Tuesday, April 19, 2011

Gambar-Gambar Khalid Samad Di Majlis Persaudaraan Kristian

Antara Khalid Samad dengan gereja dan kristian tidak dapat dipisahkan dari dulu hingga kini.

Selepas sahaja memenangi kerusi Parlimen Shah Alam dalam PRU 2008 tempat pertama yang dikunjungi dia adalah sebuah gereja di Shah Alam untuk meyampaikan ucapan terima kasihnya kepada pengundi-pengundi kristian. Sedangkan orang-orang Islam adalah majoriti pengundi di Shah Alam. Bermula dari situlah dia mula dikenali dengan nama Khalid Gereja di sekitar Shah Alam.

Jika anda ke Shah Alam dan anda tanya orang nama Khalid Samad orang tak kenal atau orang tak akan jawab, tapi kalau anda sebut nama Khalid Gereja orang akan terus kenal.

Selepas itu kita dikejutkan pula dengan perjuangan Khalid Gereja memperjuangkan agar Kalimah Allah digunakan oleh orang-orang kristian.

Kemudian semasa PRK Sibu, Khalid Gereja masuk ke gereja-gereja seluruh Sibu untuk berkempen bagi pihak DAP.

Yang terbaru pula semasa PRN Sarawak minggu lepas, kristian tetap di hari Khalid, dia memilih untuk sama-sama hadir majlis persaudaraan kristian yang diadakan di Hotel Kingswoods Inn , Kuching bersama dengan calon-calon DAP dan Theresa Kok.

Gambar-gambar di bawah ini menjelaskan segala-galanya....











28 comments:

Anonymous said...

apa nak diherankan kalau dia hadir pun, khalid samad adalah salah seorang saudara kristian.

Anonymous said...

gambar-gambar ini perlu dicetak dan diedarkan kepada semua orang2 melayu di shah alam.

pengundi shah alam said...

cilaka punya khalid gereja !

Anonymous said...

muka dia langsung tidak ada nur islam.

Anonymous said...

Betul ke ni bro??? Tu gmbr superimpose la... cube tgk bulu hidung dia, banyak x??? Kalau byk confirm skali tu Khalid Gereja..

Ya Khalid, ya... Khalid Halelujah.

penyokong pas said...

Pas perlu perbetulkan akidah khalid dengan segera sebelum dia tergelincir lebih jauh dan merosakkan perjuangan pas.

Anonymous said...

tak sabar2 aku nak tunggu PRU13, nak undi tendang dia keluar...

err... PRU13 = 13 Mei??? semacam jek angka neh...

Anonymous said...

tak malunye..pak jangut ni..agak agak lah kalau kemajlis ..rosak akidah tu..senang senang tukar nama jadi Carl Sam aje..sepusat sepusing dengan carlsberg

Gimbul said...

betol ke? issshhh x senonoh kalau betol ler.....

Naluri Rakyat said...

konpem gambar ori... cuba tengok kat gambar yg last tu... siap ada gambar kat skrin lagi tu...

Anonymous said...

Bro, rupenye ade crite panas dari blog2 puak setan semalam, nak tau ape dia, meh tgk sini...


"Video: Polis sahkan bukan Anwar"

KUALA LUMPUR: Polis mengesahkan bahawa lelaki di dalam video BUKAN Datuk' Seri Anwar Ibrahim seperti yang didakwa oleh BN dan media milik mereka.

Bernama melaporkan kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani yang berkata bahawa siasatan mengenai video seks itu telah siap dan siasatan kini menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

"Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah).

"Terpulang kepada Peguam Negara untuk mengambil sebarang tindakan susulan terhadap kes ini dan sekiranya ada mana-mana perkara yang perlu disiasat semula (atas arahan Peguam Negara), kita akan siasatlah," kata Acryl seperti yang dipetik Bernama. Pengedar dan pemilik video lucah itu ialah bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim.

Dengan kenyataan ini, polis dengan sendirinya mengesahkan bahawa pelakon dalam video tersebut bukan Anwar.- KeadilanDaily

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=11697 (ekk, dah ilang pulak pautan tu.. kah kah kah kah)

Adi Kencana said...

Takkanlah PAS kempunan sangat nak menang undi sampai boleh join Perkumpulan Kristian macam ni? orang PAS camna? Takda komen kaaa?

http://apakecoh2.blogspot.com/

marilyn said...

setuju dgn anon 11:45 am.

Anonymous said...

Berapa banyak sokongan mereka yang Pas telah dapat!

dino.yp@gmail.com said...

rupa macam dia, tapi bukan dia! perut dia gemok sikit!

aL-MaRBaWi said...

tipu ni..
perut dia tak sama..

hahahahahaha

kirim salam hallelujah padanya, khalid gereja!

anti bohmau said...

terlebih alim pulak la samad ni! sampai melimpahruah kealiman dia kedalam puak kristian plak...lepas ni bolehla tengok dia 'berdakwah' dalam tokong buddha, tokong hindu & kuil guru nanak & petempatan orang asli serta etnik2 lain jugak...apa kata juak2 pas sekelian???

nak tau jugak apa yg samad ni dakwahkan pada puak2 kristian tu? apakah dia mengajak mereka meninggalkan agama kristian & memeluk Islam atau meminta mereka memahami kandungan AlQuran krn mereka suka memetik ayat2 suci AlQuran semasa berceramah apabila dia sendiri sudah boleh terima alkitab guna nama Allah tu! amacam? kita pun ada hak nak tahu...

Anonymous said...

INILAH SALAH SATU CONTOH KONONNYA PEJUANG ISLAM TAPI JADI HAMBA KAFIR HARBI DAP

Anonymous said...

nak buat camna....dia kan iman sehebat jabal tariq....setakat join2 function camnie, tak terjejes imannya....besok lusa tgkla...kluarlah nama jabal tariq lagi dijajanye....

Anonymous said...

jabal tariq shah alam ni bro, takat iman biasa2 baik tak yah komen. ko tunggu la PRU 13 ni jabal oi ...

Anonymous said...

PRU 13 kali ini kalau orang Islam Shah Alam undi Khalid Samad lagi, adalah disyorkan semua Islam Shah Alam masuk kristian. Sybas sebab sokong Khalid Samad kader DSAI yg beramalkan plurisme. Oleh itu bertaubatlah pada PRU 13 nanti,sebelum tu tendang saja dia keluar dari Selangor pegi Kelantan biar dia berentap dgn Nik Ajis nyanyok.

mat saga said...

muka dia pun dah macam yahudi jeee..
cuba tengok betul-betul

Anonymous said...

khalid samad pendakwah kristian di kalanga orang islam melayu..

Anonymous said...

Ya Allah Ya Tuhanku..
wahai Khalid..apakah akidahmu..
moga laknat atasnya jika tidak bertaubat!!

PAS akan dihukum ALLAH..
PAS parti yg melahirkan manusia sesat!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!
PAS parti syaitan!

PAS LAKNATULLAHALAIHH!!

Anonymous said...

semoga org2 islam shah alam dpt menilai sendiri perbuatan adun mereka..bukan benda yang salah..tapi baik kita berjuang bersama saudara islam yang masih ketinggalan jauh dari saudara agama lain..inilah manusia munafik..kerana darjat dan pangkat umat islam sendiri berjuang utk agama lain..sedih..

Anonymous said...

salam. sy ni org shah alam,membesar di shah alam tp tak pernah sekali pon undi kaki gereja ni. sy pon xpaham la...mamat ni PAS or PKS(parti kristian semalaysia)??

Anonymous said...

Nothing so needs reforming as other people's habits.

Anonymous said...

Dah terang2 DAP tue parti extremis Kristian, musuh Islam, tapi PAS masih nak tidur sebantal dengan mereka.

Hal2 umat Islam dinegara ini masih banyak lagi yang belum selesai, kes moral, maksiat, rempit, buang bayi dikalangan umat Islam masih berleluasa.

X ada pun si Khalid Gereja ni dok sibuk nak buat, nak cari jalan selesaikan...balik2 nak berbaik2 dengan puak2 extremis Kristian yang memusuhi Islam.

Kepada umat Islam di Shah Alam, inilah rupa manusia yang bernama Khalid bersemunyi di sebalik topeng Isle PAS.

Kini apa yang jelas, ALLAH S.W.T. membayar secara cash kepada PAS yang selama ini terlalu banyak menyesatkan Umat Islam di Malaysia dengan fatwa2 songsang..

Segala bukti yang ditunjukkan ALLAH s.w.t. bahawa apabila PAS berkuasa bukanlah perjuangan menegakkan Islam yang utama, tetapi demi kuasa, undi, pangkat dan nama sahaja.

Isle PAS sebenarnya adalah untuk untuk undi, kuasa semata2