Monday, April 18, 2011

Cara DAP Pancing Undi Yang Perlu Dipelajari MCA ,SUPP dan Gerakan

Dua video di bawah menunjukkan cara calon DAP Dun Pending berkempen. Violet masuk bertanding kali ke 2. Tahun 2006 dia telah pun memenangi kerusi tersebut.

Tempoh sepenggal menjadi wakil rakyat dia bukannya buat kerja. Sebaliknya dia menggunakan gaji dan elaun dia sebagi wakil rakyat untuk menyambung pelajaran dalam bidang perundangan.

Tapi kali ini dia masih boleh menang lagi.

Kenapa ?

Tak pandai bekerja dan tak boleh buat kerja tak mengapa, tapi dia cekap berlakon untuk mengambil hati pengundi.

MCA, SUPP dan Gerakan perlu pelajari skill yang ada pada Violet untuk memancing undi masyarakat cina.

Lihat video ini

Menyanyi


Menangis

10 comments:

Anonymous said...

aku tengok muka cina tu pun tak ada tokoh pun nak jadi pemimpin orang kedah kata belemuih jer ... wakakakakakkakaka

Anonymous said...

orang bando sume ada. makanya adun bando kalau diperlukan hanyalah untuk tutup sebelah mata apabila terserempak bisnes gelap dan haram. itu saja.

untuk tugasan berkenaan, ramai calon-calon Dapig memenuhi kriteria yang diperlukan -- 11 semuanya.

realiti bandio ialah, seorang profesional (bukan loyor) tidak sesuai buat kerja berkenaan -- pejam sebelah mata.

justeru jangan pelik kalau Dapig siang-siang beri amaran di kain rentang iaitu profesional dari kalangan bukan Dapig agar jangan masuk bando.

nampak sangat orang bando yang geliga dalam itu dan ini tetapi apabila berdepan putarbelit Dapig tak dapek depa membezakan yang mana satu intelektual tulen dan yang mana satu pseudo-intelek.

Laluan Tengah

anti bohmau said...

NI SAMA SPESIES NGN NWAR BERAHI JUGAKLA NI!

MASA DI LUAR CHURCH BOLEH MENYANYI2 BAGAI RATU KAREOKE! MASA DLM BANGUNAN (CHURCH KA?) BOLEH PLAK BERDRAMA AYER MATA!!!
BODOH NAK TIPU TUHAN ALLA (KATA FERNANDEZ ARI TU) DIA ROPANYA!!!!

Anonymous said...

Bab menyanyi kalah pelajar rancangan realiti dan bab menangis tu pulak kalah tok gurun Pah, hik hik.

Politik munya pasal lor manyak mulah itu ayaq mata feminin. hmmmm, keh keh keh!

Nampaknya bukan saja Mca, tetapi Sarah Paling dari As juga boleh cedok pendekatan Violet Dap tu, hu, hu! Caya sama lu lah Unguuuu!!!

kah kah kah

Adi Kencana said...

Sekarang gelombang pengundi Cina dah beralih. DAP letak tunggul pun diorang tetap akan undi jugak.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

fuyooo sampai nangis plak...baguslah cara dia klentong rakyat sama mcm anwar aljuburi...

elaun wakil rakyat tak putuslah selama 5 tahun ni,masyukkkkkkk!!

anwar balun pelacur china!!

Anonymous said...

STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP

CINA TAK KAN BERTUANKAN MELAYU ....

SEBAB !!!!! MELAYU BOLEH DIBELI .. KASI MINUM KOPI SETTLE INI MELAYU ..

Anonymous said...

salam bro,
gemok kat ko ni eh. obesiti tu, bahaya, jangan sampai kena sakit jantung bro.

Salam Perjuangan said...

Salam Perjuangan,

Moga kesatuan kita dalam memperjuangkan Islam, Melayu dan Malaysia mendapat bantuan Allah SWT demi menyelamatkan Generasi kita yang akan datang.

Mohon jasa baik link blog saya. Terima Kasih

http://idealismalaysia.blogspot.com

Anonymous said...

apalah yang dia ckp sebelum dia nyanyi tu...kalaulah boleh faham..terasa-rasa je macam dia mempersendakan pihak2 tertentu...