Sunday, March 27, 2011

Video Seks Anwar : Mat Sabu dan Mustafa Ali Sudah Tonton

Susulan dari pendedahan saya berhubung kisah benar yang diceritakan oleh wartawan harakah malam tadi mengundang satu lagi berita panas yang sampai kepada saya sebentar tadi.

Difahamkan beberapa hari lepas dua orang kuat Pas dari kumpulan yang pro Hj Hadi telah pun menonton video seks lakonan Anwar Ibrahim yang berjudul Papa Hebat.

Dua orang tersebut adalah Mat Sabu dan Mustafa Ali.

Walaupun telah menontonnya, sehingga ke hari ini mereka masih mendiamkan diri.

Kalaulah benar video itu palsu, saya rasa tak sampai setengah jam selepas menontonnya mereka berdua dah panggil semua media yang ada di Malaysia ini untuk memberitahu dunia bahawa video itu palsu.

Kalau mereka mendiamkan diri itu apa maknanya ?

Maknanya perkara itu betul....

Beranikah kedua-dua pemimpin Pas tersebut menyatakan pendapat mereka selepas menonton video berkenaan ?

Kita tunggu.......

26 comments:

Anonymous said...

aku setuju....diam bermakna betul....kalau bukan tentu dah habis satu dunia di canangnya....

Anonymous said...

Diam maknanya setuju.....

Anonymous said...

Mungkin mereka masih dalam keadaan terkejut yang amat kronik.

a. Maklumlah mereka orang Alim, mana pernah tonton filem2 lucah. Kalau dengar lagu pun lagu nasyid PAS. Nonton filem macam adegan Anwar tu, Kan haram hukumnya. Nahi nahi nahi...

b. Memikirkan betapa selama ini PAS telah diperkudakan dan mungkin geli geleman kot kot pernah share barangan Anwar. Menyesal tak sudah mereka. Betapa bodohnya mereka selama ini dan selamanya..

zahari1950 said...

Yang ni Mat Sabu boleh bagi gelaran baru iaitu Al-P*K*RI..he.he.

nimoka said...

aku tak tau apa yang dah jadi pada semua Pemimpin PAS yang nampaknya mulut mereka seakan terkunci utk menyatakan kebenaran, lidah menjadi kelu utk berkata2, mata menjadi buta utk lihat kebenaran..
dimana mat sabu yang semua sedia maklum mulutnya lebih busuk dari lubang jubur, mana Nik Aziz yang diagung2kan,dan dipuja oleh orang2 PAS..mereka tak pernah melihat kelemahan diri, sebaliknya setiap kelemahan ditutup dengan fitnah dan pembohongan semata2..mungkinkah ini balasan Tuhan kpd mereka semua, wallahuallam..

UjangRanggi said...

1. Mat Sabu diam membisu sebab dia terlampau kagum dgn keupayaan Mr Y menspray 2 kali dalam masa 20 minit tu.

2. Dia juga malu nak akui kehebatan Papa takut nanti orang akan bandingkan dia dengan Mr Y pulak.

3. Dia takut kalau-kalau dia bising, Mr Y akan balas dendam. Silap2 videonya sendiri pulak terburai nanti.

aL-MaRBaWi said...

Bak kata orang dulu2 ketika meminang anak dara..

"Diam tanda setuju"

hehe

XXX-Reformasi said...

Ustat duit...biasa la.
Apa la nak harap daripada manusia macam ni. Si Syabu ni dia dgn Nuat 2 x 5. Dia dulu pun kena cekup tengah sapu ubat buasir kat jubur dia tu. Jangan dia pun kena sesah dengan nuat sudah la...mulut tu asyik mengata menghina orang. Tu la Syabu. Mustapa Ali ni muka macam Pak Lawak Hindustan (tak tau nama), belakon kuat jugak ostat ni. Ustat dunia.

Antibarua said...

SEXUAL ADDICTION
The term "sexual addiction" is used to describe the behavior of a person who has an unusually intense sex drive or an obsession with sex. Sex and the thought of sex tend to dominate the sex addict's thinking, making it difficult to work or engage in healthy personal relationships.

Sex addicts engage in distorted thinking, often rationalizing and justifying their behavior and blaming others for problems. They generally deny they have a problem and make excuses for their actions.

Sexual addiction also is associated with risk-taking. A person with a sex addiction engages in various forms of sexual activity, despite the potential for negative and/or dangerous consequences. In addition to damaging the addict's relationships and interfering with his or her work and social life, a sexual addiction also puts the person at risk for emotional and physical injury.

(PETIKAN DARI http://www.medicinenet.com/sexual_addiction/article.htm)

Anonymous said...

Bro Mat sabu pun sama akhlaknya mcm anwar aljuburi so nak komen susah bro...

Pemimpin Pas siang malam menyalak ttg islam tapi bila nak nenyatakan kebenaran mmg susah sbb anwar anugerah tuhan tuk umat Pas kahkahkhaka.....

Anonymous said...

Dah overkill ni bro.Bodoh tul UMNO.Rakyat tersentak balik dah ni

Anonymous said...

Bro,
Ramai pemimpin-pemimpin politik, termasuk pembangkang, dah tonton video tu. Herannya macam mana dia orang dapat video tu? Bukankah dah diserahkan kepada pihak polis? Mungkin dah dibuat salinan beribu-ribu lemon?

Kalau boleh, berilah juga kami, rakyat biasa ni tonton video tu. Kami boleh nilaikan juga. Kami nak tengok tu bukan nak syok-syok, cuma nak tau kebenarannya. Kalau nak syok-syok, banyak video lain, yang mungkin lebih hebat, boleh dapat kat internet.

Tolonglah bro usahakan...

Anonymous said...

BAGI AKU LA, AKU TETAP TAK NAK SORG PEMIMPIN YG ADA KRISIS MORAL.
YG HERANNYE, RAMAI PULAK TAK KISAH DGN MASALAH MORAL PEMIMPIN MEREKA.
YG LEBIH MENGHAIRANKAN, MEREKA2 YG MENGAKU BERJUANG ATAS LANDASAN AGAMA PUN MENUTUP SEBELAH MATA DGN MASALAH MORAL PEMIMPIN ITU.

Mohd said...

Nampaknya kaum India yg beragama Hindu pun berasa malu utk ada kaitan dgn Anwar.
Orang Melayu dari PAS lansung tidak berasa malu dgn terus menyokong Anwar dan terus berdosa kerana bersubahat dgn Anwar.
Nampak sangat PAS bersikap bodoh kerana yg sedap menutuh adalah Anwar, yg dapat dosa adalah PAS yg bersubahat. Oh ya, terlupa pulak PAS memang menyokong penuh ADUN2 dan pemimpin2 PAS yg berzina.
Yang tak boleh cuma mendedahkan aib orang. Kalau boleh tumpang sekaki.
PAS lansung tidak memikirkan persepsi rakyat utk PRU 13 nanti?

Anonymous said...

ko pecaya ke pada pemimpin PAS??..mereka-mereka ni kalu boleh pusing lagi mau pusing..maun simpan undi maa..kalu kena tang pemimpin BN dan hari-hari melalak mcm ANJING DAP..kena tang pemimpin sediri senyap mcm ANJING DAP kena kurap..ni bala si peliwat makan sumpah laknat si saiful..

mat saga said...

mat sabu dan mustapa sebenarnya bukan diam.... tetapi dilaporkan demam terkejut... sebab tengok kote anwar yang "nalla".... hihihihihi

Kjee said...

betul Ujang Ranggi...bab komen awak yang no 3 tu. hehehe

Anonymous said...

biasalah tu...bila chua soi lek, perghhh kena bantai terus...tp xpelah bg dorang tu main2 mcm tu xde hal....

tapi bila kena dia, perghh siap nafi2 lg tu bukan perut dia...dah la tu..siap ada pulak konco2 dia nak buat perhimpunan anti lucah...hishh...

patutnyer tegakkan kebenaran, siasat dvd tu,
jika benar ,

1)pelaku itu dikenakan tindakan, lebih2 dia seorang pemimpin ...

2)dan jika dia x salah maka , mereka yg sebarkan harus dikenakan tindakan kerana fitnah

kan mudah....

Anonymous said...

udah udah lah buat fitnah woiii....kau bakar lighter kat tangan panas ke idaakkk...azab neraka lagi teruk bang...insaflah semua...Neraka itu pasti!!!

Ular Menyusur Akar said...

Tak berani nak komen. Pemilihan dah dekat. Kalau komen, kena pakai komen standard, "Macam nuar tapi bukan nuar. Perut boroi".

Yang sebenarnya, Lidah kelu untuk berkata. Apa macam mat sabun, apa macam pak mus? MSO dah cabar!!!

Anonymous said...

kita minum dulu...

hik..hik..hik

Anonymous said...

PKR- Papa Kaki Rasuah, Papa Kuat Rejam, Papa Kelentong Rakyat, Papa Kurang Rasional, Papa Kena Reman.

Anonymous said...

ke depa tengah pikir cammana nak karang cerita kot...

silap cerita nanti nik aziz marah plak.

Panglima 7 pulau said...

kalau dah idup dan carimakan dgn buat fitnah ni puak2 hangpa sajalah yang percaya.semua tu jenih bahlul wal bangang lepaih tu tak dak iman pulak .tulah yg teruk tu.tunggulah hang punya giliaq pulak dok keluaq dah la ni.

glassman said...

hari tu aku baca dlam the star, MAT SAPU kata dia tak ingin nak tengok, ni betoi kaa dia dah tengok? Pendapat aku sebab dia kata tak mau tengok mungkin sebab dia percaya memang sah seperti dakwaan. Namun kerana tak mau bercakap benar ,, lebih baik jgn tengok, supaya tak perlu nak berbohong!

Anonymous said...

siapa mau tengok gigolo buat video seks dengan datin pula aahhh??entah-entak mak nenek korang..seronok tengok datin ni tercungap-cungap dikerjakan si gigolo.. free download.

www.redtube.com