Thursday, March 24, 2011

Video Seks: Haram ! Kata Wan Azizah. Kah....kah....kah....

Dipetik dari Agenda Daily,
Belum tengok lagi video seks yang didakwa libatkan suaminya sendiri,Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail sudah kata video itu palsu.Ketika ditemui wartawan Khamis,Presiden PKR itu kata beliau tak berminat nak tengok video itu.Katanya haram di sisi Islam tengok video seumpama itu.-24/3/2011
Haram ya ?

Itulah wajah orang-orang munafik, bila dalam keadaan terdesak agama dan hukum terus menjadi perisai mereka.

Nak tunjuk baiklah kononnya, kepala bana lu lah Wan Azizah !

Kalau diri sendiri penuh dengan dosa dan lendir janganlah nak berlagak baik.

Berpuluh tahun kau tipu rakyat Malaysia tak haram ke ?

Menatang mana yang tipu 1Malaysia dulu kononnya Anwar kena racun arsenik dan dah nak mampus ?

Menatang mana yang kata Anwar diberi suntikan hiv pada tahun 1998 ?

Menatang mana yang kutip duit dengan tokoh-tokoh koporat semasa Anwar dalam penjara dulu kononnya untuk parti sedangkan duit dibelasah kau orang anak beranak ?

Duit itu tak haram ke ?

Menatang mana yang pernah cerita dengan Ezam tentang perangai-perangai Anwar ?

Dibawah ini gambar menatang mana yang sedang julang tangan Kit Siang dan bersalam dengan jantan ?

Halal ?
Halal ?
Halal ?

Tak usah nak tunjuk baiklah Wan Azizah oiiii kalau diri sendiri penuh dengan dosa.

Cukuplah penipuan dan pembohongan yang kau dan laki kau lakukan sehingga jadi hura-hara 1Malaysia kerana kamu sekeluarga.

Wan Azizah, kau tunggu saja kemunculan jam tangan Omega yang bakal dipamerkan oleh Datuk T. Jangan pula kau pengsan pada waktu itu.

15 comments:

Anak Lenggong said...

Dia tak tengok video tu sebab kak jijah jelous sebab nuar brahi tak pancut dlm mulut dia tapi kat mulut pompuan lain kah kah kah

Anonymous said...

sebenar nye dia takut nak tengok video tu. kalau dia tengok nanti dia pengsan atau akan gugor kulit dan isi badannye bukannya apa malu besar mereka sekeluarga

Anonymous said...

tengoj video lucah haram...! HABIS, MAIN BINI ORG, MAIN JANTAN, MAIN PELACUR, TIPU SANA, TIPU SINI, FITNAH SANA, FITNAH SINI, LIBATKAN NAJIB DAN UMNO DAN BN SETIAP KALI LAKI KAU ADA HAL, ITU TAK BERDOSA KE? POMPUAN PELACUR TU LEBIH MULIA LAH SBB DIA BAGI LAKI KAU MAIN PUASPUAS...

Anonymous said...

patahkan serangan sebelah sana yg kata
1. datuk t ada kaitan dengan umno
2. ini semua agenda jahat umno
3. hanya org kuno percaya isu ini
4. ini semua lawak umno

panas telinga aku tengok status fb2 dorang..

Anonymous said...

Wan Azizah kena tengok video tu bukan kerana minat pada aspek kelucahan. Dia kena tengok sebab dia bolih sahkan samada pelaku sex itu sebenarnya Anwar atau tidak. kak Zizah yang tahu benar tentang rahasia2 tubuh Anwar.
Kak Zizah pasti tahu kelakuan2 pelik Anwar sabagai saorang lelaki dan suami.

House PK said...

Bro, pasal betina hipokrit nilah ramai rakyat malaysia tertipu, elok diludah je atas muka si sepat kering ni. Dasar korea jahat

Anonymous said...

Aku nak dengar kalau bini Hj Adi Awang Sipudin muka bulan,Jijah,Nurul,Mat Sabun, mahpus omak bunting...aku nak dengar dengar sangat mereka bercakap " Ini semua kerja orang UMNO" kah kah kah kah....

Faith Ajar said...

Tengok laki sendiri main ngan prc harommmmmmmmm.....

Faith Ajar said...

Tengok laki sendiri main ngan PRC harommmmmmmmmmm....

Ayah Man said...

Wan Azizah nampaknya arif juga tentang perkara2 halal dan haram.
Yg demikian ada baiknya Wan Azizah menasihati suaminya tentang hukum hakam ini.
Saiful bersumpah dgn cara terbuka bahawa suami puan liwat dia, puan memilih untuk tidak mempercayai beliau dan bermati2an mempertahankan suami puan yg enggan kedepan untuk bersumpah. Sikap puan itu tidakkah terjumlah sebagai satu kezaliman terhadap Saiful. Anwar itu tarafnya saolah2 bapa kepada saiful.Ini kah peranan saorang yg berdarjat sebagai bapa?
Menidakkan kebenaran sesaorang yg teraniya dan menjadi mangsa kepada suami puan sama juga membohongi tuhan terang2 sama juga dengan mengatakan hukum2 tuhan itu sabagai
dusta semata2.
Cubalah berlaku jujur kepada diri sendiri.Tak takutkah kepada hari kebenaran.

Anonymous said...

Kak Jijah dah tak boleh pusing lagi...jadi cakap je la ikut sempat mulut bercakap. Kalau haram, banyak benda yang dia dan Anwar buat lebih haram.

Anonymous said...

jgnlah anggap sbg lucah atau haram, sekiranya azizah boleh menilai sendiri benar atau tidak tuan punya badan itu suaminya..
hal2 penting spt ini boleh dianggap darurat dan ia diharuskan..
sekian

Anonymous said...

jam tgn omega nuar msti ade few..die temberangla kak wan die pkai yg mane tym pegi hotel tu..xknla nuar bole ingt die pkai jam yg mane satu sbb pkare tu da blaku buln lpas kn??xtaula nuar klo memory die kuat gile sbb di kn knonnya ckp tgh 'tweet' tym sibuk ngn 'projek'..'tweet' la sgt kn..jgn rsau hotel tu ad cctv byk..bole tgk nuar kuar masuk hotel..huhu..jgn lari nuar..u gt caught!!

afiq kltown said...

Haram wei.. hahahaha

afiq kltown said...

puok soldadu taik upahan tak yah dok spin jauh sangat foto isteri PM tu...hahahah boddo !! Spin dulu foto ini !!