Sunday, March 27, 2011

Video Seks: Wartawan Harakah Sahkan Itu Anwar Ibrahim

Wartawan harakah (kiri) bersama rakannya

Dari Langkawi blogger Papa Gomo hubungi saya meminta supaya saya menyertai pertemuan dengan wartawan harakah dan beberapa orang yang lain lagi di sebuah restoran di Jalan Yap Kwan Seng malam tadi.

Katanya , kau pergi saja, kau jangan risau, itu kawan aku dan orang itu telah pun menonton video seks berkenaan hari isnin yang lepas.

Mengikut cerita wartawan harakah berkenaan yang juga kawan kepada Papa Gomo memang benar beliau telah menonton video tersebut pada hari isnin lepas di Carcosa Seri Negara.

Beliau yakin 100 % lelaki dalam video berkenaan adalah Anwar Ibrahim. Tidak mungkin video itu dipalsukan kerana katanya ianya dirakam dari empat sudut.

Saya tanya dia, "habis itu kenapa harakah tidak laporkan yang betul" ?

Jawabnya, "saya hanya pekerja bro, yang menentukan bos dan itu semua adalah politik".

Dalam hati saya berkata , "parti islam pun menipu juga ke" ?

Katanya lagi, tiga orang teratas dalam harakah semuanya telah dipegang oleh Anwar Ibrahim dan sudah tentu mereka hanya melaporkan berita mengikut selera Anwar.

Fuhhhhh, papa Nurul Izzah memang hebat. Bukan hanya hebat di ranjang, malah hebatnya sehingga boleh menguasai harakah yang dimiliki oleh Pas. Tidak mustahil satu hari nanti, Pas akan dikuasai oleh Anwar. Sekarang pun sudah kelihatan tanda-tanda ke arah itu.

Mengikut wartawan harakah itu, wartawan malaysiakini juga menonton video berkenaan dan cakap benda yang sama kepada beliau, iaitu lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim.

Katanya dari sudut mana Johari Abdul kata itu bukan Anwar beliau pun tidak tahu melainkan pembohongan semata-mata.

Jadi, apa kita nak kata lagi ? kalau wartawan harakah dan malaysiakini pun kata itu Anwar Ibrahim, kita nak kata bukan lagi ?

Memang sah jawabnya itu Anwar Ibrahim. Jangan lagi anda semua tertipu dengan harakah dan malaysiakini. Apa yang mereka laporkan itu bohong semata-mata. Wartawan mereka yang pergi cari berita sendiri akui itu adalah Anwar Ibrahim.

Balik pejabat, apabila mereka tulis berita benar, bos suruh tukar kerana bos semua telah dilimpahi dengan wang ringgit yang dicurahkan Anwar.

51 comments:

PAShit said...

Kepada semua Pencacai2 sialan anak haram upahan PAS...

kalau dah haram jadah tu apa boleh buat.korang ni kalau nuar tu tutuh bontot kau pun korang kata konspirasi.

Bawak2lah bertaubat dan berhenti bersekongkol dgn peliwat tegar yg Nabi x mengaku umat.

KALAU KORANG DTG TEMPAT AKU AKU LASTIK KEPALA KORANG!

PENCACAI SIALAN UPAHAN PAS SIAL MESTI FAHAM AKU DULU DARI KALANGAN KORANG JUGAK.AKU BERSYUKUR KERANA TIDAK LAGI BERADA DALAM KELOMPOK MUNAFIK!
SEBURUK2 UMNO YG AKU X BERKENAN PUN,PAS LAGI SIAL DAN BAPAK HIPOKRIT TERBESOR SEANTERO MALAYA!

PAShiT

nun manjung said...

haramjadah sungguh la haramkah ni. sanggup dia menipu pembaca dan pengikutnya. apa nak jadi la... ish ish ish ...

Anonymous said...

Kenapa anwar terlalu banyak wang? sebab itu dia boleh menipu rakyat..!

Anonymous said...

itula aku dah kata, bila kebenaran dah nampak dengan mata kepala sendiri, barula juak2 penyokong tegar anwar tu akan melopong tak percaya..jgn lupa, ramai yg kena jaga periuk nasi jugak beb. tp dlm hati, menyesal sokong pembangkang..kerajaan sepatutnya menayangkan saja kepada rakyat, biar rakyat yg buat keputusan..

Anonymous said...

salam RBF,saya memang sudah menjangkakan yang banyak pihak tahu akan kebenaran dan kesahihan video seks tersebut tetapi atas sebab politik sanggup bersekongkol dengan anwar ibrahim.
Harakah sememangnya selama ini sering menyiarkan berita yang tidak berkredebiliti dan sering memutarbelitkan fakta dan dengan pendedahan ini jelas menunjukkan yang ianya mempunyai agenda jahat untuk memcahbelahkan rakyat,orang orang melayu khususnya.
Puak-puak pembangkang sering mengutuk dan memperlekeh-lekehkan akhbar lain seperti Utusan,NST dan lain sebagai alat propaganda UMNO/BN tetapi pada hakikatnya akhabar keluaran mereka jugalah yang sering menipu dan memperlekehkan segala usaha baik Kerajaan BN yang ada.
Sepatutnya kerajaan mengharamkan terus penerbitan akhbar dan portal sebegini kerana dilihat begitu berleluasa penjualan dan penyiarannya boleh diibaratkan sebagai perosak minda masyarakat.

Anonymous said...

kepada wartawan2 harakah dan m'siakini tu, rezeki yang anda dapat kerana menipu tu tak berkat.. carilah kerja lain.. biarlah buat kerja lain yg tak glamour tetapi halal.. kerja cuci pinggan di restoran lagi mulia dari kerja yg anda lakukan.. rezeki yg anda dapat tu nak bagi anak isteri makan, carilah yang halal dan berkat

Anonymous said...

Menipu satu ibadah, ma negroes.

Anonymous said...

Kah kah kah kah.... menanti kematian seekor DAJJAL bernama anwarporn.

Anonymous said...

LAAAA..BIAR BETUL TU RBF???
BETUL KE ITU WARTAWAN HARAKAH? BUKAN MENYAMAR KE? PERUT DIA BUNCIT KE? HEHE
KALAU BETUL LA, AKU TAK BOLEH NAK KATA APA DAH..
HARAKAH PUN PUTARBELIT CERITA SEBAB POLITIK RUPANYA..ISH ISH
JADI AGAMA LETAK KAT MANA?

Anonymous said...

kalau berserta rakaman bunyi...tentu dia kata itu suara katak bond...suara dia macam suara james bond...twit twit twit

nazir said...

Kepada semua yg bagi komen.. apa kata kita buat permohon rasmi beramai2 memohon menonton video tu... pastu kita buat pernilaian... kalau salah kita mohon maaf kan pemimpin tu.. tapi kalau benar.. kita mohon dia buktikan yg dlm video tu bukan dia....

Amacamm? mau kaa...

mat saga said...

gua nak jawab soalan anon 10:19

kenapa anwar banyak wang..??
sebab sememang anwar adalah dari keturunan beruang.... kah kah kah ... nafsu pun macam beruang jugak

Anonymous said...

Allah telah memperlihatkan siapa anwar sebenarnya,,,anwar ini tidak dpt membendung atau mengawal nafsu syawatnya,,pada masa yg sama juga keinginan anwar menjadi pemimpin negara,,pertembungan dua perkara ini dalam diri anwar meninbulkan konflik yg kompleks membuatkan terjadinya pemberontakan dlm diri anwar sendiri,,untuk melepaskan segala konflik dan kmerahan anwar pada sifatnya sendiri dia mmengambil jalan mudah dgn menuduh semua itu konspirasi umno,,,,,,

ABE ZUL KELATE said...

SEANDAINYA SEMUA INI BENAR BELAKA, SAHLAH ANUAR MENGALAMI KRISIS MORAL YANG TERAMAT BURUK.....MANAKALA AKHBAR TABLOID HARAKAH BOLEH DILABELKAN AKHBAR TERBURUK DAN TERKOTOR SEPANJANG ZAMAN....PAS PULA KITA BOLEH DIISTILAHKAN PARTI YANG TIADA MARUAH DAN TERCELA PADA MATA UMMAH DAN ALLAH.....NASIHAT SAYA PADA SELURUH WARTAWAN HARAKAH KELUARLAH DARI GELOMBANG DOSA YANG TIADA NOKTAH....DAN JADILAH SEORANG WARTAWAN YANG BERETIKA DAN BERMORAL....AYUH TINGGALKAN KEMUNGKARAN.....NYATAKAN KEBENARAN MESKI PUN IANYA TERAMAT PAHIT UNTUK DITELAN.....DI LUAR SANA MASIH BANYAK LAGI LUBUK REZEKI HALAL UNTUK DICARI DAN LEBIH MULIA BERBANDING MEMPERHAMBAKAN DIRI DALAM DUNIA KEWARTAWANAN YANG PENUH ONAR DAN PENUH LAKNAT....DI DALAM HARAKAH TIADA GETAR IMAN DAN ISLAM DI SINI.....TIADA SUARA KEBENARAN,TIADA SYIAR KEBAIKAN YANG MAMPU MENJANA IMAN DAN KEKUATAN UMMAH UNTUK DICARI......DI DALAM HARAKAH PENUH TIPU DAYA DAN MUSLIHAT,PENUH KEBENCIAN DAN AMARAH YANG MAMPU MEMBAKAR HATI DAN NURANI UMMAH.....DI DALAM HARAKAH PENUH RACUN YANG MAMPU MEMBUNUH TUNAS-TUNAS PERPADUAN DAN UKHWAH.....AYUH CARILAH LUBANG-LUBANG REZEKI HALAL DAN MULIA...MESKI PUN IANYA SEDIKIT TTETAPI PENUH KEMULIAAN DAN KEBERKATAN.............

Blog Penyokong Kerajaan said...

blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

Anonymous said...

kenapa sprm tak siasat porn star mr Y tu?????? yang mane Mr Y porn satar tu terlalu banyak duit boleh rasuah sana sini mungkin kah sprm orang porn star??????? atau porn star pelihara mereka semua sampai takut nak siasat harap rakyat semua fikir lah sendiri dari mana datang nya begitu banyak duit porn star tu.........

Anonymous said...

harakah tipu, malaysiakini tipu, utusan pun tipu, rbf je yang tak tipu

Anonymous said...

kalu wartawan malaysiakini yg dijemput tgk video tu tidak berkata apa2 selpas itu, apakah maksudnya?

si johari tu da terpakse menyelamatkan diri berikutan duit pelincir ngan satu juta setiap sorg yg dimintanye utk tarik MP pkr kuar parti..kesian..
duit pelincir beli KY jelly bleh mintak kat anwar toksah membazir..

tenkiu..

Anonymous said...

RBF dan tetuan blog mesra kerajaan.
Hebat betul faktor Nuar ni. Hampir semua blog mesra kerajaan berikan fokus kepada isu vedio terlau Nuar ini. Memang wajar sebab ini isu panas babitkan pemimpin politik yang ketuai pakatan dan bercita-cita hendak jadi PM Malaysia lepas PRU13.

Bagi aku, kes Liwat II yang sedang berlangsung itu pun rasanya janjikan hasil yang lumayan buat Nuar. Lantaran terkasima pada isu baru, kita seperti hilang fokus pada PRN Sarawak dan Liwat II.

Kehadiran vedio ini jelas menjadi talian hayat buat si keparat ini. Nafsu sarakah politiknya dikumpul dan dihampurkan depan penganut-penganut tegar PKR dan PAS. Harapannya cuma satu, jika ditakdir dihumbankan ke Penjaran Sg Buluh, biarlah perginya sebagai pahlawan rakyat (Bukanlah sebagai peliwat)

Anonymous said...

Apa beza rakaman spy shot dan lakonan? Kalau dirakam secara tak sedar kita tak control macho dalam klip tu. Tapi kalau lakonan aktor-aktor akan control macho dalam klip.

Sebagai contoh kalau kita tau orang nak rakam gambar kita takkan kita nak korek hidung atau garu punggung dalam video tu.

So kalau hangpa diberi peluang untuk tonton video tu cuba tengok mamat dan minah dalam video tu control macho atau tak. Mudah saja.

Anonymous said...

mcm sial la harakah ni. nik aziz pon sama jer. lagi nak suruh orang hormat tok guru. kalau dah menipu tu, tak yah lah nak cerita bab islam...

lempoyang said...

Trio T kan dah ajak secara terbuka ketua2 pakatan buat pengesahan.Maknanya biar pengesahan datang drp pihak mereka sendiri supaya diorang tak tuduh bias,selain drp pihak2 lain juga.Itu maknanya video tu memang betul.Kalau salah ramai orang boleh detect dengan mudah.Trio T tak sebegitu bodoh mendedahkan diri mereka kalau mereka menipu.

Anonymous said...

kdp blogger2 umno yg suka buat fitnah dan dpt byrn dari umno utk buat kerja2 kotor bertaubat lah kamu bercakap mengikut hawa nafsu sbb nya hati2 kamu dah mati hati yg tak pernah berzikir pd Allah walau pun kekadang aje kamu berzikir tp hati ttp mati krn dpt harta ISTIDRAJ bg anak isteri makan dan kmdn akan lahir nasab yg x berakhlak suka tuduh menuduh...insaflah kamu hy akan sedar atas kesilapan kamu tu bila dah berada dlm KUBUR..

Anonymous said...

kpd wartawan2 harakah dan mkini, tak perlulah berhenti...anda dapatkn berita yg sahih, tapi bos pula yg pusing. bukan salah tuan2.
dato t tayangkn kpd pihak ttntu utk buat penilaian dan bukan kpd umum dan tidak mengedarkannya...jd nak saman atas kesalahan apa?
samalah juga macam org yg buat filem atau penerbit yg akan menayangkan satu filem kepada orang finas utk membuat penilaian!
adakah penerbit dan finas melakukan kesalahan mgikut undang2 negara?

Anonymous said...

yang tengok video tu dr parti pembangkang seprti MP johari,mereka memang takot nak cakap yang benar sebab nanti kena buang parti serta nak jaga periuk nasi masing2 demi jawatan kekuasaan,aku pasti bila mrk ni keluar pembangkang mereka akan bgtau mmg dalam tu anwar punya...hakikatnya mereka takot kepada Anugerah allah serta pakar fatwa pas nanti nik aziz sembahyang hajat minta pecah perut pulak

Anonymous said...

Takutlah akan azab neraka! Jgn fitnah... dan jgn jadikan kita sbg penyebar fitnah! Politik2 juga, akhirat jgn lupa...
Atau nko memang tak percaya akhirat lagi dah?

Anonymous said...

Anon 7:39pm,

lu pegi tazkirah nik ajis je la.. tok guru lu tu dah makin mengarut..

Anonymous said...

Kelakar betul mamat yg kasi komen pada March 27, 2011 7:39 PM.

Mamat ni seorang Bustad atau Alim Ulanyak??? wakaakakaaakaaaaa.... berkhutbah kunon...

blogenstarz said...

BANGSAT TAHAP GILA BABI !

HarakahX said...

Saya copy dan paste artikel diatas ke dalam blog saya, minta kebenaran Tuan..

Anonymous said...

erk..?kira terkantoi ler nih...nhehehehh..

Anonymous said...

erk..??loh?kantoi plak lg...ngeheheheh..........

Anonymous said...

Wartawan dah tengok, aku pun nak tgk gak 'kehebatan' DSAI. Mana boleh dapat video tu?

Anonymous said...

Kalau dah bertahikan pembangkang maka tahi jugalah makanannya. Walau dihulurkan makan halal, haram juga yg dicari..itulah sifat2munafik yg mempersendakan agama.

Agama dijadikan perisai untuk cover diri dan mempertahankan diri walaupun berada di pihak yg salah.

Contoh terbaik disini adalah seperti ANON 7.39.

Cuba kita tanya kepada beliau, apa yg beliau cuba pertahankan?. Fitnah apa yg dilemparkan disini?. Segala bukti ditunjukkan secara nyata? adakah ianya satu fitnah?. Cuba fikir secerdik-cerdiknya, jgnlah jadi lembu atau keldai yg berotak tetapi tidak digunakanya.

Bagaimana kalau segala-galanya ada benar, tidakkah merasa diri itu tergolong dari orang2 yg menolak kebenaran?. Apakah hukumnya kepada org yg menolak kebenaran?. Malah menyokong segala perbuatan pemimpin yg mungkar?..tidakkah Allah menjanjikan NERAKA kepada mereka. Tanyalah diri, bukankah anda sebahagian dari pemungkar2 tersebut, yang menggunakan alquran untuk berselindung?.

Apabila berbicara sila gunakan akal fikiran yg waras. Hanya kewarasan yg memberikan kita buah fikiran yang sempurna,bukanya berkata-kata mengikut hawa nafsu.
Tak usah menunding jari menyatakan orang lain menulis mengikut nafsu, kerana pada amatan saya anda juga sebahagian dari pengomen yg menulis berdasarkan nafsu semata2. Anda tidak boleh menerima komen yg melibatkan pemimpin kesayangan anda.

Malah lebih teruk lagi, anda mempertaruhkan,mempergunakan agama untuk mematahkan setiap serangan. Sedangkan anda tahu anda berada dipihak yg salah. Terimalah hakikat satu hari nanti kebenaran perlahan-lahan terserlah..dan ianya telah terbuka selembar demi selembar sehingga tidak sehelai pun yang mampu menutuppinya lagi.

Pada ketika itu terserlahlah segala para munafik yg masih lagi cuba mempertahankanya. Harap2 anda tidak berada dikelompok itu....

Subhanallah

Anonymous said...

wartawan harakah daily tu nafikan jumpe ko..pecite..

hafidz arifin said...

Mana bukti yang wartawan di atas ialah wartawan dari Harakah. main sedap tulis boleh lah. Fakta dan bukti tak ada. ini tahun 2011, bukan tahun 1990!

Antibarua said...

KALAU DULU MAT SABU BERI GELARAN AL-JUBORI KEPADA CIFUT BABI, ADAKAH SELEPAS INI DIA AKAN BERI GELARAN BARU - ALBURITI ATAU ALPUKIRI KEPADA CIFUT BABI?

SAMA-SAMA KTA TUNGGU...

TUNGGUUUUUU...

DENDAM LAMA TERBALAS JUA, KEKASIHKU DIRAMPAS ORANG.

Anonymous said...

sebenarnya yg salah tu sape erk?..
adakah...

1-dato trio
2-wartawan dan editor
3-kerajaan BN
4-blogers
5-amoi china doll
6-pemilik bilik apartmen
7-i catch/spy camera
8-lelaki y

kemungkinan besar yg salah....eeee

KONTOL NYA!!!!!!

Anonymous said...

dunia akhir zaman fitnah berluasa --- jgnlah kita terperangkap dgnnya...so semua tu adalah fitnah ... BN ni lah parti membuat fitnah no 1 di Malaysia sesuai dgn slogannya dan merekalah seperti yg dinyatakan akhir zaman fitnah berluasa..BN inilah pelaksananya

Blog Penyokong Kerajaan said...

Macamtu pun ada


blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

Anonymous said...

kulop molep org islam neh..

Anonymous said...

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=31547%3Avideo-seks-wartawan-harakah-pula-difitnah&catid=1%3Autama&Itemid=50

Jgn main fitnah.wartawan harakah dh bg statement. Istighfar la banyak2

Anonymous said...

ni lah pencacai dan baruah umngok..kerja nak tabur fitnah..jgn sampai malaysia jadi mcm tunisia dan mesir..fitnah liwat dah nak kalah lagi nak buat fitnah video..bacol betul balaci umngok ni..

dawai koko+ said...

ini monyet2 umno mmg lah sifat mereka liar sikit...

kah kah kah kah..

faisal...lu just watch out pukimak!

Anonymous said...

Setahu aku wartawan Harakah yang tengok video tu tak lah banyak bulu kat tangan dia. Perut dia pun tak lah boroi macam dalam gambar. Ini lelaki Bangla mana kau ambik untuk buat fitnah kat Harakah dan wartawan dia

Anonymous said...

apsal mangkuk-mangkuk kat atas ni yang comment2 macam orang gila ni pendek akal sangat?..cakap x dak akal..senang sgt nak percaya cakap orang..APA BUKTI ITU WARTAWAN HARAKAH?..NAMA WARTAWAN TU SAPE?..PASAL MUKA SENSOR?..kecian..nak bercakap hal politik,tapi bodoh mcam orang x abis skolah..kalau ye pun obses dgn umno,amik sumber dan berita,nilai la dulu..pakai otak..bukan kepala lutut..kalau x leh pk pakai otak,p masuk sekolah balik..setakat sembang,sema orang bley sembang der..

NIK MAT said...

MARI KITA AMBIL JALAN TENGAH......

KITA MINTA NIK AZIZ IMAMKAN SOLAT HAJAT YG DISEMBAHYANGKANN OLEH JEMAAH DARI BN DAN PEMBANGKANG.

TUJUAN SOLAT HAJAT TU, KITA MINTA SUPAYA ORANG YG DALAM VIDEO TU BUAH PELIRNYA PECAH.

Anonymous said...

ko tunjuk lah bukti apa2 pon.. pencacai Pas dan Pkr ni xkan percaya pon.. klu sinuar tu liwat bini diorg pon depan mata diorg pon, tetap diorg kata umno yg buat fithah.. pastu citer pasai hadis lah, pasai agama lah.. hanya tu je yg diorg akan spin.. gurentee punyer.. tp bila terkena kat pihak umno, depa akan cakap kebenaran dah terbukti.. diorg ni dah terlalu obses dan fanitik dgn pemimpin aljuburi ni dan wali selipar atau munkin diorg ni dah minum air jampi wali selipar.. sampai dah x boleh nak bezakan yg hak dan batil.. bila citer bab agama, kononnya diorg lah yg pandai dan maksum kerana semata2 depa ni ahlul Pas.. dunia diakhir zaman..

Anonymous said...

buat la fitnah byk2, kalu rsa diri tu teringin nk jd ahli neraka. X tau baik diam jer, jgn suka2 rosakkan publisiti org len plak gara2 nk menegakkan benang yg basah, dr 1998 lg asik memfitnah, x letih ker? bukti xder plak tu, ish2... kes teo n altantuya yg dh mati tu senyap lak. Oooo, lupa dh nk pilihanraya pun, patutlaaaa.....

Anonymous said...

yg best tu,ramai fans anwar yg obsess dgn dia,sampai sanngup against government.wahai penyokong2 PKR(melayu),bawak2 sedar.takkan nak jadi cam negare arab kot, melayu berperang sesame sendiri yg lain lain ambil kesempatan. paham2 sendiri sudah.

Anonymous said...

assalamualaikum...
jaga diri sendiri jaga nafsu sendiri..tak perlu nak menunding jari x perlu nak sokong sapa...kita x tahu sapa betul sapa salah, bukti n statement blh dibuat...sekarang ni dah akhir zaman..di mana agama dipijak2..kita x perlu la menyibuk berbalah kat sini.. semua sama aje...sekarang ni zaman fitnah zaman duit...pembangkang kata umno/bn jahat n yang umno/bn kata pembangkang yang jahat...tepuk dada tanya iman...kita sibuk berbalah pasal dorg...kita yang nampak bodoh...kat sini masing-masing nak menang...sokong sana sokong sini...tapi kat akhirat nanti ade kah org2 yang kita sokong ni akan selamat kan kita..???fikir la...x guna berbalah...sapa pun pemerintah kita..kita doa kan mge ia mampu menjaga negara dan mampu menjadi contoh muslim yng berakhlak tinggi..sy th smua mst mrh dgn pe yng sy kt kan..krn nafsu dah menguasai hati n fikiran,x guna ckp byk....tp bila tiba ms...saat terbujur kaku..n saat kebenaran tersebar x guna nak menyesal... yang menangung mungkin akan seronok...tp yng berbalh seperti kita yang menanggung azab...sama2 ki muhasabah diri...sy cuma mengingatkan diri sendiri and anda semua..kerana sudah jd tanggung jawab sesama islam menegur mana yang perlu...mohon maaf atas segala kata2....wassalam..