Wednesday, April 20, 2011

Video: Kejayaan Pas 20 Tahun Memerintah Kelantan Yang Boleh Dibanggakan

Tahun lepas saya pernah menulis tentang tempoh Pas memerintah Kelantan selama 20 tahun (1990-2010) bersamaan dengan satu generasi.

Maksud satu generasi ialah, sekiranya seseorang bayi dilahirkan pada tahun 1990, sekarang bayi itu telah dewasa , telah berkahwin dan telah pun mendapat seorang anak.

Dalam tempoh satu generasi (20 tahun) pemerintahan 'Islam' Pas di Kelantan tidak satu perkara pun yang disumbangkan oleh Pas terhadap Islam yang boleh dibanggakan. Semuanya retorik semata-mata. Jauh bezanya dengan sumbangan Tun Dr M kepada Islam dan dunia Islam selama 22 tahun beliau berkuasa.

Apa sumbangan Pas selama mereka memerintah Kelantan ?

Lihat video dibawah, anak-anak gadis Kelantan dalam video dibawah membesar di zaman Pas dengan pemerintahan Islamnya memerintah Kelantan selama 20 tahun.

Itulah salah satu kejayaan Pas yang boleh dibanggakan selama 20 tahun mereka memerintah Kelantan.

10 comments:

Horas! Hulu Langat said...

tu minah2 yg menyamar jd mek kelate la bro...saje nk burukkan imej kelantan yg diperintah pas. Mesti umno yg upah tu...kahkahkahkah!

Anonymous said...

Apa?PAS melaksanakan pemerintahan islam di kelantan selama 20thn???

kahkahkahkahkah

Buat pasar rakyat pun tak mampu lagi mahu crita pemerintahan islam??

kahkahkahkahkah

pemerintahan islam minum air karat??

kahkahkahkahkah

pemerintahan islam PAS mundur kebelakang,menjatuhkan org islam PAS kelantan ke taraf islam kelas bawahan seperti berada bawah tapak kaki Lim Kit Siang DAP....

kahkahkahkah...

akhirnya pemimpin PAS menjaja nama islam tuk kesenangan diri sendiri dan keluarga mereka...

kahkahkahkahkah...

Anonymous said...

tak pe maca, mi pun OK, bila depa pangkah pAS terus masuk surga... dah di jamin oleh mahaguru...

Anonymous said...

Kah Kah Kah Kah!!!!!!!!!!

Wa salute lu bro!

Sejak bila pulak cewek kelate ni suko ko lagu dangdut Indon?

Nok tanyo bro! ini cewek betul atau cewek jadian?

Pas ni leh wat konsert panggil Pok Nik keleh cewek2 ni beraksi !!

Gelek terus Gelek bro

link said...

Wani tu bukan budak kelantan kah? yang satu lagi dari terengganu,duduk kat cherating,
yang lebihnya tu dari thailand.

jadi tak mengakukah yang wani tu dari kelantan...

bodoh punya puak-puak pas --

Anonymous said...

Passed Away

Yum yum yum

Anonymous said...

rbf, tu bukan minah kelantan..tu minah selatan thai..huhu nama kelantan jugak naik...

Anonymous said...

depa ni PELACUR elit Kelantan kah? jijik benar! xpenah lg aku tgk seteruk ni perangai betina kt malaysia ni??
ASTAGHFIRULLAH..itulah asyik nk politik siang malam..ko jwble AJIS oii dpn TUHAN nnt.. jd pemimpin yg berdusta!

Anonymous said...

saukla montok-montok , tembam , air banyak hancing sikit laaa semua kakakakakakakakakakakakakka

Anonymous said...

aku ore klate pun malu,kato isle sgt di kelate,bdk2 klate,anok ore pah,g kolumpo,tbo2 jd culture shok.menate apo gitu,isle ko gitu

dlu pah