Saturday, May 21, 2011

Beginikah Nasib Kita Sekiranya DAP Berkuasa Kelak ?




UMAT Islam di Bulgaria berdepan dengan dugaan semasa menunaikan solat Jumaat semalam, apabila sekumpulan penyokong parti pelampau negara itu menyerang mereka di hadapan Masjid Banya Bashi di tengah Sofia, Bulgaria, semalam.

Puak pelampau dari parti nasionalis Attack pimpinan Volen Siderov menggunakan alasan membantah penggunaan pembesar suara oleh para jemaah semasa bersembahyang.

Utusan Online - Berita

Sofia News Agensy - Gambar

Saya dapatkan rasakan inilah nasib yang bakal menimpa umat Islam di Malaysia kelak sekiranya DAP berkuasa atau pun ada kuasa yang lebih.

Sekarang ramai orang-orang kita yang teruja dengan DAP kerana mereka naikkan elaun guru kafa, elaun iman, bilal dan sebagainya. Baru dapat itu pun orang kita sudah teruja.

Bukan setakat itu sahaja, DAP berlakon tunjuk baik depan orang melayu kononnya mereka mesra Islam dan sebagainya.

Itu semua hanya lakonan semata-mata kerana nak pikat hati melayu.

Dia baru bagi gula-gula , orang kita sudah teruja.

"Wa talak masalah sama lu ma...."

"Lu tolong wa, wa tlong sama lu..."

"Kita semua alik beladik lah......"

"Wa pun ala potong juga, sama macam lu..."

Hi...hi...hi....itu semua ayat manis, tambah pula dengan mulut si guan eng keparat tu yang manis, lagilah ramai yang teruja.

Bila dia dah dapat kuasa kelak habis kita dirogol dan diliwatnya sampai tak tinggal bulu jawabnya.

DAP sebuah parti yang mengikut model komunis, otak mereka pun otak komunis. Ingat apa yang komunis buat kepada tok nenek dan mak bapak kita dulu

Kalau dah nasib kita jadi begitulah, jangan nak harap lagi Pas akan tolong, bila dah dapat undi, dapat kuasa , dapat duit, jangan haraplah dia nak pandang kita. Sekarang pun dah mula berdoa untuk DAP dalam khutbah jumaat. Kalau DAP berkuasa kelak ? Babi Pas mereka akan kata halal pada waktu itu.

Halo kawan, ingat satu perkara sahaja. Bini pun Pas boleh jadikan taruhan politik, siapalah setakat kita semua ini ?

14 comments:

Anonymous said...

Don't be too naive bro. Other Malays is not stupid as you to let that happen.

Malaysian Epic said...

Ya ALLAH, selamatkanlah negara Islam yg kecil ini dari pihak kafir pelampau, bukalah mata sikit orang Melayu.

Anonymous said...

Namewee adalah contoh terbaik perangai cina dap. Semua dia dah katakan dlm video rap dulu. tapi ramai melayu tak sedar & paling hebat ramai yg sokong namewee.

Boleh bayangkan kalau namewee dpt kuasa pemerintahan negara?

Anonymous said...

ya depa bolih doakan kesejahteraan dan keselamatan kepada kalifah lim kait siang, apatah sukarnya nak solat tanpa pembesar suara, ustazah teresa kok dah pun nasihatkan agar ikut zaman nabi dulu jangan guna pembesar suara semasa azan dan dipatuhi dengan taatnya olih semua pengikut pas tanpa bantahan. itu kat bulgaria bob depa tak pandai nak pusing, kat malaysia ni puak pas ramai yang pandai pusing, depa habaq kata zaman nabi dulu tak da pun pembesar suara bolih pulak orang gi sembahyang, so smua pengikut pas pun bolih la sokong 200%. isu pembesar suara ni isu kecil bob, isu kecil ja.

fiq said...

confirm lebih truk dari ni..

Anonymous said...

Ingat Melayu Ingat Indon..

Naza said...

http://www.youtube.com/watch?v=IbKnErx5HTE&feature=player_embedded

Anonymous said...

Tak mungkin jadik begini....sebab PAS akan nasihatkan DAP, sebab masa tu PAS akan jadi penasihat agama kepada PM...

azwandengkil said...

Kalau non-muslim sendiri yg pertikai mmg dah biasa bro. Yg terang ada, yg tersembunyi lagi ramai.
Tapi yang luar biasa apabila orang Islam kita sendiri yang pertikai azan subuh terlalu kuat hingga buatkan anaknya terperanjat. Yang ini apa kes? Boleh baca disini

Anonymous said...

sekarang pun dah berani tulis surat sebab tak puas hati pasal pembesar suara..disokong pulak oleh ahli parlimen dap..
itu si budak namewee celaka pulak asyik lepas je..
jika depa berkuasa, mungkin lebih teruk dari ini..

ROSAFID said...

Saya kata ! Begitu lah cerita nya, dari dulu sampai sekarang ni lah cerita nya. Banyak orang Melayu yang senang jadi buta, Di butakan dengan DANA. Gadaikan agama, gadaikan bangsa, gadaikan maruah, gadaikan kan NEGARA. Apa nak kira dosa pahala ada bertimbun duit dunia ana punya.TAPI INGAT DI DEPAN ALLAH SWT nanti SEMUA AMALAN BAIK DAN JUGA DURJANA AKAN DIKRA.Ikut suka masing2 lah nak buat macam mana. Wallahua'alam. Wassallam.

Anonymous said...

pandai sungguh buat ramalan fitnah kerana dah dirasuk setan.....Allah maha tahu apa yg ada di hati kamu...

Anonymous said...

betulkah perubahan itu sia-sia? kita sering digertakkan bhwa perubahan itu buang masa.. hakikatnya ramai sedar akan hal yg sebenarnya..

Nim Yorza said...

Kita harus menyediakan payung sebelum hujan...