Monday, March 21, 2011

Video Seks : Anwar Hanya Nafi Perut, Yang Lain ?

Anwar mengatakan rakaman video seks yang disiarkan hari menunjukkan lelaki dalam video berkenaan ada iras-iras wajahnya tetapi menafikan itu dirinya kerana katanya lelaki dalam video itu berperut buncit.

Anwar nafikan itu wajah dia....

Anwar nafikan itu perut dia....

Kenapa Anwar tak nafikan kemaluan lelaki dalam video itu berkenaan bukan kemaluannya ?

Sepatutnya itu yang dia perlukan nafikan dulu.

Dia patut kata,

"itu bukan kon*t saya kerana tiada tanda tahi lalat di bahagian kepalanya atau pun kerana ianya lebih besar berbanding dengan saya punya yang lebih kecil"

Wan Azizah, Shamsidar, Azmin Ali, Azizan , Sukma, Dr Munawar dan Saiful yang boleh mengesahkan kemaluan lelaki dalam video berkenaan samada kemaluan Anwar atau bukan.

17 comments:

sejahtera39 said...

perut aje tak sama.. yelh mcm mana nak sama masa ngemput, perut turun naek maa.. kena control maa... klu tak cepat pancut pulak...

dua kali pancut dlm masa 20minit.. hebat juga org tua ni...

Anonymous said...

skripnya sama.. mesti angkara BN..
mesti nafi punya.. orang yang dungu saja mengaku buat salah

Anonymous said...

lelaki Y yg guna jam Omega...


MALAYSIA MERIAH

Anonymous said...

Pernahkah kita lihat iklan sliming program. Cuba perhatikan gambar sebelum dan selepas. Rata-rata gambar selepas, mereka akan menahan perut supaya tidak kelihatan buncit.

Kalau mereka boleh lakukan masakan Raja Drama tidak boleh.....

Anda yang buncit diluar sana cuba tahan perut, pastinya kelihatan lebih slim dan macho...

Bodoh punya Anwar.!

Anonymous said...

sex penentu masa depan negara,,, hahahaha.........msia darul sex?

Anonymous said...

Aku pegang ayat ni.. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

Jeffry said...

PERGHH HEBAT TOL LA SI JUBOR NI. DLM KES LIWAT DIA MASIH DLM PERBICARAAN, SEMPAT JUGAK MAMAT TU TUTOH AMOI SEYHH!..PERGHH MMG ANUGERAH TUHAN BTOL LA DIA NIH. ERR MANE SATU STETMEN SI JUBOR NI YG BETOL? MULA2 DIA KATA LOM TENGOK VIDEO TU. TP DIA TAU PLAK INDIVIDU BERPEROT BONCIT TU? KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

siapa orang fasiq itu?? wahai orang beriman?? katakan pada hamba...
Anwar Ibrahimkah? Lim Kit Siang? Karpal Singh? atau Selipar Nik Aziz?
Atau mungkin juga anda fasiq? siapa tahu? Bagaimana pula orang beriman?

Jual ayat pulak mamat ni...

Anonymous said...

Pelik jugak, belum tengok dah buat penafian. tengoklah dulu wahai Al Juburi, jika fitnah buat lapuran Polis biar diaorang siasat dan heret yg berkenaan ke muka Pengadilan...

Anonymous said...

dunia dah akir zaman.. fitnah dah jadi biasa..ingat mati.jangan kita menzalimi diri kita

PeningPilKuda said...

kah kah kah!
sah aku tak pening, memang alam realiti, memang aku sedar sesedarnya.
JUBUR adalah tali hayat politik UMNO, politik jubur taik tidak boleh dipisahkan daripada politik UMNO.
Dulu lubang jubur taik Azizan, habis budak sekolah kenal lubang jubur taik. Taniah UMNO kerana berjaya memperkenalkan lubang jubur taik kepada budak sekolah.
Namun UMNO gagal untuk menahan pengaruh Anwar, bahkan kerana jubur taik jugalah Anwar terkenal di merata dunia.
Kemudian jubur taik Saifooool pula, Malaysia menjadi terkenal diserata dunia tanpa berbelanja besar untuk promosi. Terima kasih UMNO, kerana telah berjaya membawa pelancung ke Malaysia untuk melihat jubur taik saifooool.
Namun berjayakah UMNO menjauhkan rakyat daripada Anwar?.
Sekarang guna jubur qubul amoi pula, suatu pembaharuan. Kerana kita telah berjaya menyediakan peluang perkerjaan dan tenaga kerja mahir di kalangan belia. Memang kita mempunyai potensi untuk menjadi negara maju dan filem prono, bahkan tayang filem prono ini akan ditayang dihotel-hotel terkenal, penuntunnya pula adalah wartawan-wartawan dan editol akhbar terkenal.
Namun larikah Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi daripada Anwar?. Adakah ceramah Anwar selepas ini tinggal bini dan anak perempuannya sahaja?.
Sampai bila UMNO nak bergantung pada jubur taik dan jubur qubul untuk menang pilihanraya?. Tidak adakah di kalangan pemimpin UMNO yang melihat dengan mata hati bahawa senjata seperti ini amat merbahaya, bahkan boleh menikam diri sendiri?.

Anonymous said...

pening mkn pil kuda byk sgt kot. tu yang hari2 cium jubor nuar sampai pening kah kah kah

Anonymous said...

biasa le... 'rupa macam saya, suara macam saya, perangai macam saya, semua macam saya... tapi bukan saya' heheheh ini lah dia DSAI yg kita semua tahu..

hanizam said...

lantak ko le nuar oooiii...kalau betul pun, yang sedap pun ko...masa pc siap gelak-gelak, dalam hati tuhan je tau...

aku seronok tengok komen YB-YB bertaraf bebas...semua pernah rapat dengan nuar...so paham-paham le maksud tersirat terutamanya dari YB kulim bandar baharu...

YB wangsa maju pun kata nilah peluang keemasan untuk buktikan kalau semuanya tak betul...buat report...

sudahnya, nafi..nafi..nafi...mau tak tido nuar malam ni...tengok jijah pun belum tentu STIM....

Anonymous said...

wahai tuan pening pil kuda yang bistari:

tanggungjawab kami menghalang virus akhlak 'pemimpin Y berperut buncit' tu dari merebak.Dia cuba mempengaruhi orang lain. Sepatutnya dia menyelesaikan masalah sendiri, tapi sebaliknya melibatkan orang lain dengan berbagai alasan.adakah ini model islam liberal yang diperjuangkan oleh beliau..

UMNO 1946

cermin2mirror said...

Siasat la dulu..
Tapi sebelum siasatan,Nuar dh cepat2 buat press conference..sah mengelabah..

DNA DNA DNA DNA DNA...MANA?

Anonymous said...

anon 10.45pm :

mamat 10.23pm tu baru kenal agama kot. ataupun mualaf yg baru masuk Islam gamaknya... :-)