Friday, March 25, 2011

Video Seks: Sampai Hari Ini Anwar Tidak Tunjuk Jam Tangannya

Papa Hebat
2 pusingan dalam masa 20 minit
Uncle Hadi dan Uncle Kit pun kalah


Sejak kes video jingga muncul hari isnin lepas kita sudah mula mendengar cerita tentang jam tangan Anwar yang berjenama Omega.

Datuk T kata jam tangan itu ada dengan beliau.

Sampai hari ini Anwar tak nafikan pun.

Kalau betul Anwar tak bersalah petang isnin lepas lagi dia sudah tunjukkan jam tangan dia ada bersamanya untuk membuktikan dakwaaan Datuk T itu fitnah semata-mata.

Apa maksudnya tu ?

Dia boleh tunjuk perut dia.

Dia boleh kata pada masa itu dia berada di rumahnya dan sedang berbalas tweeter walaupun itu bohong. Buktinya, klik di sini.

Tetapi sampai hari ini dia tidak tunjukkan jam tangannya.

Esok lusa muncullah jam tangan Anwar.

Pergi beli yang baru untuk dijadikan bukti itu jam tangan dia ada bersamanya.

Percayalah cakap saya kawan-kawan sekalian, kalau dia benar-benar tak bersalah petang isnin lepas lagi dia dah tunjukkan jam tangan itu bersamanya.

Isnin , selasa, rabu, khamis, semuanya telah berlalu. Hari ini dah jumaat, tapi dia belum tunjuk pun lagi jam tangannya.

Apa maknanya itu ?

12 comments:

Anonymous said...

dia pegi selongkar kat pasar chow kit la tu wakakakakakaa

UMPRNO said...

KALAU DAH TANG PERUT PUN BOROI JGN CUBA NAK JADI ANWAR LA BAI..

DATUK T LAGI PEMBOHONG, KATA PI CARI JAM TAK JUMPA.TAPI MCMANA BOLEH BAGI KAT POLIS PULAK?

TAK JUMPA JAM PASAI PA TAK BAGI TAU KAT ANWAR...KALAU DIA MEMBER KAMCING? YG DOK PI BAGI TAU KAT RAHIM THAMBY TU APASAL BRO?

SUDAH2LA, KALAU NAK MAIN PELACUR TU TAK PAYAH LA SHARE SURUH RAKYAT TENGOK.

Anak Lenggong said...

Dia nak cari jam baru bermasalah jugak kut seba dah takde model yang sama dengan jam yang dia guna..kah kah kah...poning2....

Anonymous said...

dia tak nak tunjuklaa jam omega tu ciplak punya beli kat pasar lambak wakakakakakka

Anonymous said...

betul...betul...
aku awal2 lagi dah query apasal dia kata jam tangan dia ada dgn wan azizah..apasal tak pakai dan tunjukkan je time pc hari tu? yg dia tunjuk perut tak boroi kononnya..
tp ramai lagi tak nampak putarbelit ini..

Anonymous said...

Salam bro RBF, aku rasa Anwar telah masuk perangkap Datuk Eskay. Lelaki dalam video tu pasti Anwar, kalau tak mana mungkin Eskay berani buat macam tu...

Semua ni mesti Eskay tak puas hati dengan Anwar, dia rancang semua ni.siap boleh dapatkan jam tangan dari pelacur tue lagi...maknanya Eskay yang rancang dan Anwar terjerat kali ini...RTC sepakat dengan Eskay sebab kes dulu, RTC tak puas hati dgn Anwar laa

Ini bukan rekaan, Anwar yang terperangkap.

keris said...

aku tak heran, 6 kotak pun tak tunjuk sampai sekarang, peliknya itu pun manusia pkr percaya lagi..

Kucing Comel said...

Orang kalu nak perangkap haiwan, kena tau perihal haiwan tu.. Sama la kalu nak perangkap si Nuar ni, ikut jer perihal dia, iaitu hobi rahsia dia.. lain la si cina tu yg beriya, ni dier yg beiya dlm video tu watahel?..

Anonymous said...

Kesian pencinta2 anwar.Nak menegakkan benang yang basah sampai jalan cerita pun dia putar belit.Jam tu ada pada dato' eskay dan mungkin dah diserahkan pada polis sbg bahan bukti bersama2 video rakaman.

Dato' eskay ni orang kepercayaan anwar,memang nak balas dendam pada anwar,memang dia yg rancang nak perangkap anwar.Tapi tetap dia tak boleh buat sembarangan macam buat video palsu dan claim orang lain sbg anwar.Kemudian ajak semua orang buktikan ketulenan video tsb.Itu bodoh dan membunuh diri namanya.

Jadi video itu kemungkinan besar adalah tulen.Apa yg perlu pencinta2 anwar buat adalah desak pakatan rakyat sahkan ketulenan video bukan tuduh orang yg bagi bukti sbg fitnah tanpa menyiasat terlebih dulu.Itu buta hati namanya.

Anonymous said...

teringat cerita Bujang Lapok kena cari cincin sama nak buat belanja kawin

Anonymous said...

Memang betul-betul heran, apasal ada orang masih sokong Anwar ni. Ramai rupanya orang bebal kat M'sia ni. DAP tu kita tau la sebab dia sokong anwar, nak kasi melayu sama melayu gaduh, diorang yang untung. Kalau kena perangkap pun Anwar jugak yang kena, kalau tunjuk perassan pun geng Melayu jugak yang bangang buat, DAP tumpang untung je. Lagi pun kalau orang Melayu ni sibuk berbalah senang lah mereka nak buat hal...
Apasal Nuar tak tunjukkkan saja Jam Omega dia ? Apasal dia tak beri je DNA dia? Apasal dia tak bersumpah saja kalau dia benar?
BILLY

Anonymous said...

suruh aje karpal singh beli kat e-bay.

tak pun beli kat bebudak yang jual jam kat tepi suria klcc