Tuesday, April 12, 2011

Pemuda PKR Bebal Lagi Bingai

Minggu lepas blogger GAP ada menulis tentang standard Angkatan Muda Keadilan (AMK) jika hendak dibandingkan dengan blogger.

Kata GAP standard blogger lebih tinggi berbanding dengan AMK, ibarat langit dan bumi serta mereka perlu banyak lagi mempelajari ilmu politik kerana mereka hanya cicak mengkarung. Sini

Hari ini pula saya nak tunjukkan kepada anda semua tahap kebangangan dan kebebalan AMK.

Minggu lepas DAP, PKR dan PAS telah mengumumkan persetujuan untuk melantik Baru Bian sebagai KM Sarawak sekiranya mereka berjaya menubuhkan kerajaan.

Apabila ada poster-poster yang diedarkan memaklumkan perkara berkenaan tiba-tiba AMK melompat menuduh itu kerja BN.

Tak ke bodoh namanya itu ?

Baca selanjutnya di sini

6 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

BRO,
KO BARU TAU YER..
AKU DIAORANG BELUM BUKAK MULUT AKU DAH TAU DIA ORANG NI BODO !

Nim Yorza said...

Nampak Sangat PKR ni Parti putar alam... Semua benda nak salahkan orang lain.Cubalah belajar muhasabah diri...

MELAYU KULAI said...

Itu bingai tahap baghal namanya.
UMNO mmg sentiasa di fitnah begitu...bagi yang memahami, tiada masalah besar di sini.
Masalah utamanya adalah si bingai-bingai ini.

Mohon linkkan blog saya
http://melayukulai.blogspot.com
Terima kasih.

Anonymous said...

alaaaa...amk..takde faedah pun bincang psl depa tu..buang karan je

pak tani said...

Bro

lagipada aku sembang hal pemuda PKR ni, baik aku gi noreh getah, lepas tu pi sabit buah kelapa sawit, lepas tu bagi ikan dalam kolam aku makan, lepas tu pegi tengok kambing dengan lembu aku.

Dah tentu lepas tu kepenatan yang bermanafaat.

Anonymous said...

SEBODOH-BODOH PKR BODOH LAGI PENGANUT AGAMA PAS......BODOH MENGALAH KETULAN NAJIS TEPI JALAN.