Wednesday, March 23, 2011

Video Seks: Dasyat ! Dasyat ! Pancut Dalam Mulut

Saya tak lihat lagi video tersebut.

Ulang sekali lagi, saya tak lihat lagi video tersebut.

Kalau saya cakap saya dah lihat ianya menjadi satu kesalahan.

Jadi, saya kena cakap saya tak lihat lagi.

Memang saya tak lihat pun dan saya tak lihat lagi.

Tapi, pakcik kepada sepupu nenek tiri kepada kawan saya dah tengok video tersebut petang tadi.

Dasyat....

Memang dasyat....

Katanya tak sanggup nak lihat pemimpin anugerah tuhan melakukan aksi sebegitu.

Masuk...masuk ja bilik terus blow job dan pancut benih yang segred dengan Ahli Parlimen Lembah Pantai dalam mulut perempuan yang memblow job itu.

Tak cukup lagi, naik atas katil balun lagi dengan berlapikkan sejenis sarung getah yang nipis di senjatanya.

Pelbagai aksi dan pelbagai gaya dan keluar pula benih sekali lagi.

Johari Abdul kata lelaki dalam video tersebut punggung berisi berbanding dengan Anwar yang punggung nipis. Memanglah Anwar punggung nipis, sebab itu dia liwat orang. Kalau dia punggung berisi sudah tentu dia yang diliwat.

Johari Abdul oh Johari Abdul, kalau nak tipu kerana tak dapat duit RM 7.1 juta pun berpada-padalah.

Mana kau nak kelentong lagi oiiii ?

Menatang mana yang menjerit "betullah dia", "betullah dia" sewaktu menonton video berkenaan dengan Rahim thamby Chik dua hari lepas ?

Menatang mana yang komit dengan Shuib Lazim nak bawa tujuh orang ahli parlimen PKR keluar parti selepas menonton video berkenaan ?

Menatang mana yang minta duit pelincir dengan RM 100 ribu ?

Akhirnya semua itu dah makan diri kau sekarang.

Mengikut pakcik kepada sepupu nenek tiri kepada kawan saya yang menonton video tersebut petang tadi mengatakan Anwar kini adalah pemimpin anugerah syaitan.

7 comments:

Anonymous said...

ajijah nak salinan video tu pasal nak tengok birth mark dibadan suaminye

joostspring said...

ejah la rbf video tu..biar rakyat pulak tgk...

Anonymous said...

Org Singapura,
Dua hari ini hati saya amat terhibur dgn blogger2.Satu hari mereka amat gembira tapi semalam semua blogger2 tarek handbrake berhati hati.Ini hari Datok T semua dah tau.Mcm2 reaksi di terima tapi cuma satu yg saya nak ucapkan.TERIMA KASEH UMMI DAN TERIMA KASEH TDM.

Anonymous said...

Terima Dr M kerana memecat pemimpin 'anugerah tuhan ini', lagi setakok nak takok seluruh rakyat. Aspan Alias Sakmongkol & Nazri Aziz patut sujud kaki Tun M sekarang..

r0 said...

Bro,

Blowjob then balun...

Ingat kes saiful. Mintak blowjob then liwat.

Timing... timing. Adakah masa antara dia minta blowjob dengan liwat dan klimak itu sama dengan masa dlm video Dato T?

Kot2 timing 2008 dgn sekarang jauh lari. dah tua. sakit pinggang...

Anonymous said...

Ya Allah..
dahsyatnya politik Melayu..
pemimpin anugerah syaitan..tak disangka kotornya PKR
takutnya apakah bala Allah akan turun dgn segala kejahatan pemimpin2 ini..
nauzubillah..

Anonymous said...

hee kotor sungoh si Y tu kalau lah saya ditempat jijah tu dah lama dah saya kerat dan potong batang pelaq si Y tu dan campak kat anjing burok kepala makan habis kau mampus kau jadi lah kau sida sida itu sebaik baik nya tapi jijah x buat jijah baik sebab laki sia anugerah tuhan sebalik nya laki dia tu anugerah setan iblis dan neraka jahanam tempat di dunia dan akhirat nanti diakhirat nanti laki jijah Y tu orang yang pertama sekali dicampakkan ke api neraka yang no wahid panas nya danyang no wahid julang nya menjerit lah kau disitu reformasi lah sunggoh sunggoh ciss