Monday, May 23, 2011

Gempar Apakah Yang Akan Berlaku Esok ?

Kalau mengikut sok...sek...sok...sek yang kedengaran dan beberapa sms yang diterima petang tadi katanya Datuk Eskay akan membuat satu pendedahan gempar esok berhubung dengan apa yang dilaporkan oleh RPK dan FMT hari ini berkenaan dengan pendedahan WikiLeaks.

RPK dan FMT hari melaporkan sumber dari WikiLeaks berhubung hubungan bekas rakan karib Anwar Ibrahim dengan pemberontak di Selatan Thai.

Pelik juga ya, kenapa sampai sekarang malaysiakini tidak melaporkan berita tersebut, manakala malaysia insider baru malam ini menyiarkannya ?

Adakah kita telah menemui jawapan terhadap lima soalan yang ditanya oleh Datuk Eskay kepada Anwar sebelum ini ?

Adakah Anwar berkawan dengan Datuk Eskay kerana hendak menggunakan peluang hasil dari hubungan Datuk Eskay dengan puak pemberontak di Selatan Thai dan mahu melakukan keganasan di Malaysia ?

Kalau mengikut orang-orang yang mengenali Anwar, kata mereka Anwar kalau berkawan dengan seseorang dia tidak berkawan saja-saja, mesti ada kepentingan untuknya.

Sebelum ini pernah beberapa kali khabar angin tersebar mengatakan tentang hubungan Anwar dengan puak pemberontak Selatan Thai, tapi tidak pernah ada pihak yang muncul dengan bukti. Mungkin kali ini kita akan menemui jawapannya.

Sama-sama kita tunggu apa pendedahan Datuk Eskay esok....

8 comments:

Anonymous said...

dato' Siam perut hijau ni Chief Entertaintment Officer ( CEO ) Bro Anwar lorrr...so, tak hairan dia tahu byk pasai aktiviti Bro Anwar...tp naper lak dato' Siam nii partner dgn Tambi Chik si penafsu beso belasah budak sekolah, tuuu yg buat cerita cacai merbaa..ambil laa actor lain cam Rosyam Noor kerr, lg real & rakyat marhem lg bole percaya...wayang sepatutnya box office , hancur lebo bila tgk Tambi Chik....bangang + bengong + mangkuk hayun sudu garpu coz hang jemput Tambi Chik nii..actor PERKASA tuu dah cam real ajaa dgn misai nya...apa apa laa Bro..harga barang lg naik..rakyat Malaysia Papa Kerdana! Yg atas yg beberapa ekor makan kenyang & beso...rakyat marhem , tak kiralah UMNO ker PAS ke PKR ker DAP Ker semuanya PAPA KERDANA! Ptuiiiiii yucksssss....tq

Anonymous said...

Tak apa bro...teruskan beramal dengan fatwa PAS...boleh dedahkan kejahatan/keburukan lawan yang boleh merosakkan keamanan negara...

Barang naik biasalah...tak kan nak duduk di takuk lama, semua murah..macam era P. Ramlee dulu

Dato' Bahaman said...

Anon 11:32 yg baghal,
kalo wayang ni tak real, tak box office mcm ko cakap tu, naper plak yg ko ni meroyan mcm babi putus ekor?? huarharhaharharahrhar...

orexero said...

pelik ek kenapa sekarang baru eskay jual cerite anwar? dulu kawan baik jer :p apara rbf, kalau bende tak de gune sape pon tak nak lapor! sebab ade gune la baru orang sebar2 kan cerite! tah betul tah idak cerite yang diorang sebar tu bukan kite tau pon!

Anonymous said...

Siam bangang + Tambi seks + suib perkosa buat cerita seks dapat tayangAN dan iklan percuma seluruh dunia....TAPI cerita seks dah basi dan tak laku sebab pengarah syarikat filem 3T production ni taka pandai mengarah filem...KESIAN hanya puak -puak yg bengong dan gila seks suka tengok video bodoh tu....
Kesian puak=puak bodoh asyik kena tipu dan dapat pulak dosa tengok video seks....oleh itu janganlah jadi bodoh....Allah yg maha besar mencipta manusia untuk guna akal berfikir dan menilai bukan terus jadi pak turut...
PBSI..

Anonymous said...

meraban la ko anon 11.32

anwar tgh gelabah sekarang ni ko masih dok meraban lakonan la apa la. sampai wartawan masiakini pun dibantainya. apesal gelabah kalau tak betul? tak penah pun dia gelabah mcm ni sebelum ni.

http://www.malaysiakini.com/news/164866

Anonymous said...

komen atas ni cam mat pit ngah stim. takde nilai, tak pakai otak langsung. hampeh!!

Anonymous said...

APA YANG BERLAKU BROOOOO??????????