Friday, April 29, 2011

Video Shamsul Iskandar Terpaksa Diangkat Untuk Berucap



Wa...kah....kah....kah....kah.....kah....

Lihat pada minit 1.52

Ketua pemuda yang hebat perkasa terpaksa diangkat untuk menyampaikan ucapannya dalam insiden keganasan pemuda pkr di masjid tengahari tadi.

32 comments:

Anonymous said...

....berat dah mcm babi

Ular Menyusur Akar said...

Oh, bagusnya doa itu. Orang UMNO kalau ada kat situ patut tadah tanggan sama. Mereka memohon agar Allah tunjukkan kebenaran dan di lindungi dari pemimpin yang fasik.

Bye, bye nuar.....

Bukan Kerbau Balau said...

fitnah
1.tuduhan (khabar, kisah, dan lain-lain) yang diada-adakan (dibuat-buat) untuk memburukkan atau membencanakan seseorang dan lain-lain.

Tetapi sekiranya khabar atau kisah itu BENAR , itu bukan fitnah . Itu KEBENARAN.

Tetapi kerbau balau PKR dan PAS ni bukan nak cari KEBENARAN. Hanya mahu mempertahankan syaitan iblis yang bernama Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

hoiii shamsul ketot..sia-sia je kau lahir kat dunia ni...buat malu orang melaka jer woiii...........

Bawal said...

kalau yang bersalah, pasti akan kecut telur kalau dengar apa yang di doakan..

Anonymous said...

Pengikut dah jadi jenis pekak badak. Apasal tak bawak sama ahli dari kaum lain turut sama. Suruh mereka buat upacara di kuil dan to'kong masing2.
Kesian tengok sebahagian bangsa aku diperbodohkan oleh si Nuar. Agaknya si AMK ni masyuuuuk ke?

Tukang Komen.

Anonymous said...

garangnya baca doa...nak minta tolong dgn Allah mestilah berlemah lembut....

Nim Yorza said...

Malu saya nampak mereka ini. Malu sebagai muslim. Muslim sebenar tidak begini.Melaungkan kalimah Tuhan dalam keadaan yang tidak kena.Kasar dan menimbulkan niat kebencian.

couverv said...

oh gagah sungguh, kalau pendekar Mustar lihat dia berasa megah !

Anonymous said...

Siapa agaknya yang mempermainkan agama? Tukang baca doa tu akan masuk neraka dulu... hehehe

Anonymous said...

ESKAY TELAH BERSUMPAH MUHABALAH. MUNGKIN DIA JAHIL, TAPI SUMPAHNYA ITU BUKAN MEMINTA MANUSIA MENGADILINYA. NATIJAH SUMPAHNYA ITU IALAH BIARLAH ALLAH TURUNKAN PETUNJUK DAN HUKUMAN YANG SEADILNYA. TUNGGULAH AKAN ADA PETUNJUKNYA. DAN MEMANG TELAH ADA PETUNJUKNYA TETAPI TIADA SIAPA MAHU MELIHATNYA BAHAWA SERI WAJAH TELAH DIHILANGKAN OLIH ALLAH. SAYA TIDAK MAHU MENFITNAH SESIAPA TAPI RENUNGLAH DENGAN HATI.

rahim said...

Baca doa dalam marah bukan dalam redha..dan nak minta Allah tunjukkan pulak...heiiii...subhanallah....tolong balik ke rumah muhasabah diri dan guna akal yang diberikan kurnia oleh Allah Taala...Setakat pergi Anwar tu bukan nak parah pun PKR tu..banyak lagi pemimpin yang boleh diangkat bagi mengembalikan martabat yang tercemar...Mana Anwar Ibrahim..pasai apa dia hantar prebet2 saja pegi medan perang...kalo anwar betul2 benar dia sepatutnya bersemuka dengan Eskay tadi dan sama2 qazaf . Rasa malu tgk orang melayu buat kacau dalam masjid..dulu penag dah baling kasut dalam masjid..enath nanti bakar pulak masjid ...MashaAllah....memalukan Islam saja org Melayu jenis nie..

Anonymous said...

Ramai orang keruntuhan moral. Mereka berjudi, melanggan pelacur, meliwat, hisap dadah dan menyokong AnuWar ...

Anonymous said...

Hurmm...dari doa2 yang dibaca tu...insyallah akan dimakbulkan....TETAPI takut2 diterbalikkan jer doa tu kat Nuar Brahim dan pengikut2nya......
Rasa2nya si nuar nie sebenarnya 'mentally disorder' dok teringin nak jadi PM dan pengikut2 patut sedar....diorang dok sokong dan mengagung2kan orang GILA....TAKBIR!!!

Anonymous said...

baca doa macam nak berdebat je

Anonymous said...

qazaf!qazaf!qazaf!antatuya!qazaf antatuya!qazaf!antatuya...

Anonymous said...

bro,
yg baju kemeja putih tu dapat upah lebih sikit dari anuwar kot...bukan main semangat lagi menjunjung peliwat...apa nak jadi lah...

Anonymous said...

hebat mereka... tak puas Demo di jalan.... DALAM masjid pun disesah..

Anonymous said...

Surah Al-A'raaf ( الأعراف)

Berdoalah kepada Tuhan kamu dengan merendah diri dan (dengan suara) perlahan-lahan. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang melampaui batas.

Dan janganlah kamu berbuat kerosakan di bumi sesudah Allah menyediakan segala yang membawa kebaikan padanya, dan berdoalah kepadaNya dengan perasaan bimbang (kalau-kalau tidak diterima) dan juga dengan perasaan terlalu mengharapkan (supaya makbul). Sesungguhnya rahmat Allah itu dekat kepada orang-orang yang memperbaiki amalannya.


SEPATUTNYA BACA MACAM NIE BUKAN MENJERIT-JERIT MALAIKAT DENGAR PUN LARI ... MASYAALLAH

Anonymous said...

1. Aku pun sama la dgn Nim Yorza. Aku pulak yang rasa malu.

2. Kenapa macam ada 2 imam pulak?
Betul ke cara solat tu?

3. Bapak punye garang baca doa. Singa pun boleh gugur bulu.

Anonymous said...

SAm Ketot nampak ye pendek tapi berat macam kerbau pendek. Larat juge AMK PKR angkat dia ye...

Anonymous said...

KESIMPULAN AKU KEPADA PERISTIWA INI

1. Ramai Golongan muda telah dilacurkan pemikirannya
2.Mengiakan Islam itu ganas
3.Menafikan hak individu untuk bercakap
4.kita semua nanti turut dilaknat atas perkara perkara yang tak jelas
5. Siapa yang dizalimi sebenar? Rakyat Malaysialah yang telah dizalimi oleh puak puak yang suka buat ona
6.Tindakan yang Double standard oleh puak puak pelampau
7. Ulama tidak kehadapan dan sepakat memberi teguran dan pandangan serta nasihat
8.Anuar bukan pemerintah ... sedangkan Islam kata patuh pada pemerintah walaupun zalim asalkan .... jawab sendiri
9.Dua imam? lainan fahaman atau sama fahaman? atau menampakkan kejahilan,, apakah ini petunjuk Allah juga?
10.Sebenarnya Allah telahpun makbulkan doa mereka apabila Eskay telah membuat sumpah selepas itu walaupun dihalang, aku YAKIN yang setiap apa yang berlaku adalah dengan izin Allah jua
11.Anuar boleh menyebabkan huru hara, menyusahkan , boleh datangkan mudarat kepada Islam, dan rakyat terutama yang beragama Islam, jadi tak salah kalau dia dipaksa berundur secara hormat bukannya disanjong dan dipertahankan ..mungkin Allah telah beri petunjuk

ITULAH YANG BOLEH AKU SIMPULKAN

WITHOUT ANUAR MALAYSIA WILL BE A BETTER PLACE TO LIVE

AKU PERCAYA KEPADA KEBEBASAN TAPI KEBEBASAN YANG ADA HAD

Anonymous said...

Cuba bandingkan sumpah Eskay dan sumpah Dato Johari, MP Sungai Petani kat http://www.youtube.com/watch?v=kQdGhkCeWns&feature=player_embedded#at=675

Yang manakah kaedah bersumpah yang betul2 mengikut syariat Islam ?

ZACKO said...

Kpd Anon 11.08. Mamat tu Naib Ketua AMK Pusat. Nama dia : Azmizam Zamanhuri. Ketua AMK dari PKR Kota Raja, Klang. Dia kena la hero sikit sbb lepas ni dia nak jadi Ketua AMK Pusat ganti Sam Kemetot tu. Aku pun kesian tgk dia melalak mcm anjing hilang tuan.

architecturepublic said...

ape ke babi sangat AMK nih? panas hati aku... diorang ramai2 ni sembahyang jumaat ke x? apsal terjerit2 macam xde iman? boleh sesiapa tolong terangkan pasal sembayang 2 imam yang diorang buat???

Anonymous said...

Hahahah....

1. BODOHNYA AMK pkr... dimuslihat oleh Dato T. Mereka buat kacau lepas Jumaat.. Dato T datang jam 4 bila pkr dah blaa...

2. Dato T tak mungkir janji bersumpah, lepas Solat Jumaat katanya, tapi tak kata Jam berapa.. Sumpah terlaksana juga.

3. DOA & SOLAT HAJAT pkr TERUS dimakbulkan ALLAH bila sumpah laknat Dato T selesai tanpa Halangan. Cuma si Nuar jer yang senyappppp....

Anonymous said...

pembetulan

Surah Al-A'raaf ( الأعراف) ayat 55 & 56

Anonymous said...

errrr..x paham jugak ade 2 imam...np ek....pls2....

nape nk kena melalak dlm masjid sampai camtu sekali...klu nk tegakkan benda yg x betul tu pon bia la dgn cara yg org boleh trima...( bila tgk org boleh berfikir 2x)ini tidak...lagi org tgk menyampah n lagi wat x pecaya ade...klu mmg dah taksub sgt ngan nuar mcm nih lah...

Abu Garcia said...

Kalau aku ahli kariah masjid tu ... masa mula nak jadi kecoh tu ... aku akan tutup main suis ... biar gelap biar panas ... kalau tahan berhimpit la dlm tu .... yang penting masjid tak tercemar dgn najis-najis politik sempit mcm ni.

Harap-harap ahli kariah lain ambik iktibar...

Anonymous said...

Pergh... macam gaya orang tengok konsert tak pun macam gaya orang marah pengadil kat padang bola. Bangang tul...

akuantiPR.

Anonymous said...

wakakakaka....nmpak beruk2 PKR macam x sedar diri..agaknya dorang2 ni suma pegamal seks bebas kot..bersungguh2 nak tegakkan kote memasing..heheheehe..apa2 pun,peyo kong..kong..kong..(macam anjing lak),sedar2 la woiiiii..cukup2 la kena tipu dgn nuar aljuburi wa langgan pelacur cina...

Anonymous said...

bahaya tu angkat shamsul iskandar. bukan je berat mcm babi silap terkencing dlm seluar batal pulak air semayang. hehe