Saturday, April 30, 2011

Kenali Siapa Dia Pemuda PKR Yang Bertakbir Dalam Masjid Semalam ?

Dipetik dari Selangor Daily

Dia sembahyang hajat ?

Dia bertakbir ?

Dia berdoa ?

Lucu, lucu dan melucukan.

Nak tahu lanjut klik di sini

4 comments:

Anonymous said...

ni anjing ANU-grah ke?patot pon....

Nanang Kesuma said...

Kaki botol, kaki betina, dan kaki bodek...apa la mamat ni nak perjuangkan si nuar...Ini lah pemimpin PKR yang disanjungi...ni baru sorg dibuka aibnya...cuba buka lak si faekah ke Imam bodoh shamsul Firdaus ke (yg muncul di masjid Amru semasa Esky nak angkat sumpah) langsung tak lulus belaja kat Jordan hahahaha ni la mangkuk-mangkuk dalam PKR....

couverv said...

Hati hati , ramai yg pakai topeng Patrick star, tapi niat asalnya hanya untuk memecahbelahkan perpaduan orang Melayu.

Anonymous said...

Yg angkat sumpah tu bersih ko?Kalau nak mengata orang tu biorlah berpada pada.Tengok diri sendiri atau orang kita samada 2 X 5 je.Cuba kaji latar belakang kesemua yg auta atau kaki temberang,kaki botol ke atau kaki betina tu asalnya dari parti man?