Tuesday, April 12, 2011

Hanya Tun Dr M dan Anwar Sahaja Yang Memiliki Jam Tangan Istimewa Tersebut

Saya sengaja letak kedua-dua video ini bagi membolehkan pembaca melihat dan menilai bagaimana gelabah dan naik anginnya keluarga puaka 69 berhubung isu jam omega.

Daripada bapak,emak dan anak,semuanya gelabah semacam apabila ditanya tentang jam. Sampai bila mereka hendak hidup dalam keadaan begitu ? Mengapa perlu memilih jalan yang sukar ? Sekiranya jam itu ada tolong keluarkan dan tunjuk kepada rakyat.

Tapi sayang seribu kali sayang jam tersebut telah dicuri oleh seorang pelacur.





Sesuatu yang amat malang bagi umat-umat Islam di muka bumi ini dan amat memalukan bagi negara Malaysia. Jam yang dihadiahkan oleh penjaga dua Kota Suci umat Islam, Mekah dan Madinah telah dicuri oleh seorang pelacur.

Dalam Malaysia hanya dua orang sahaja yang ada jam istimewa yang dihadiahkan oleh Raja Arab Saudi iaitu Tun Dr M dan Anwar Ibrahim dan setiap darinya ada nombor siri masing-masing.

Pastikan mulai sekarang kawalan keselamatan ke atas jam yang dimiliki oleh Tun Dr M dipertingkatkan. Manalah tahu, kalau-kalau ada orang nak pergi curi untuk membuktikan kepada rakyat jamnya masih ada dan kemudiannya menuduh jam omega yang dicuri pelacur adalah jam milik Tun Dr M dan seterusnya menuduh Tun Dr M adalah orang dalam video yang sedang hangat sekarang ini.

10 comments:

Anonymous said...

Ada dua benda yang kita gunakan dalam kehidupan seharian telah menjadi isu yang agak panas kebelakangan ini iaitu jam tangan dan telur. Signifikannya kedua-dua benda ini juga ada berkongsi persamaan jenama yang sama. OMEGA.

Kucing Parsi.

Anonymous said...

salam RBF.
aku dulu dah perati dah si izzah ni.bukan pasai minat kat dia tapi pasal kelakuan dia.

kalau korang sedar,dulu time bapak dia kena jel dan suhu politik kembali reda,dia pi duduk kat ostrolia.

bila bapak dia dilepaskan dan suhu politik kembali naik,dia pun terkocoh balik malaysia balik.
alih alih konon untuk berjuang bersama rakyat.yang menjadi persoalan aku,kenapa time dulu dia pi duduk kat ostrolia.kalau betui dia konon nak berjuang bersama rakyat,patutnya still berani duduk dalam malaysia la.tapi tak,dia pi duduk kat ostrolia.

bila nampak advantage kat dia,dia pun balik malaysia bagi perangat rakyat malaysia.konon konon berjuang utk rakyat.padahal dia sibuk duduk ostrolia pasai apa.

haram jadah punya famili penipu

Anonymous said...

klu awal2 lagi dah tunjukkan takdela org ramai termasuk wartawan asyik bertanya tentang jam tersebut betul tak?
yg puak2 pencacai pembangkang yg bahlol pulak pandang rendah isu jam kononnya takde modal. dah jam itu tergolong sbg salah satu bukti, maka ia signifikan..
soalan mudah, kenapa tak tunjuk je jam itu jika benar2 ada dlm simpanan? jawablah secara jujur..

Anonymous said...

"Hanya Tun Dr M dan Anwar Sahaja Yang Memiliki Jam Tangan Istimewa Tersebut"
1 Comment - Show Original Post
Anonymous said...

Ada dua benda yang kita gunakan dalam kehidupan seharian telah menjadi isu yang agak panas kebelakangan ini iaitu jam tangan dan telur. Signifikannya kedua-dua benda ini juga ada berkongsi persamaan jenama yang sama. OMEGA.

Kucing Parsi.

April 12, 2011 9:23 AM

Zek said...

BAGI ANDA YANG INGIN MENCARI KEBENARAN, LAYARILAH BLOG ZULKIFLI BIN NOORDIN DAN BACA "HAQ DAN KEBENARAN".

SETELAH MEMBACANYA KALAU PANDANGAN ANDA MASIH TIDAK BERUBAH, MAKA ANGGAPLAH ANDA TELAH DITUTUP PINTU HATI UNTUK MENERIMA KEBENARAN SEBAGAIMANA DISEBUT DIDALAM MAKSUD AYAT-AYAT SUCI ALQURANULKARIM SURAH YASSIN AYAT 7-10.

SEMOGA ANDA DIKURNIA ALLAH TAUFIK DAN HIDAYAH. AMIN, AMIN YA RABBALALAMIN. WASSALAM.

Anonymous said...

Pastikan polis dan kerajaan juga tidak konspirasi pada Tun hehehe

Apa ingat konspirasi dia sorang boleh guna, agaknya perkataan konspirasi dia dh register kot, pala hanggok dia...

-az

Anonymous said...

bila la nak pilihanraya...muak tgk kerajaan skrg ni..excited ni 1st time dpt mengundi...yg pasti undi aku bukan untuk BN.

Anonymous said...

http://www.gregoryswatches.com/watches/sultan_of_oman_omega_ladys.html

Anonymous said...

http://watchesandart.blogspot.com/2009_04_01_archive.html

halim said...

Bro,aku rasa la perakam video tu adalah azmin ali..kenapa aku katakan begitu?

1. Ingat rakaman video di Pejabat MB Selangor?Siapakah yg meletakkan di situ kalau bukan orang yang kemaruk nak jd MB. Azmin sekarang menjadi Timbalan Presiden PKR..adakah ini satu cara untuk menyingkirkan Anwar dan Azizah?

2.Semenjak tersebar klip video berkenaan, Azmin cuma mengambil tindakan berdiam diri dan langsung tidak mengambil bahagian dalam mempertahankan Anwar

3. Azmin hanya menyerang TS Rahim dan bukannya Dato Eshkay?Tidakkah ini pelik?

4. Azmin merasakan inilah kesempatan terbaik (bergandingan dengan Dato Eshkay barangkali) untuk menyingkirkan Anwar supaya cita2 busuknya tercapai.

5. Dan untuk mencapai matlamat itu, seseorang haruslah dikorbankan