Saturday, April 16, 2011

Keputusan Benar-Benar Rasmi

BN - 55

DAP - 12

PKR - 3

Parti Anak Syaitan - 00000000000000000

Pendekar-pendekar tempang dan cicak-cicak mengkarung PKR dan Pas dgn penuh bangganya melaporkan setiap hari ribuan org mendengar ceramah Anwar.

Bila keluar keputusan PKR dapat 3 kerusi shj. Parti Anak Syaitan pula dapat fuhhhhhhhhhhh...... tak muat lah nak tulis angka. Banyak sangat mereka menang.

Yg untung DAP. Setiap malam Anwar dikudakan utk kemenangan besar DAP. Parti sendiri menang 3 kerusi shj. Wa....kah....kah....kah....
Published with Blogger-droid v1.6.8

28 comments:

Anonymous said...

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Anonymous said...

blogger dan tukang komen pembangkang bukan main syok kononnya ribu2 dgr ceramah pembangkang sblm ni..tp tengoklah hasilnya, budaya politik benci org sarawak tak suka la.
skrg pencacai2 pembangkang tgh cari idea nak fitnah la tu..
woi pencacai pembangkang, korang tgklah apa hasil korang dpt? korang menangkan dap je..bahlol

hangkedee said...

Itu lah untungnya jadi melayu PKR+PAS menjadi kuli batak pecacai Dapig.Yam Seng Takebeer.

putrarahman said...

Jangan lupa untuk ucapkan hahahahahahahahehehehehehhuhuhuhuhu kepada Zentrum Future Studies kerana kajian mengarut mereka. Kajian mengarut mereka buat suspen orang je.

BajingAlas said...

Berikut adalah komen yg pernah dibuat oleh pencacai PKR sebelum p/raya Sarawak:

timahjanda said...

Assalamualaikum kepada pencacai2 UMNO sekelian.
Pertama2nya nak ucapkan terima kasihlah pada UMNO kerana timbulkan isu video seks ni. Kerana isu ini nampaknya sokongan rakyat pada PAKATAN RAKYAT makin bertambah dan Insyaallah pada PR Sarawak kali ini BN akan tergolek dog,macam PR12 2008.
Pada semua pencacai2 UMNO sekelian, pasti korang akan meloncat gila macam beruk nak menafikan kenyataan ini. Tapi takpe, aku paham, sebab korang pencacai2 UMNO memang rata2 jenis kurang membaca. Balik2 baca Utusan, lepas tu tengok berita TV3,dua media kegemaran pencacai2 UMNO yang kerjanya berbohong setiap hari.
Untuk pengetahuan pencacai2 UMNO sekelian, PR13 kemungkinan besar tidak akan diadakan pada tahun ini sebab Najib dah kecut teloq sebab Sarawak akan disapu bersih oleh PAKATAN RAKYAT kali ini.
Jadi nasihat aku pada korang semua carilah cara lain untuk menang. Lupakanlah isu video seks ini sebab rakyat (selain dari pencacai UMNO)tak percaya.
Janganlah dibelasah lagi Ku Li tu, dia dah tua.Hormat sikit pada orang tua. Tapi aku tau nasihat aku pada korang ni tak masuk dalam kepala korang sebab UMNO memang mengajar pecacai2nya jadi kurang ajar.
Terima kasih.
Assalamualaikum.
April 3, 2011 7:17:00 PM GMT+08:00

Ada sesiapa nak ulas atau nk brain wash 'timahjanda' ni...

TESLAMARIN said...

mca tak main peranan, cina dah tak sokong bn, memang mca tak ada kat sarawak tapi at least tolong kempen untuk bn.

CABAI said...

BETUI PUTRARAHMAN

KALAU BACA KAJIAN TU, MAU BN BUNGKUS

CELAKA PUNYA PENIPU

PSIKO TU

sasha2020 said...

Dalam pakatan pembangkang, yg paling untung ialah DAP....yg paling rugi PKR dan PAS..

Maknanya, PAS dan PKR jadi pencacai kepada kemenangan DAP..

DAP senyum aje...sbb PKR dan PAS telah diperbodohkan dan jadi balaci kepada mereka utk menang...

anti bohmau said...

timahjanda tu bermimpi di siang hari sebenaqnya!!!

lagipun da ni mentoi sejak kecik lagi so kalu jumpa dia dok merapu meraban di tepi jalan, huloq2la sekupang dua supaya da buleh buat tambang baih balik rumah...
kesian dia..muda2 lagi dah dapat sindrom kemurungan berjangkit dgn laki cg pas d tenang ari tu!! moga2 dia sedaq dari lamunan mimpi yg tak seindah realiti tu!

Nim Yorza said...

KEMENANGAN DAP BUKAN KEMENANGAN RAKYAT YANG MAHUKAN PERUBAHAN. INI SEKADAR KEMENANGAN CINA YANG MAHUKAN KUASA LEBIAH DARIPADA APA YANG ADA SEKARANG INI AGAR SEGALA PERANCANGAN MENJADI NYATA. MASA SEKARANG ADALAH MASA YANG PALING TEPAT KETIKA MELAYU SEDANG BERPECAH...

Anonymous said...

Tuan , di sebalik kemenangan BN dalam PRN kali ini saya langsung tidak merasa bangga sebaliknya semakin risau.PRN yang lepas DAP menang 6 kerusi sahaja kan?Kali ini bertambah kepada 12..PKR dari 1 kepada 3..peningkatan 100 peratus.Jika tidak dibendung tidak mustahil Sarawak akan jatuh.Mandat yang diberikan kali ini jangan disiakan.Pek Moh harus berundur dan isu NCR harus diselesaikan.

_Melayu Jati Kelantan_

maae said...

1.Tahniah di atas kemenangan BN dengan majoriti 2/3.Yang BENAR TETAP BENAR. Semoga kesinambungan ini beralih ke Semenanjung pula. Yang nyata Allah masih sayangkan majoriti Melayu Islam, yang benar-benar mengamalkan Islam.

2.Yang menyakitkan kita ialah pecacai-pecacai melayu munafik yang masih tidak sedar diri,pisau dah di di lurut ke leher, masih menyokong parti yang bakal meranapkan dan melenyapkan anak- cucu mereka kelak, pasti nya di humban ke dalam lubang busuk septik /jamban, sama perangai munafik haram jadah yang membuang anak-anak mereka baru lahir demi menutup kemungkaran dan keseronokan MAKSIAT. Kemungkaran sama besar munafik lain yang memaki, memfitnah dalam ceramah politik, mengeluarkan fatwa songsang. Ini semua juak-juak syaitan yang mesti di hapuskan sepenuh nya.


3.Mohon para bloggers berhemah memperjuangkan jihad Allah dan fisabilillah. Pupuk kesedaran awam terutama nya kepada anak-anak melayu, bumiputera yang masih ketinggalan dalam "knowledge-based berpaksikan keadaan semasa" supaya mereka lebih peka, bersikap dan bersifat satu hati dan tolong menolong. Saling melengkapi. Bukan membabi-buta menyokong RETORIK yang di gembar-gemburkan secara tidak sihat oleh mahaguru idola mereka.

3.Paling berbahaya jika fikiran di serap dan di pengaruhi fahaman cauvinis, komunis atau apa saja yang tidak akan/pernah membalas apa saja kebaikan, kecuali untuk kepentingan mereka sendiri. Semua iktibar telah di buktikan dalam SEJARAH. Generasi melayu MASIH LEKA dan LALAI....

abg m said...

Timah janda, Insaf lah sebelum terlambat. buka mata, minda dan mata hati.lnsyaAllah kau akan nampak apa yg kami nampak. ku tak suka janda, barang dah lebam.

hanizam said...

alamdulillah..yg penting menang..juak pakatan nak menyalak ape,tu masalah mereka.

PRU 13, aku jamin PAKATAN akan bungkus..

Anonymous said...

PAS BODOH JADI HAMBA PARTI BABBI DAP!!
AKU BENCI DAP LAKNATULLAH!! PALING BENCI DGN BAPAK BABBI KIT SIANG DGN ANAK BABBI GUANG ENG!!

Anonymous said...

wahai timah janda...

patut lah kau janda... mulot kau macam pantat babi patu lah agaknya laki kau tak ingin nak meroncoh puki kau lagi sebab tak sedap robos

mulot kau pun busok bagai bangakai babi kalu kau dah handal sangat nape kau tak bawa masuk gay dan segala chinadol dan segala pornstat bawa jadi pengundi hantu bagi menangkan kumpulan kau tu

sedarlah diri tu sikit dah kalah mengaku je lah ada sebab sebab yang kumpulan kau telah buat tahi

dah buat tahi salahkan umno bn pantat kau tak dijolok pun salahkan umno bn otak kepala tahi betul lah kau tni

wahai timah janda...

jaga lah mulot sikit guna lah otak dan akal fikiran jangan nak main tikam tikam je depan belakang sampai buat anak liar nikah pun ada
sedarlah sape nak vote lau perangai camtu

ni jam tangan hilang umno bn yang curi pukl pantat butoh x leh roncok umno bn cissss laknat kau

Anonymous said...

Orang KUAT PAS tergendeng-nendeng mengekori orang Kuat DAP berkempen di tempat DAP, kubu orang Cina tapi DAP tak ikut pun PAS berkempen...buat maju je..Mana Maruah orang Islam? Patutlah dapat TELUR OMEGA BUSUK........

Anonymous said...

salam.....

UMNO VS PKR VS PAS...GEGAR BERTUMBUK..LEBAM-LEBAM SEGALA MACAM!!!

siapakah yg mendapat untung loooo???

- - - larrr
siapa yg nampak semacam keriangan...
penyokong taksub lebih?...PKR gak!!!

walau SUPP wakili kaum cina...kalau tersungkorpun cina
tetap tatak lugi looo...DAP ada maaa....

PKR + PAS mana mau letak muka...
atau tetap lacurkan diri?

Anonymous said...

Timah janda ooiiiiiii !!!!!

Mana nak selit muka cibai kau tu haaaaa!!!!!!!!!!

Jadi sundal lagi baik daripada jadi penyokong Pas dan PKR .....

Anonymous said...

tapi still PAS dan PKR tak sedar2 lagi... tak apa kut fiorang jadi balaci, asalkan dapat sedikit kuasa... tapi kalau macam ni, kuasa yang banyaknya pada DAP la.... bodoh betul diorang ni... tak sedar2 lagi...

malimgunung7 said...

Pengaruh DAP semakin menunjukkan bahawa kawasan bandar yang sememangnya sudah maju tidak memerlukan BN untuk memajukan mereka. Kuasa ekonomi sudah dikecapi dan sekarang kuasa politik diperlukan untuk autoriti lebih dari kerajaan. Sudah pasti kerajaan akan tetap memberikan perhatian kepada mereka seperti yang yang diberikan kepada sekolah jenis kebangsaan sebelum ini.

Jika BN didominasi oleh UMNO (yang sangat dibenci oleh DAP/Pakatan), Pakatan akan didominasi oleh DAP. Peranan MCA pula dilihat semakin tidak relevan. Perpecahan Melayu/bumiputera pula akan menjadi barah yang sukar diubati.

Kerajaan BN perlu melakukan sesuatu untuk mengatasi keadaan DAP terus memberikan kesan kecederaan kepada BN.

Anonymous said...

DSAI punya hal la ni..pecahkan masyarakat MELAYU dan BUmi putra..Pengkhianat NEGARA..
Kalau anak cucu aku merempat nanti..aku sumpah DSAI jadi babi..
DAP ambil semua bandar besar..PKR ambil kampung2..PAS memang dah kampung...
Kalau DAP memerintah Malaysia..Melayu masuk hutan..percayalah wahai melayu semua..

Anonymous said...

Harap BN/Umno x bagi muka pada Cina lagi. Mereka tetap akan undi Dap. Kita boleh hidup, dan mungkin lebih senang tanpa mereka. Biar mereka semua jadi pembangkang je.

Anonymous said...

Bagi kawasan majoriti DAP, undi kepada calon BN seolah2 menyokong UMNO. Tahulah mereka sangat bencikan UMNO/kerajaan selain DAP. Mereka sebenarnya bukan pedulikan Pakatan pun. Sebab DAP saja pun sudah cukup untuk menjadi pembangkang yang ada ekonomi dan kuasa.

Petanda mereka mahu lebih kuasa kelak.. sedarlah Melayu dan bumiputera!

Anonymous said...

BN-UMNO kena sedar tentang dinamik cokongan Cina ini..Cina tidak berfikri statik seperti kita..
cukuplah..stop segera pusat menternak Cuavanis Sekolah Jenis Cina..
rule apakah yg kita guna..sehingga sekolah jenis kaum ini masih subur? Cina juga memaksa kita amalkan MERIT.. tp UMNO gagal meritkan pencapaian Cina dlm BN utk kerah mereka menangkan BN..
soal dasar..iaitu mereka idamkan pemerintahan seperti Singapura.. apakah formula BN untuk menghadapi situasi ni? sampai bilakah kempen pembangunan ini mahu di gerakkan sedangkan Cina tidak perlu itu semua?

akaq umbi aloq setaq said...

timahjanda ooooiiiii,
pkr/pas dah jadi kuda DAPig. Hero Omega dah lari. kata nak buat pc harini, manaaaaa? pru13 bungkuih.... Hak dok ada pun akan terlepas.

Anonymous said...

Ternyata orang Cina rasis. Dikawasan majoriti Cina, memang pasti DAP menang. Tapi kawasan majoriti Melayu, pengundi Melayu masih boleh mengundi calon Cina. BN jangan lah terhegeh-hegeh dengan undi Cina. Tumpukan pengundi luar bandar yang memenangkan BN.

Anonymous said...

Bodoh punya pandangan pencacai BN. Kawasan yang menang oleh DAP ialah kawasan Cina. Orang Cina bijak berpolitik bukan macam UMNO bongok. Itulah seninya politik. Bila pemimpin BN yang tak sudah2 dengan kes rasuahnya.... macamana rakyat nak pilih BN. Sedarlah BN.... tutup kedai lah hangpa dalam PRU ke 13 akan datang