Thursday, March 31, 2011

Video Seks : Apa Anwar Buat Di Thailand ?

Beberapa pembaca menghantar komen dan juga e mel kepada saya kerana tidak berpuashati dengan tindakan saya tidak menceritakan secara jelas dan penuh hasil pertemuan kami dengan Datuk Eskay dua malam lepas.

Dalam hal ini saya berharap rakan-rakan pembaca semua faham. Ikut hati saya kalau boleh saya nak rakam semua pertemuan itu dan nak siarkan di blog ini untuk tatapan anda. Tetapi saya tidak boleh melakukan semua itu. Datuk Eskay ada perancangan dia yang tertentu dan banyak lagi yang dia akan lakukan. Saya sendiri pun tidak diberitahu apa perancangannya.

Cuma saya difahamkan peperangan Datuk Eskay dan Anwar masih panjang dan banyak bom yang akan meletup lagi sekiranya Anwar tidak meletak jawatan dan berundur dari dunia politik. Apa bom yang ada ditangannya kita pun tak tahu dan tak mungkin dia nak beritahu kepada kita kerana kita baru pertama kali bertemunya melainkan blogger kickdefella yang telah lama beliau kenali.

Datuk Eskay kata dia tidak pernah fikir dalam kepala dia untuk menjatuhkan Pas , menghancurkan PKR atau sebagainya. Malah dia lebih suka jika pembangkang kuat kerana katanya akan memberi keuntungan kepada rakyat. Yang dia nak hanya satu, Anwar berundur dari politik kerana dia tidak layak menjadi pemimpin. Sekiranya Anwar tidak berundur , dia ada cara untuk undurkan Anwar.

Katanya lagi, selagi juak-juak PKR keliling Anwar terus menerus menghentam atau memburuk-burukkan dia atau menuduh dia bersekongkol dengan orang atau parti politik tertentu untuk melakukan konspirasi terhadap Anwar , dia ada cara untuk tutup mulut mereka dan buat biji mata mereka terbeliak. Katanya lagi, dia bukan orang politik dan dia tak minat dengan politik. Yang dia nak hanya satu, Anwar harus berundur.

Buat permulaan dia minta kami tanya lima soalan kepada Anwar.

I) Sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand ?

II) Siapa yang menyambut Anwar di Thailand ?

III) Hotel mana Anwar menginap semasa di Thailand ?

IV) Apa Anwar buat di bilik hotel tersebut ?

V) Siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

Kami cuba bertanya jawapan-jawapannya kepada beliau, tetapi beliau jawab sambil tersenyum

"takpelah, u all pergi tanya dulu soalan-soalan ini kepada dia dan minta dia jawab".

"kalau dia tidak berundur atau orang-orang dia terus menyerang saya, saya akan dedahkan semua itu".

Semalam juak suruhan Anwar, R Sivarasa, seorang india yang berkasta pariah telah menjawab bagi pihak Anwar berhubung lima soalan yang ditanya oleh Datuk Eskay.

Dipetik dari Malaysia Insider
Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi “Datuk T” Datuk Shazryl Eskay Abdullah amaran supaya berhenti daripada membuat kenyataan bodoh dan kebudak-budakan mengenai perjalanan Ketua Umum Pakatan Rakyat itu ke Thailand atau ke mana-mana bahagian di dunia ini.

R. Sivarasa (gambar) berkata tiada pihak yang waras sanggup menjawab persoalan-persoalan sedemikian, yang seolah-olah memperlihatkan keberanian ahli perniagaan itu.
Kenyataan bodoh dan kebudak-budakan ya ? hi...hi...hi...

Dalam perenggan kedua pula R Sivarasa mengakui keberanian yang ada pada Datuk Eskay. Baguslah kalau dia sendiri mengakui Datuk Eskay berani. Kalau benda yang tipu sudah tentu Datuk Eskay tak berani nak kemukakan lima soalan itu kepada Anwar.

Sivarasa kelihatan betul-betul panas dengan soalan-soalan yang dikemukakan oleh Datuk Eskay. Why ? why ? why ? Can i fu*k u today ?

Kalau begitulah permintaan Datuk Eskay terhadap lima soalannya kepada Anwar, maka mulai hari ini marilah kita sama-sama berdoa agar Anwar tidak meletak jawatan dan juga kita berharap agak juak-juak PKR terus menghentam Datuk Eskay.

Kalau Anwar letak jawatan atau pun juak-juak PKR mengunci mulut mereka maka kita tidak akan tahu apakah jawapan kepada lima soalan tersebut.

Tolonglah Saifuddin Nasution...

Tolonglah Johari Abdul...

Tolonglah Shamsul Iskandar...

Tolonglah Zuraidah mak lampir...

Tolonglah hentam Datuk Eskay kaw-kaw.

Kami nak tahu sangat apa yang Anwar buat di Thailand.

***Blogger kickdefella dalam tulisan terbarunya menjelaskan kenapa perut Anwar nampak buncit dan punggungnya nampak berisi dalam video berkenaan. Klik di sini

9 comments:

Anonymous said...

Mukadimah yang baik. Boleh faham sekarang kenapa perut Anuar buncit, dada dia bidang sikit. muka di berkemungkinan kembang sikit. Kulit di cerah sikit tu aku dah faham. Tapi gambarnya tak ada? masih tak boleh percaya.

Hariharimau said...

Saya kalau ke Thailand la ni ... shopingla ... dulu masa dulu dulu pergi sana hehehe kong...le.

Bingai @ Bangang said...

Baru keluar komik kartun pun Nurul Izzah dah buat lapuran polis. Cabaran cam ni pun stakat amaran jer? itupun dari loyar yg mungkin takut nuar tak sempat bayar yuran. hehehe

Tolonglah nama-nama yang disebutkan tu cabar Datuk Eskay. Aku pun nak tengok Datuk Eskay MELATAH! HEHEHE...

Opocot!

Aku Yang Bingai
18SX: Jom bogelkan pemimpin negara!

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=wx7uuzXVEF0

Dia enjoy ni...

Anonymous said...

sudah2 la tu fitnah org.... ingat la akhirat... x logik, ari tu tuduh dia gay pastu men pelacur... pasni?... tuduh anwar romen first lady malaysia plak ke?... akal xde ke wahai blogger... bljr takat spm duk kg.2 yer... kesiannn...

Anonymous said...

ececece...
ada orang baik
meh aku ulang balik
sudah sudah la tu fitnah najib dengan altantuya.
aritu kata dia memacam padahal bukti pun tarak.

helo bang,sapa puak pemfitnah paling kuat kalau bukan PR.bukti tak ada pun padahal sibuk bising sana sini

Anonymous said...

Politikawan memang penyabar tetapi apabila difitnah kesabarannya akan hilang.

Bila dah habis sabar, orang yang akan dicari adalah peguam peribadi. Apa lagi peguam pun samanlah pemfitmah sampai terlondeh atau paling tidak tinggal spenda saja.

Tetapi semenjak dua menjak ini, tred sebegitu telah berubah. Amaran untuk menyaman pemfitnah tidak kedengaran lagi.

Peguam paraih yang dulunya mampu menutup mulut pemfitnah dengan amaran akan mengambil tindakan saman telah memilih jalan alternatif.

Kenapa? Apakah 'perang mulut' dengan insan yang didakwa memfitnah yang dibuat di laman media mampu menutup mulut pemfitnah?

Jadi soalan yang perlu ditanyakan kepada peguam ini ialah: Apa yang menghalang tindakan saman terhadap orang yang tuan peguam label sebagai "bodoh"?

Pelik Tetapi Benar

Anonymous said...

bagi aku senang je,
klu benar tak buat apa2 salah atau dosa kat thailand tu, jawab je la. melancong ke? shopping ke? berkursus ke? urusan rasmi kerajaan ke? apa masalahnya? kenapa takut? apa yg kebudak2an?

Anonymous said...

buat ape lagi kalau kat thailand mencalat butoh lah kat thailand tu
kat shorga lubang depan dan juga lubang buntot tahi tu.... korang seme ni kan dah gaharu cendana pula dah tahu tu buat buat tanya lagi...

di thailand lau pegi sana tambah pula macam si......... dah tentu lah naik shekh korang pun seme tahu batang butoh sipolan bin sipolan tu kan besar batang kelapa mane nak puas lau menutoh kat malaysia ni...