satu strategi yang diatur oleh gabungan parti yang menggelarkan mereka pak-khatan rakyat dalam usaha mereka meraih undi pada PRU 13 kelak. Perkara ini terkandung dalam kertas kerja pada satu forum yang dianjurkan mereka bulan lepas.

Bukan setakat menyerang isteri PM sahaja, mereka juga akan mengada-ngadakan cerita kononnya isteri TPM juga bermasalah dengan isteri PM. Saya telah pun menulis perkara berkenaan. Sila klik di sini.

Terbaru adalah isu tsunami di Jepun. Ketika ditanya oleh pemberita tentang tragedi yang melanda Jepun itu, DSRM berkata ianya satu pengajaran kepada negara-negara lain termasuklah Malaysia sendiri agar harus mengkaji dulu keadaan sekeliling, perubahan klimak dan teknologi hijau sebelum sebarang pembangunan dilakukan.

Apa yang dikatakan oleh DSRM kemudiannya telah diputar belitkan oleh beberapa ekor pemimpin PKR termasuklah Mak Lampir yang mengetuai wanita PKR. Klik di sini.

Tidak cukup dengan itu seorang rakyat berketurunan siam yang telah diberi taraf warganegara dan kini menjadi Ahli Parlimen Rantau Panjang telah membangkitkan perkara itu dalam Dewan Rakyat dan kemudiannya dijawab oleh Datuk Seri Nazri Aziz agar mereka berhenti menipu mengenai isteri PM. Klik di sini

Dibawah ini adalah video berita yang disiarkan oleh TV Selangor yang dimiliki oleh PKR.

Terang-terangan pembaca berita tersebut mengatakan DSRM berkata tragedi yang melanda Jepun kerana kelalaian negara itu melaksanakan pembangunan mesra alam dan malapetaka itu memberi pengajaran kepada Jepun dan negara-negara lain.

Dalam video yang sama juga mereka menyiarkan rakaman temubual DSRM dengan pemberita. Anda semua boleh lihat dengan jelas apa yang dikatakan oleh DSRM berbanding dengan apa yang diputar belitkan oleh PKR dan Pas.

Sementara hendak menanti tibanya PRU 13 nanti, kita tahu pelbagai fitnah dan serangan lagi yang akan dilakukan oleh Pas, PKR dan DAP terhadap DSRM. Ini kerana mereka telah masukkan perkara itu dalam agenda mereka sebagai salah cara untuk mendapatkan sokongan pengundi.

Nak serang Datuk Seri Najib dan tak jalan. Isu Altantuya dah tak laku. Caranya ialah serang isteri PM supaya rakyat membencinya dan seterusnya tidak memberi undi kepada BN.

20 comments:

Anonymous said...

Org Singapura,
Artikel yg baik dan bernas.Keep up your good work.Terlupa,wan azizah bilang anwar di mana waktu saiful tuduh dia?

Anonymous said...

tidak ada benda yg pelik yg rosmah lakukan berbanding dengan isteri2 pm yg lepas2.

saya setuju dgn teori tuan punya blog.pembangkang harus buruk2kan rosmah habis-habisan untuk memberi kesan kpd najib & bn

Anonymous said...

rbf,
saya terkejut dgn pendedahan anda berhubung paper work dlm forum anjuran pkr, menyerang isteri pm.itulah taktik jahat pkr.mereka kata orang lain kaki fitnah sedangkan mereka pemfitnah nombor wahid.

blogenstarz said...

Kurang ajar pakatan Haram ni.
Sanggup buat apa saja demi kuasa.
Agaknya dah kena sawan BABI mereka semua tu.
Laknat sungguh !

Anonymous said...

semoga ahli umno tidak termakan dengan fitnah & propaganda yang dimainkan mereka.

Anonymous said...

Penyokong UMNO laknatullah kebal undang2. Teruskan hentam pro PR.

Anonymous said...

Program Permata Pintar sangat rapat dengan DSRM. Program ini diserang teruk oleh talibarut pembangkang (termasuk kakitangan kerajaan).

Dikatakana program ini membazir, bertindan dengan bidang tugas KPM sendiri.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, program ini juga bertujuan untuk menyekat pengaliran keluar anak-anak bijak pandai Malaysia lantaran ketiadaan program khusus buat mereka. Maka itu Permata Pintar ini diperkenalkan.

Mohon individu terlibat dengan program ini menyalurkan maklumat kepada blog ini bagi tatapan umum. Keperluan agak mendesak kerana faktor DSRM ini dijadikan antara usikan nakal selamba semasa rehat penjawat awam lanaran kekurangan maklumat.

Mohon sesangat!

Anonymous said...

HAI MAMAT SINGAPURA.. HANG DOK SIBUK BUAT APA... HANG TAU TAK, PEMIMPIN UMNOAPCO SELALU JADIKAN CONTOH ORG MELAYU SINGAPURA DI ANAKTIRIKAN OLEH PAP..MRK SELALU HINA MELAYU SINGAPURA, YANG HANG SOKONG UMNOAPCO WAT APA.. HANGLAH SATU2 MELAYU SINGAPURA YG BERJIWA HAMBA DAN HAPRAK MCM MELAYU UMNOAPCO...

TESLAMARIN said...

good article,ini propaganda DAP, tapi ada pembangkang kata dia tak sokong DAP, tapi kalau sokong PKR dan PAS, samalah tu sokong DAP.bodoh punya pembangkang.

Jeffry said...

KLU NAK DI BANDINGKAN DGN KEJE SI PUAN PRESIDEN PKRNGOK YG DUDOK DI SINGGAHSANA DAN KUAR MASUK MAHKAMAH..HARKKK PTUIHH KEHKEHKEH

Anonymous said...

Iblis menggunakan Hawa semasa dalam syurga, setelah iblis gagal memperdayakan Nabi Adam a.s.

Dizaman nabi Musa a.s, ada seorang ulama' yg mustajab doanya.. Firaun memujuk ulama' tadi mendoakan akan kemusnahan nabi Musa a.s. Ulama' tersebut menolak dan terus menolak. Akhirnya Firaun menggunakan isteri ulama' tersebut. Firaun mengula-gulakan isteri ulama' tersebut dan isterinya memujuk ulama' itu supaya mendengar permintaan Firaun. Akhirnya ulama' tersebut mendoakan agar nabi Musa a.s ditimpa bala. Beliau berdoa di tempat yg kotor (kandang kuda) agar doanya ditolak. Tetapi bala menimpa juga nabi Musa a.s (kerana doa itu), akhirnya nabi Musa a.s sesat di padang pasir.

Ulama' tersebut Allah janjikan neraka.

---
Sifir menyerang isteri ini adalah senjata iblis dan firaun.. sekarang Pas, PKR dan DAP guna senjata ini.

Wak.

usin said...

umno laknatullah? itu sebab malaysia aman sejahtera dan maju kerana usaha umno/bn selama 52 tahun dilaknat Allah. senang betul nk letak perkataan laknatullah pada sesuatu yg anda x suka. istighfar lebih baik bro...

Anonymous said...

MUHAHAHHAHAHAHA

Anonymous said...

PRU13 dah dekat...suara rakyat harus didengar, kurangkan publisiti utk DSRM....

Anonymous said...

Anon 12.18

yg hg pon dok kalut pasaipa...sekurg2nya dia ambik berat sesama melayu islam..yg hgpa pembangkang dok fitnah sana fitnah sini menjatuhkan melayu tu baguih sgt ka...dok jd nangoi DAP Pukimak tu buat apa...pikiaq la tgok...DAP tu tgu masa ja...pakai PKR ngan PAS nak ambik malaysia..silap2 hg pon depa tauk dalam laut...bodo la

Anonymous said...

tu perangai puak pembakang tak reti nak nilai nikmat jadi melayu msia sek,unvsti,kjaan tanggung,mamat spore tahu seksa nya jadi mlayu/islam spore sek tingi2 tak dapat kerja tingi pun sebab mlayu

Anonymous said...

Orang atas ni lagi MELAYU BANGSAT...kita lihatlah apa yang PAP buat pada org Melayu di sana...bacalah...jenguklah...dan ketahuilah...nak ke Melayu di Malaysia ini jadi mcm Melayu di sana bila DAP yg berkuasa?...ingatlah 13 Mei..baca dan fahami dengan mendalam...sedarlah wahai MELAYU BANGSAT.

Anonymous said...

MELAYU BANGSAT....March 20,2011, 12.18 AM

Anonymous said...

MELAYU BANGSAT ..ANON 12.18 AM

Cencaluk said...

Salam,

Sebangsat-bangsat melayu tapi melayu tak pernah menikam kaum lain dari belakang tak macam kaum mata sepet mulut jongek macam muncung babi patutlah babi dicipta untuk makanan mereka kerana mulut babi sama macam mulut mereka.

Ingat kaum mata sepet jangan nak melaga-lagakan orang Melaya. Jerat tak lupakan pelanduk tapi pelanduk sekarang dah bijak jerat tu hanya mainan bagi mereka.

Kaum mata sepet kalau rasa ada melayu yang boleh kau heret untuk kau jadikan balaci kau jangan lupa belikan mereka kertas tisu banyak-banyak untuk mengesat berak kamu semua.

Melayu yang tak sedar diri tu ingat-ingat le kalau apa-apa pun kamu tu tetap melayu kalau dah lupa diri tu melayu baik tukar aja nama dan keturunan dalam IC kamu semua.

By.......