Tuesday, March 22, 2011

Video Seks: Pesanan Dari Din Puduraya


Dengan penuh tawadduk dan penuh keinsafan Din Puduraya mengingatkan kepada rakyat seperti di bawah.

Setiap pihak termasuk orang ramai di setiap peringkat diingatkan agar tidak mudah percaya dan membuat perhitungan terhadap sesuatu perkara, dengan hanya berdasarkan sesuatu perlakuan yang ditayangkan di dalam video.

Apatah lagi dengan keadaan terkini yang begitu maju dengan IT dan teknologi canggih, sehingga membolehkan watak-watak yang terdapat dalam video juga boleh ditipu dengan 'superimpose'.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub ketika mengingatkan perkara itu berkata, demikianlah juga dengan tayangan video lucah yang dikaitkan dengan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim oleh pihak tertentu kepada para wartawan hari ini.

Harakah...kah...kah...kah...daily
Soalan saya kepada Din Puduraya ,

Siapakah yang dedahkan video dibawah ?


Kenapa kau pada masa itu tidak mengingatkan kepada rakyat sepertimana kau mengingatkan mereka pada hari ini ?

Bila dah kena atas batang hidung baru pandai nak mengingatkan rakyat ya ?

Waktu kamu lakukan pada orang bukan main lagi sehingga tak ingat dunia.

Hari ini baru nak bercakap halal haram dan dosa pahala ya ?

Khaikkkkkk.....ptuihhhhhhhhhhhhhhhh.......

12 comments:

Anonymous said...

kalau video boleh di superimpose kan, alamat pelakon-pelakon kat bollywood hatta hollywood akan hilang mata pencarian, tak ada offer berlakon sebab cukup ngan superimpose je dah boleh buat filem...
bingai punya din, paling jauh pun teknologi skg ni hanya takat buat gambar 3d, tapi kalau nak buat sebiji macam orangnya belum ada lagi kecuali ambik kembar seiras orang tu berlakon atau buat plastic surgery...

Anonymous said...

haaakkk tuuuiiihhhh juga kat din puduraya

Anonymous said...

aku tumpang gelak brooo hahahahahahahahaha, dia ludah kahak jatuh batas muka sendiri hahahahahaha puas hati

Anonymous said...

correct...correct....correct...
sokong artikel RBF ni...hahaha
bila dah kena batang hidung sendiri, tau pulak nak nasihatkan org..
bila kena kat org lain, tak pyh seldik lah...memang betul la tu...

Anonymous said...

Kalau bukan Anwar Ibrahim siapa yang muka sama dgn dia?? hati2 RBF...

Abang Pudin pun ada sikit mcm Nuar dan perutnya juga boroi dari Nuar. Paling seiras sudah tentu Suhaimi Ibrahim. Jangan sampai Mr T corner baring pulak ke Mr Y...

Anonymous said...

aku pun sama rbf..

Khaikkkkkk.....
ptuihhhhhhhhhhhhhhhh.......

Tuah said...

sokong rbf

Anonymous said...

Hoi din puduraya hang ingat hang baguih sangat haikkkkkkkkkkkkkkk
phuihhhhhhhhhhhhh

Anonymous said...

Kalau salah UMNO berapi disebarkan dan diceramahkan kalau salah PAS jangan percayalah ,fitnahlah macam-macam,Kalau salah orang orng lain macam-macam dikutuk dan dicerca kalau kena atas batang hidung sendiri pihak lain juga dipersalahkan inilah sifat munafik...

Anonymous said...

aku baca komen dari portal celaka ni m/kini .... jenis rakyat malaysia yang tak reti bersyukur ....

Sabriee Hassan · ITM Shah Alam
Malaysia ni mmg ada polis ke? Yang aku tahu Malaysia ni xde polis la. Pls update aku wahai kwn2. Tol ke Malaysia ni ada polis? Hahaha kan tol aku ckp Malaysia ni xde polis. Korang xtau kot. Jika ada polis mesti nmpk undang2 dillaksanakan n rakyat xjd gawat dgn isu video seks nih. Skrg jd gawat kan. Jadi tol la Malaysia ni mmg xde polis.. Yg pakai uniform polis tu bukan polis la. Itu polish..polish kasut kilat2 jaga jgn berhabuk...
9 · Suka · Balas · 2 hours agoAtuxx Din
sedap jek ko kutuk polis..kalu polis xde aku igt ko nk g berak pon x brani...
Suka · Balas · about an hour ago

Agensi Perisikan Pusat · Kota Kinabalu
org sinikal la bro..tu pn xpaham ke..
3 · Suka · Balas · about an hour ago



Harry Tan Hailee
Malaysia SUCKS...IGP take it as Pasar Malam case...SHAME. Tangkap sama DIA...Datuk Tipu?
8 · Suka · Balas · 2 hours agoHarry Tan Hailee
We want Datuk Tipu to be arrested for disturbing the peace of Malaysian MIND....Period..!
9 · Suka · Balas · 2 hours ago

Pengiran Othman Leo · Kuala Lumpur, Malaysia
Datuk Tipu da dpt berjuta masyuukk.. tu pasal umno pertahan Datuk neh
5 · Suka · Balas · about an hour ago

Miorraduan Miormila · Institut kejuruteraan tentera darat
TADI TV3 SUKU SIAR HISAMUDIN KATA NAK SIASAT VIDEO ITU BUKAN ARAH TANGKAP DATO TIPU TU .SEBAB YANG DI DALAM TU ANUWAR , MUNKALO GAMBAQ DIA ,AKU RASA DATO TIPU TUI DAH MAMPUS DAAA
3 · Suka · Balas · about an hour ago

View 1 more


Joe's Faris
undang2 msia hanya untuk rakyat dan pembangkang tp tidak utk umno atasan..mereka lg kebal dr raja.
4 · Suka · Balas · 54 minutes agoMohamad Madyna · Smk teknik, ipoh
entah ape nk tunggu lagi....gaji pembayar cukai da bayar.......lapuran Dsai da buat....propesyonal la sikit...
Suka · Balas · 15 minutes ago

Joe's Faris
ni nama dia fantek bro ..mcm org bodoh je dia buat
Suka · Balas · 12 minutes ago



Ben'g Zuber Menolza · Taylor's Collage
nampak sgt nazri bersengkongkol... kalo namanyer DATUK T menayangkan filem Lucah tanpa ape sebarang kelulusan itu adalah satu kesalahan... kenapa masa Teresa Kok gambar disebar heboh menyalahkan orang yang mengedar?

nampak sgt la...
lg 1 yang x berpuas hati.. nape Datu Choi Soi lek x dihumban ke dalam penjara masa die mengaku die bersalah. dan kenapa org yang mengedar bersalah?

ke nazri x reti wat kerja..

Pendapat saya~
14 · Suka · Balas · 2 hours agoMock Kim Ho
Kalau ikut hukum hudud, bolehlah lah dakwa Dato Chua tapi ikut undang2 biasa, dia bukan merogol. Kalau betul mediang Teoh dan bakal isteri patut didakwa berzina juga. So PAS cepatlah hidupkan hukum hudud utk selamatkan keruntuhan moral
5 · Suka · Balas · about an hour ago

Agensi Perisikan Pusat · Kota Kinabalu
mslhnya bila org Islam sendiri yg mmpermainkan hukum hudud
3 · Suka · Balas · about an hour ago

Ieqhwan Khaidiet · Uitm
fahami hukum hudud disini http://www.pekanrabu.com/zubir/hudud.html
Suka · Balas · 27 minutes ago



Abd Hamid Seman · QUT, ITU
Siapakah manusia yang namanya bermula dgn DATUK 'T", adakah ianya seorang Menteri?, Ahli Yang Berhormat? atau seseorang yang bekerja dengan mana-mana parti politik di Malaysia?

Aku amat berharap agar Datuk 'T' tidak di dakwa di bawah Akta Hasutan, macam Lim Guan Eng yang pernah didakwa di bawah Akta Hasutan dalam isu kes Rahim Tamby Chik vs Budak Sekolah & Nenek Budak Sekolah suatu masa dulu.
4 · Suka · Balas · 2 hours agoKhier Zahrie · Friends with Hj Salleh Abdul Rahman
Tajudin
Suka · Balas · 2 hours ago


Abd Hamid Seman · QUT, ITU
lagi.....lagi Siapa Datuk 'T'......
Suka · Balas · 2 hours ago

Jamarl Jaffar
bang,cter cket kes lim guan eng tu..
Suka · Balas · 37 minutes ago

anti bohmau said...

haa aa! betui la anon 3:58!
nwar memang ada kembaq sebijik mcm dia -chua jui meng!
pastu ada 40 orang lain yg pi buat plastik surgery nak konpiuskan semua orang termasukla hakim2 & pendakwaraya serta polis malaysia!!!
apa punya nwar...takdak kerja, caghi kerja.
oghang dok pulun nak buat pahala tulong rakyat, tulong mangsa2 gempa ngn tsunami di merata dunia, dia sibuk dok menjahanamkan pikiran rakyat marhaengggg mcm anak-beranak dia jgk...

anti bohmau said...

pesanan yg hanya sesuai utk puak2 din puduraya sendiri!!!
budak2 muda suka baca malaysiakini krn mrk yg sebaya juga mengendalikannya, mrk tidak mengenali siapa sebenarnya nwar berahi tapi hanya mengikut arahan orang2 nwar...
ada juga budak2 muda di malaysiakini yg hanya cari makan & tak peduli dgt apa yg nwar berahi mimpikan, asalkan mrk dapat cari makan ...