Saturday, April 16, 2011

BN Berjaya Tubuh Kerajaan Baru Di Sarawak

Insyaallah jika tiada aral melintang BN akan menubuhkan kerajaan baru di Sarawak malam ini.

Keputusan tidak rasmi menunjukkan BN telah memenangi lebih daripada 36 kerusi iaitu majoriti mudah untuk menubuhkan kerajaan di Sarawak.

Nak kalah 20, 30 kerusi kita jangan peduli. Yang itu kita buat post mortem kemudian. Yang penting sasaran untuk membentuk kerajaan telah berjaya. Dapat 2/3 , bonus.

Parti Anak Syaitan (PAS) kalah semua di kelima-lima kerusi yang ditandinginya. Cuba lagi ya....

Calon PKR Dun Satok yang berjaya membuntingkan anak dara orang sebelum ini, nampaknya tidak berjaya menundukkan otai politik Sarawak , Abg Jo. Dengar cerita teruk dia kena lipat.

8 comments:

Anonymous said...

Aik ,
Tadi cakap Baru Bian kalah, ni mana satu aku nak percaya ni. Ko punya pun tak betul ni. Semlm ckp PR boleh dpt paling byk 10-15 kerusi je. Mcmmana ni bro?

Anonymous said...

Anon 6.31 pm

Bn dah tubuhkan kerajaan..korang PR gigit jarilah hoitttt...

Esok ko tengok PR terduduk bungkus terus..

Anonymous said...

asal bn tubuh kerajaan kira ok la tu..

abg m said...

yg penting menang, kesian pas, dap gagal kerana racist. apa pun syukur ALHAMDULILAH, ALLAH masih kasih pada makhluk yg sujud menyembah nya. abg org penang tumpang gembira.

Anonymous said...

Alhamdulillah SYAITAN mampus juga..

Anonymous said...

kah kah kah kah... BN di menang Sarawak, Datuk Seri Pehin akan letak jawatan sebagai Ketua Menteri.

Puak setan hamPAS kalah lima kerusi serentak, org tua N.ajis tetap kebulur kerusi MB di Kelantan sampai mampus.

Hai la dunia.. dunia....

Anonymous said...

parti babbi malaysia-DAPigs selesa skrg dgn bantuan hamba2 tololnye PAS+PKR.. puak2 laknat belake..
hahaa pegi balik kelata la PAS oii..

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH..INSYA ALLAH terpelihara SARAWAK dr kejahatan lanun-perompak- Pakatan Haram Laknatullah ini dr merosakkan bumi Sarawak dan kehidupan rakyatnya yg tenang dn harmoni..
doaku Allah makhbulkan..aku taksanggup lihat semasa hayatku ini satu lg negeri di rosakkan lagi oleh Pakatan Syaitan ini!