Thursday, March 24, 2011

Video Seks: Kenali Siapa Dia Datuk Shazryl

Dipetik dari blog x-pkr

1. Episod video seks AnWAR semakin menarik! Yang menarik, kemunculan Datuk T secara bertiga (dua di PC kelmarin) mengejutkan. 2 veteran UMNO dan seorang ahli perniagaan yang pernah rapat dengan AnWAR. Macam-macam andaian dibuat sebelum, apatah lagi selepas kemunculan mereka bertiga ini.

2. Jangan diabaikan sepenuhnya dakwaan mereka ini, lebih-lebih lagi dakwaan Datuk Syazryl Eskay (gambar) yang pernah rapat dengan AnWAR. Beliau pernah bekerja dengan Majlis Sukan Negara (MSN) sebelum melepaskan jawatan untuk bergiat dalam bidang perniagaan. Selepas AnWAR keluar dari penjara 2004, Eskay cukup rapat dengan AnWAR.

3. Eskay pernah mengikut AnWAR hingga ke Oxford, England ketika AnWAR bertugas sbg pensyarah di St. Antony's College, Universiti Oxford. Ketika itu Eskay diperkenalkan kpd teman-teman PKR sebagai juru terapi fisio (physiotherapist) AnWAR yang perlu mengekalkan rawatan fisio sebagai kesinambungan rawatan tulang belakangnya.

4. Sehingga AnWAR pulang ke Malaysia 2005, Eskay tetap mengikut AnWAR. Namun tidak ramai yang mengenali Eskay kerana kemunculan Eskay 'cukup misteri' selalunya waktu lewat senja atau malam setelah selesai program AnWAR. Ketika ini diketahui Eskay mula berjinak-jinak dengan bidang perniagaan.

5. 2004-2010, Eskay adalah Konsul (Kehormat) Thailand ke Malaysia, satu jawatan yang tiada kena mengena dengan perkhidmatan diplomatik mahupun kerajaan Malaysia. Jawatan tersebut boleh diperolehi melalui hubungan baik seseorang dengan mana-mana individu berpengaruh dari sesebuah negara luar dan pelantikan dibuat oleh negara tersebut tanpa perlu melalui kerajaan Malaysia.

6. Kerana itu juga timbul andaian bagaimana begitu mudah Raja Petra memasuki Thailand setelah meninggalkan Malaysia biarpun tanpa dokumen perjalanan yang sah. AnWAR juga kerap transit di Bangkok sebelum atau mengakhiri perjalanannya ke luar negara semasa Eskay menjadi Konsul Kehormat Thailand di Malaysia.

7. Dikhabarkan banyak janji-janji kepada Eskay tidak ditunaikan AnWAR, bahkan banyak pula wang Eskay diguna oleh AnWAR. Eskay juga terlibat mengatur beberapa 'keperluan' AnWAR yang tidak boleh disediakan oleh orang lain. Pendekata, Eskay adalah orang kepercayaan AnWAR sebelum beliau sedar hanya dipergunakan saja oleh AnWAR.

8. Biar apa pun motif Eskay bertindak begini, yang penting kita fokus kepada perlakuan seks tersebut. Begitu juga apabila PKR mengatakan TS Rahim juga seorang yang tidak bersih moralnya, itu adalah masa lalu TS Rahim. Yang mereka keluarkan sekarang adalah aksi seks masakini, dari seorang pemimpin yang mendakwa dirinya 'cukup bersih'.

9. Maka fokusnya harus kepada perlakuan seks tersebut, samada ianya berlaku atau tidak. Jika benar, maka pelakunya juga sama seperti orang yang beliau kutuk dan keji selama ini. Masyarakat perlu tahu kebenaran adakah orang yang mereka sanjung selama ini hanya seorang pelakon 'airmata' yang juga pelakon seks yang baik!

Maka itu wajar diadakan siasatan terbuka. Semua pihak yang terlibat wajar memberikan kerjasama. Yang mendakwa perlu memberikan video tersebut kepada pihak berkuasa, yang kena tuduh pula jangan asyik menafi dan menuding jari mengaitkan orang lain!

Sekian.....

7 comments:

gapodio said...

Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu.

buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

itu cadangan aku ...

Anonymous said...

Saya pasti hotel-hotel sekarang ni dah ade CCTV, kalau nak lah, PDRM boleh 'paksa' Datuk ni beritahu hotel berkenaan dan siasat selanjutnya.

Tapi kalau nak tutup kes, PDRM leh tangkap Datuk ni kerana 'menunjukkan video lucah'.

Terpulang kepada PDRM/KDN mana nak buat.

Nani PJ

azman said...

Assalamualaikum rbf

gapodio:
Bole saje dibuat begitu,senang dan tak makan mase,kite kene tunggu je lah...siape yang kene laknat.

Tetapi bende mcm tu tak de impak maksima kepade orang yang sukakn sensasi..mcm la anu arr tu kalau main dengan isteri je kan bole..tapi dia nak sedap lebih la tu...sekarang kita sesame la tengok sape yang lebih pandai(bijak)bermain wayang, konon demi mencari sebuah kebenaran..

Anonymous said...

padan muka kau anuar gatal batang bini ada kat rumah nak jugak cari pelacur binoi ada kat rumah nak jugak cari buntut yang kau cari adalah neraka jahanam belaka yang dilaknati allah ha sekarang ni kau rasa lah sikit demi sedikit bala allah dan mendatang dan datang tanpa henti sehingga kau akan diusung ke kubor alam kubor kau bersilat lah dengan dosa dosa kau tapi orang macam kau susah sikit nak mamposs liat sangat kerana allah taala akan bagi kau siksa yang teramat siksa dulu hingga batang pelaq kau tu hancur dimakan ulat mulot busok kau yang suka berbohong tu akan dimakan ulat dulu kau tahu lah nanti penipu pembohong peliwat perogol penyamun pencuri dan banyak lagi kau tahu allah taala lag maha mengetahu dan maha melihat apa kerja kotor kau

Anonymous said...

Fitnah fitnah fitnah.. kata ahlul2 Pas dan Pakatan Rosak...

Klu anuar Liwat depan mata diorg pon, diorg tetap kata fitnah.. itulah manusia diakhir zaman.. kopiah dikepala tetapi dihati buta..

Menyokong Pas konon diorg golongan terpilih.. dah terang lg bersuluh pon masih kabur.. allahhualam

Anonymous said...

Fitnah fitnah fitnah.. kata ahlul2 Pas dan Pakatan Rosak...

Klu anuar Liwat depan mata diorg pon, diorg tetap kata fitnah.. itulah manusia diakhir zaman.. kopiah dikepala tetapi dihati buta..

Menyokong Pas konon diorg golongan terpilih.. dah terang lg bersuluh pon masih kabur.. allahhualam

Anonymous said...

ahlul ahlul bahalul bahalul pas memang lah dia kata fitnah belaka dia je lah yang baik ikut sunah nabi kalau mereka nak meliwat nak merogol nak korek pantat nak korek buntot masing masing bawa empat orang saksi tengok aksi mereka bru lah dia tu puas tapi tak salah perbuatan mereka tu sebab itu lah shorga mereka sebab niko dah bagi mereka tiket untuk ke shorga hebat kan???????