Wednesday, March 30, 2011

Wan Azizah 'Disuntik' HIV ?

Tidak berapa lama selepas Anwar Ibrahim ditangkap pada tahun 1998 Wan Azizah pernah menggemparkan negara dengan mengatakan Anwar disuntik kuman HIV semasa berada dalam tahanan polis bagi membuktikan kepada rakyat Anwar seorang pengamal seks bebas.

Apa yang diucapkan oleh Wan Azizah pada masa itu telah menimbulkan kekalutan dalam negara. Orang ramai mula membuat tuduhan yang jahat kepada polis dan setiap minggu keadaan menjadi huru-hara di Jalan TAR KL.

Selepas reda isu HIV , Wan Azizah sekali lagi membuat gempar dengan mengatakan diracun arsenik. Katanya badan kurus cengkung, rambut gugur dan bermacam jenis perisa lagi dia tambah untuk menyedapkan pembohongan dia.

Hari ini kita semua boleh lihat bagaimana Anwar. Masih belum mampus dan masih boleh meliwat dan menutuh sana-sini.

Tidak mustahil sekarang ini orang yang telah dicucuk dengan kuman HIV adalah Wan Azizah. Bukan orang lain cucuk, Anwar sendiri yang cucuk HIV ke dalam badan Azizah.

Mana negara yang Anwar pergi dalam dunia ini semuanya dia main pelacur. Paling banyak sekali di Thailand.

Habis main pelacur , balik rumah siapa yang balun ?

9 comments:

Anonymous said...

Nasib Badak Si Badak Sumbu

Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar.. Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok (jangan tak gosok) keluarlah seorang jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua2 menatang itu.
Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya.. hehe ........
Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei
Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang2 mat motornya tu..
Lepas tu jin tu kata " Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik2"
Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya". Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malaya nihh..
"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin. Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebar tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"
Jin tu pun kelipkan mata, bling.... Maka meraunglah badak sumbu tu sepuas2nya..
"Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah"

Anonymous said...

Pakai jarum apa?

Anonymous said...

Keji dan hina...

Pengikut Nabi Muhamad said...

tak baik tuduh2...biarlah si zizah

Anonymous said...

Itu lah JIjah....

Bapak cakap degil. NAk jugak kawin ngan lahabau tu. Sekarang kan dah susah.

Kalau dulu kau ikut apa aja kehendak lahabau tu tak adalah kena AIDS.

Dia nak blowjob... kau tak nak
Dia nak lubang jubor.... kau tak nak.

Dia dah cari kat luar... lepas tu dapat yang padat padat pulak.... sekarang sapa yang susah???

Anonymous said...

Kak jijah juga yang kena... kecian kak jijah...

Anonymous said...

kak wan menanggung dosa yang amat berat kerana membiarkan suami melakukan maksiat dan bersubahat. sepatutnya kak wan meredakan suami kak wan berkahwin lagi 2 atau 3 orang wanita kerana suami kak wan mampu lahir dan batin bagi mengelakkan dia melakukan maksiat. kak wan tidak mahu mengikuti ajaran islam sebenar yang disampaikan oleh rasullulah kerana sikap hipokrit. penampilan islam kak wan tidak mencukupi kerana tidak mengamalkan tentang hukum halal dan haram disebabkan sayang kan suami. kak wan hanya pejamkan mata dan pekakkan teliga. Jika kak wan katakan suami kak wan itu difitnah kenapa ia berlaku dan berlaku bermacam fitnah yang sama sejak 1998. Janganlah nak dinafikan perbuatan suami kerana suatu hari terbongkar juga. semoga allah akan memberi pertunjuk kepada kak wan, jangan sampai tak sempat meminta keampunan kepada allah setelah berbagai peringatan dan musibah diturunkan allah kepada keluarga kak wan. hanya nyawa belum diambil lagi.

Anonymous said...

Semua pernah dengar kat Thailand sana ada malun mengaku boleh rawat HIV.

Mungkin juga orang yang Kak Wan kata disuntik HIV itu pernah dapatkan rawatan di sana dan sembuh.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

bengisnya muka anwar...sememangnya muka chedat jugalah yg sejuk mata memandang...