Monday, March 28, 2011

Juak Anwar Dalam Pas Panas Dengan Datuk Nalla

Muka depan UM hari melaporkan berita tentang kesediaan Datuk Nalla berjumpa dengan pucuk pimpinan Pas bagi mendedahkan sendiri siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Klik di sini.

Datuk Nalla menyatakan kesediaannya berjumpa dengan empat orang pemimpin utama Pas iaitu, Nik Aziz, Hj Hadi, Nasharuddin Mat Isa dan Mustafa Ali.

Belum sempat keempat-empat orang itu jawab, tiba-tiba dua ekor juak Anwar yang berada dalam Pas terlebih dahulu menjawab bagi pihak empat orang itu.

Datuk Nalla tak pernah pun menyatakan kesediaan beliau untuk dengan dua ekor itu, tapi tiba-tiba mereka pula yang terlebih perasan. Klik di sini

Yang melucukan lagi ialah apabila Salahuddin Ayub@Din Puduraya mengatakan "kita tak mahu layan Nallakaruppan".

Ayat KITA yang dia guna itu merujuk kepada siapa sedangkan Datuk Nalla tidak menyebut nama dia.

Bukannya apa sangat rakan-rakan sekalian, dua ekor itu bimbang sebenarnya. Mereka bimbang jika sekiranya empat orang pemimpin yang Datuk Nalla sebut itu menyatakan kesediaan untuk bertemu beliau , maka pecahlah segala lubang. Itu pasal mereka sekat awal-awal dengan membuat kenyataan begitu supaya Hj Hadi tak kata bersedia jumpa Datuk Nalla.

Orang-orang Anwar yang berada dalam Pas memang cukup-cukup bimbang dengan Hj Hadi sekarang. Mereka takut Hj Hadi tarik hand brake dengan PKR dan keluar dari gabungan.

Cerita-cerita Pas hendak tamatkan hubungan dengan PKR semakin kuat kedengaran sekarang terutamanya di kalangan geng-geng yang berkopiah dan berserban. Manakala geng-geng yang berbaju kot dan bertali leher masih lagi setia menjilat Anwar. Mereka-mereka inilah yang Anwar gunakan sebagai mata-mata dia dalam Pas.

Benarlah kata Tan Sri Zainuddin Maidin beberapa hari lepas, Pas sedang mengulangi kesilapan yang Tun Dr M lakukan iaitu terlalu percayakan kepada Anwar. Nasib baiklah Tun Dr M tersedar walaupun sudah terlambat. Kalau tidak hancur negara ini.

Itu yang dialami oleh Pas sekarang. Pas sedang menuju kehancuran gara-gara Anwar. Lagi lama Anwar kuasai Pas lagi saya suka, supaya Pas boleh hancur terus.

5 comments:

Noor Faiza said...

PAS sedang ulang kesilapan TDM sebab terlalu percayakan Anwar?

Kesilapan yang mana satu? Bukankah kta semua tahu yang Tun pecat Anwar bila dah terbukti dia tak bermoral.

PAS yang kumpul taik-taik Anwar lepas tu buat penguat semangat lawan kerajaan. Bukankah begitu? Di mana ulangannya?

Anonymous said...

bro,

PKR AKAN DITALKINKAN. PAS IMAMNYA.

(nape blog papagomo kena serang virus ke? gua tak bleh la satu hari tak baca blog lu dgn dia)

Spin1001 said...

ada segelintir ahli PAS yang terlalu percaya kepada Anuar Ibrahim yang akan menghancurkan PAS suatu hari; perpecahan umat di negara ini berpunca daripada dalang2 ini...

Anonymous said...

Habis 2 ekoq tu dah kena jubuq dengan si ANUwar apalagi meroyan gila la...

Anonymous said...

geli ketiak aku baca tulisan ni...
mcm xde ilmiah langsung
-din jalanraya