Friday, May 20, 2011

Anak Anjing Takut Berdepan , Khaikkkkkkk.....Ptuih.....

Kepala toya pak hang....

Kepala toya tok hang....

Kepala toya tok nyang hang....

Cakap besar nak mampus, bila ada orang nak berdepan lari lintang punkang. dan...dan...juga kata ada demo lain pula.

Kepala but*h hang.....

Dasar penakut.....khaik.....ptuih....


AMK tangguh protes, Perkasa teruskan himpunan pertahan Utusan

KUALA LUMPUR, 20 Mei — Perkasa meneruskan perhimpunan aman mempertahankan Kumpulan Utusan di ibu pejabat akhbar milik Umno itu petang ini.

Bagaimanapun sayap pemuda PKR memutuskan untuk menangguhkan perhimpunan aman memprotes syarikat itu.

Dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada The Malaysian Insider, Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali berkata, selain mengadakan perhimpunan pihaknya juga akan menyerahkan memorandum kepada Kumpulan Utusan.

“Perkasa akan menyerahkan satu memorandum kepada Utusan Malaysia hari ini di pejabat Utusan, Jalan Chan Sow Lin,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadlian (AMK) Rozan Azen Mat Rasip berkata, pihaknya terpaksa menangguhkan perhimpunan hari ini kerana mahu memberi tumpuan ke atas penyerahan memorandum di Kedutaan Australia berhubung isu loji pemprosesan nadir bumi Lynas.

“Kita tidak batalkan, cuma tangguhkan atas dua faktor, yang pertama kerana kita mahu beri lebih tumpuan untuk menjayakan perhimpunan aman mengenai pembinaan loji pemprosesan nadir bumi di Kedutaan Australia dan kalau ikut perancangan ia diadakan serentak dengan perhimpunan di Utusan Malaysia.

“Jadi selepas mengambil kira semua aspek dan pertimbangan AMK memutuskan untuk menangguhkan perhimpunan di Utusan Malaysia selain kemungkinan kita akan berdepan dengan tindakan sabotaj Pemuda Umno dan Perkasa yang juga akan berada di lokasi sama,” katanya.

Justeru kata beliau, adalah lebih baik sekiranya pihak menyertai perhimpunan aman dan penyerahan memorandum di Kedutaan Australia daripada berdepan dengan Pemuda Umno dan Perkasa di pejabat Utusan Malaysia.

“Ini adalah sabotaj Pemuda Umno dan Perkasa, kenapa mereka mahu buat perhimpunan pada waktu sama dengan kita? Baik kami fokus di Kedutaan Australia, tarikh baru kami akan tentukan kemudian,” katanya.

AMK mahu mengadakan perhimpunan di pejabat Utusan Malaysia sebagai membantah tindakan akhbar itu yang menyiarkan laporan-laporan berunsur fitnah dan lucah.

Namun Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali berkata tindakan AMK itu adalah satu perkara yang “biadab” dan “tidak menghormati kebebasan bersuara.”

Malaysia Insider

Hey anak-anak anjing, kalau berani marilah, kami tunggu depan Utusan hari ini.

21 comments:

Anonymous said...

AMK = AKU MEMANG KECUT
HEHEHE

pembaca blog said...

opps..kena berhati2 saudara.
mana tahu itu hanya alasan propaganda supaya geng2 yg nak lawan tak jadi datang. maklumla, kononnya dibatalkan. jadi yg nak lawan pun cancel kedatangan.
tup tup amk buat secara tiba2..alamat, geng2 pro-utusan terbeliak biji mata la..
hati2 saudara. kena ambilkira segala kemungkinan..

ruang bicara faisal said...

bro, perkasa standby kat sana

Malaysian Epic said...

kadang2 ada betul ada salah harap dapat share sikit


http://malaysianepic.blogspot.com/

tukangtibai said...

sejak bila AMK pernah berhimpun secara aman? kompius... :P

Anonymous said...

Salam..Sam Ketot tidak ada di dalam negara ketika ini..itu pasal dia suruh budak-budak dia buat demo..kalau nak harapkan dia di saf depan kirim salamlah bro..

Anonymous said...

ape lak takut kene sabotaj lak??? kalo ko berani tempuh je la niat suci ko tu.... bongok AMK. mmg x de telur....

shuib said...

Ketot ketot...dahlah kemetot bacul pulak tu!Cakap je malantun-lantun!

Tuan Tanah said...

AMK kalau sembang Gunung Rapat bleh jadi renggang..tulah amik lagi si sam ketot tu..

Bapak Anwar Bin Ibrahim = BABI

farul_izraf said...

Kakkahkah kepala butoh punya Sam, penakut..Menyalak pandai...Ko selalu kutuk Perkasa, dah tu apsal takut nak berdepan?? Barua, akal pendek, kote pun pendek agaknya..Ptuiii!!!

Anonymous said...

kalau setakat rozan yg gila sajak zaman belajar d uia dulu nak jadi kepala demo...sekadar khak ptuih jer la...khak ptuih atas pala rozan, biar jadi gel rambut dia..kah kah kah

menatang PKR bacul...bacullll..mcm anwar gak, dia suka komunikasi 1 way, bila ada org berdepan, dia kecut..sama macam amk ni..sama macam rozan gak yg macam gampang terpekik terlolong, apa dia ingat politik ni mcm dunia sajaka syok sendiri dia dulu?

otaistillkick said...

Bab berhimpun ni sama saja .Mana mana parti pun dua kali lima. Yang UMNoO di beri kelonggaran memang semua tahu...

Anonymous said...

si kemetot toyol nie pondan sebenarnya,takot nak berdepan dengan PERKASA yang gagah perkasa gitu,biasalah anak toyol terjumpe bomoh handal kecut perut la,cakap jer lebih tapi mulut bau taik kunyit

Anonymous said...

Sam ketot babi sial. Aku sumpah kau jadi tulang!

Nanang Kesuma said...

NI NO TEL SHAMSUL KETOT 0193413312, CALL N MAKI DIA RAMAI2...WAKAKA

Sang Guna said...

ketua amk ni buat malu org melaka aje.
Anak melaka bukan penakut mcm ketua amk tu.

Anonymous said...

manusia PENGECUT inikah yg memimpin AMK? Pakatan Haramjdh ni penuh dgn manusia pengecut.. mungkin mereka ini benih2 manusia yg jahat..
bila jahat mereka takut kebenaran..
mcm bapak sodomy mereka Anwarpandikutty laknat!!

BLAH LAH PAKATAN HARAM JADAH!! PAS PKR boleh berambos.. kencing atas kubor org PAS + PKR DAP!!

orexero said...

Pelik plak aku nape berie2 nak jugak amk tu turun? Kalo diorg x trn bkn ke perkasa nye perhimpunan tu lbh aman tanpa kekacauan yg mungkin dicetus oleh amk tuh.. X phm aku nape suke sangat org2 melayu totok ni nak jugak gaduh2 bakar membakar utk cetus satu keadaan x tenang.. Lemah pikiran rasenye nengok org melayu cabar mencabar antara satu same lain pasal isu org kapir nih! X ke bodo nama nye melayu nih? Baik dari pemerintah dan juge pembangkang due2 beruk paria melayu yang sengal yang x reti berpikir sendiri asik nak ikot orang jer..

Anonymous said...

Betapalah BODOHnya Melayu PKR..akhbar Cina siang malam hentam Melayu mereka tak sedar. Utusan yang bela Melayu mereka nak buat demonstrasi...betul betullah BAHLUL BIN BANGGAN..sia sia je emak mengandungkan..

Anonymous said...

Adoiii...malu....weiiii ...malu....mana aku nak letak muka weeiiii

aliffnajmi said...

Ooo... yg kumpul2 20-30 org depan public bank tadi tu berdemo ke? RAMAI GILERR.... ahaks!