Saturday, May 28, 2011

Tuhan Pas Fatwakan Video Anwar Adalah Fitnah

Bagi orang-orang Islam di muka bumi ini tiada tuhan selain Allah. Allah Maha Besar, Allah Maha Kaya, Allah Maha Mengetahui.

Tetapi nampaknya hari ini orang-orang Islam di Malaysia telah dikelirukan oleh seorang manusia durjana yang berlagak seperti tuhan yang kononnya dia tahu segalanya dan dia boleh menentukan syurga neraka seseorang.

Sehingga ke hari ini mahkamah atau mana-mana pihak berkuasa belum menamakan siapa lelaki dalam video seks yang sedang diperkatakan sekarang walaupun ramai diantara kita yakin itu Anwar Ibrahim.

Tiba-tiba manusia durjana tersebut telah mengambil alih tugas pihak berkuasa, tugas hakim dan tugas Allah untuk memutuskan itu adalah fitnah dan pihak yang menabur fitnah harus tampil memohon maaf. Sini

Jika dia benar-benar sebagai seorang ulama atau ahli agama, dia akan dengar penjelasan dari kedua-dua pihak, bukannya memutuskan hukuman untuk keuntungan politiknya.

Sampai bilakah umat Islam di Malaysia harus ditipu oleh syaitan yang berlagak ulama ?

32 comments:

Anonymous said...

aku rasa tua kutuk ni mampos kena sambaq petir..lepas tu orang PAS cakap UMNO rekacipta petir tersebut..hahahah

Horas! Hulu Langat said...

Nik aziz ni makin tua makin hampas perangainya. Dia makin berlagak pasal apa saja yg dia cakap dianggap macam wahyu oleh puak2 PAS.

Anonymous said...

heh,mcm ni je org UMNO? sanggup kata nik aziz tuhan pas.tuhan pas ALLAH..
mengucap sbelum rosak akidah kamu (sekiranya kamu muslim..)

ruang bicara faisal said...

kpd anon 10.29

rosak akidah ?

org yg kata undi pas masuk syurga dan undi BN masuk neraka, tak rosak akidah ke ?

ruang bicara faisal said...

org yg kata tuhan mencarut , tak rosak akidah ke ?

org yg menggadaikan perkataan Allah semata-mata nak dpt undi, tak rosak akidah ke ?

Anonymous said...

Apa yg nak herankan dgn umno
semakin hari smakin meroyan takut kalah teruk dlm PRU13...Allahuakbar.

Anonymous said...

Jangan sumpah Nik Aziz ni la ni sebab dia dah terdinding dengan islam sebab dia dah termakan oleh salah satu daripada hasutan syaitan kepada manusia yang tiga tu ia itu harta,kuasa dan wanita.Dia terkena bab kuasa dan pemerintahan..kasihan kat dia ............

Horas! Hulu Langat said...

tak rosak bro rbf. pasal puak2 PAS terpelihara dari segala dosa...dah dijanjikan syurga. Orang2 suci murni la katakan....khakkkk...ptuiiiihhh!

Anonymous said...

Orang PAS macam tu lah, kalau Najib dan Rosmah boleh ditegur,diumpat dan difitnah pun tak pe TAPI Nik Aziz tu suci tak boleh sentuh langsung..jadi akidah siapa yang sebenar benarnya rosak dan koyak? Nik Aziz tu Wali Allah ke? Kalau Wali kenapa perangai tak macam pun Wali Allah? Susah sangat nak bersatu sesama Melayu dan Islam?

leman said...

rosak akidah kalau ikut Bapak Khawarij yg Syaitan pun dia buat kawan, Allah katanya mencarut, kalimah Allah dilelong demi politik.
tak pakai tudung dosa ditanggung sendiri tapi dosa menjual agama neraka jahanam lah jawabnya..
semuga Pok Nik sempat bertaubat sebelum ajal menjemput.Kpd penganut2 Parti Ajaran Syaitan insaflah,jgn kerana sokongan anda Pok Nik dibakar di neraka Jahanam.
tak kesiankah kamu kpd nya..

zsk69 said...

Anon 10:29PM

Simply put, you are damn stupid not to know who Nik Aziz is by now. The old man (so called "Mursyidul") is nobody but a munafiq. Everything this old-man says, does and thinks is only for political milage and not for Islam.
I may not that religious but I can see very clearly the difference between the two. Nik Aziz has lost every right to talk about Islam.

Jit said...

nasib baik juga ada si nik aziz ni..sekurang2 dapatlah kita lihat sikap sebenar pemimpin PAS.parti PAS dah jadi cacamerba serba boleh.UMNO sekarang dilihat satu2nya parti yang dapat menegakkan syiar Islam dan bukan lagi PAS.lagi banyak pemimpin seperti nik aziz ni lagi baik.ia dapat memperkukuhkan andaian rakyat bahawa UMNO sahaja yang dapat memertabatkan Islam dimalaysia..

Anonymous said...

Sungguh jijik dan kotor perangai N.AJIS ini!
N.AJIS ini manusia yg cukup munafiq yang berlakon dgn bersandarkan segala perbuatan jijiknya dgn buatan Rasulullah dan Para Sahabat yang dimuliakan!!

bile si tua kutuk bernama N.AJIS ini 'tersepit' dgn statemnet liarnya tentang hukum dan akhlak Islam, maka cepat2 dia akan 'sandarkan' perbuatannya itu dengan para sahabat Nabi, malah lebih dahsyat di samakan dgn perbuatan Nabi.. Astaghfirullah..

N.AJIS adalah BALA buat umat Islam!

izad70 said...

jika anwar didakwa di mahkamah kerana terlibat dengan perlakuan seks luar tabii dalam video tersebut,nik aziz sepatutnya dijadikan saksi pembela oleh anwar.ramai yang ingin melihat beliau mengemukakan bukti kepalsuan video tersebut.sanggupkah beliau?

Anonymous said...

Nik AJIS adalah SIMBOL dan MENZAHIRKAN KEKOTORAN PAS!! kerana N.AJIS diangkat oleh sistem tertinggi PAS sekian lama, yang mencerminkan itulah perangai isi perut ahli dan pimpinan PAS..

Anonymous said...

saya setuju 100% statement sdr Leman:

"tak pakai tudung dosa ditanggung sendiri tapi dosa menjual agama neraka jahanam lah jawabnya.."

inilah kebodohan makhluk penganut PAS dan putar belit untuk ckp bab isu tudung pemimpin UMNO! sedangkan mereka PAS boleh jadi CALON NERAKA JAHANNAM!!

Anonymous said...

izad 70..
saya setuju dengan anda...best gak dapat tengok Niky jadi saksi Nuar haha

Anonymous said...

najis ialah sejenis bnda kotor dan busuk.walau comel cmne ponnn...ia tetap busuk luar n dlm.cuma langau je yg suke...cian langau

Anonymous said...

bagus nik aziz buat mcm ni bro, sekurang2nya ada gak tempat nak maki hamun. kalau nik aziz jadi ulamak mulia macam harunsani susah gak kita. mintak2 nik aziz cakap, Allah telah maafkan anwar ibrahim. hehehe....

halim said...

Kepada PAS keseluruhan,

Minta maaflah saya terpaksa katakan anda tergolong dalam orang-orang yang buta hati atau lebih tepat kita panggil BODOH..sebab apa saya katakan begitu..

1. Tuduhan liwat telah pun dibuktikan
2. DNA Anwar telah disahkan (DNA tidak boleh menipu)
3. Video Anwar juga telah disahkan tulen (walaupun tak ada pengumuman rasmi,kerana ia bukan bidang kuasa polis)
4. Rakan2 Anwar dan para pengasas PKR semua telah meninggalkan Anwar

Aku pun dah malas nak senaraikan bukti-bukti lain yang bukan fitnah seperti yang Nik Aziz tuduh..Sebenarnya Nik Aziz yang melakukan fitnah kerana mengatakan UMNO/BN yang buat fitnah kepada Anwar..Aku tak tau la apa benda yang Anwar dah bagi Nik Aziz dan PAS makan..sampai apa yang dia buat semua betul..memang gila kalau fikir..yelah hanya orang gila yang percaya orang gila..

Anonymous said...

Biasalah tu kalau "ULAMA TEROMPAH" yang keluarkan fatwa.

Anwar pakai terompah yang kuat bunyinya. Anwar memang bijak memakai/menggunakan terompah.

Ketahuilah wahai orang2 PAS bahawa Anwar Ibrahimlah yang menggelarkan Nik Aziz sebagai ulama terompah hingga Nik Aziz menangis satu ketika dulu.

Melayu mudah lupa...Jangan lupa sejarah.

Anonymous said...

celako celako celako bila nak mampus org tua kutuk ni....

Anonymous said...

nak buat camna? nama pun dah tok guru n.ajis. kepala otak dah bergelumang najis, macam ni lah rupanya.

Anonymous said...

Hadis Qudsi:
Allah berfirman: 'Wahai sekalian manusia, sejauh mana engkau cenderung kpd dunia dan sejauh mana engkau mencintaiKu, maka sekadar itulah darjatmu disisiKu. Krn sesungguhnya tidak Aku campurkan antara cinta kpdKu dgn cinta kpd dunia di dlm satu hati utk selama-lamanya."

"Wahai manusia, jauhilah sekalian maksiat, maka engkau akan mengenal Aku; dan berlaparlah supaya engkau melihat Aku; dan beribadatlah semata-mata krn Aku supaya engkau sampai kpdKu. Lapangkanlah waktumu utk mengingat Aku supaya Aku mengingatimu pula dan menempatkan engkau disisi malaikatKu."

"Wahai manusia, jika di dalam hatimu sesuatu yg selain Allah, maka engkau akan mengharap sesuatu yg selain Allah. Sampai bilakah engkau berkata bahawa Allah Maha Tinggi, ttp engkau takut kpd yg selainNya? Seandainya engkau tahu yg sebenarnya, nescaya tidaklah engkau gelisah disbbkan yg selain Allah, tidaklah engkau takut kpd yg selain ALlah, tidaklah ada senang lidahmu drpd menyebut Allah. Sesungguhnya kebinasaanlah ke atas org yg sentiasa bertaubat dgn cara yg dilakukan oleh org2 yg pembohong."

"Wahai manusia, sekiranya engkau takut kpd neraka, nescaya Aku akan memberi kekayaan kpdmu drpd jln yg tidak dpt engkau jangkakan."

"Wahai manusia, sekiranya engkau suka kpd syurga, nescaya engkau Kuberikan kebahagiaan di dunia dan di akhirat kelak. Seandainya kamu mengigati Aku sebagaimana kamu sentiasa memperingati antara sebahagian kamu dgn sebahagian yg lain, nescaya malaikat mengucap salam kpd pg dan ptg,. Kalaulah kamu cinta kpd pengabdian kpdKu, nescaya Aku muliakan kamu sebagaimana kemuliaan yg diperoleh para rasul. Oleh itu, jgnlah kamu penuhi hati kamu dgn 'cinta dunia' sbb cinta ini akan hilang sekelip mata."
Saya orang UMNO.Apa komen orang2 PAS yang bodoh2.

Faith Ajar said...

Kita lihat tingkah laku nik aziz dan pecacai2 pas bodo ni lebih pada apa yg berlaku pada barat dan eropah yg terpaksa tunduk pada yahudi kerana peristiwa holocaust seblm perang dunia ke 2. Sebelum anwar dipam dari jamban ameno, juak2 nik aziz la yang beria-ria membongkar buruk laku hingga timbul gelaran aljuburi oleh mat 121 dan video interview dgn bekas imam majid negara.
Perasaan berdosa makhluk2 celaka nih yg menimbulkan rasa bersalah amat sangat pada nik aziz hingga sanggup diliwat dek anugerah tuhan demi melupus dosa-dosa depa.
Apa yg nik aziz cakap tu sebenarnya di tuju kan pada pas sendiri, tp yalah lidah yg diberi Allah berkata2 tanpa tuan punya badan menyedari...
Bertaubat lah nik aziz sebelum sesat dengan lebih jauh lagi dan mengheret umat2 yg singkat pemikiran yang hanya tau meneguk apa saja fatwa songsang dari mulut seorang nyanyuk...

Anonymous said...

Pendapat peribadi Nik Ajis kut...?

kalau pendapat peribadi aku

"RAMAI MELAYU UKUR WARAK DAN BERIMAN SESEORANG TU DENGAN UKURAN PANJANGNYA JANGGUT SERTA SERBAN YG DIPAKAI"

Anu Anuar lagi panjang KE?

Anonymous said...

rbf bagus sangatkah sampai maki ulama. Jagalah adab skit faizal ooi

Anonymous said...

Saya rasa faizal tak caci ulamak...ini perang politik namanya..taklah seteruk orang yg janji syurga n nak kawan dengan syaitan..hu3...gook luck Tun!

whiteorange said...

anon 12:14

BETUL KE NIK AJIS NI ULAMAK?

SIAPA YANG IKTIRAF DIA ULAMAK?

ULAMAK GOLONGAN APA?

APA SUMBANGAN DIA TERHADAP ISLAM?

KALAU BENAR DIA ULAMAK, APA TANGGUNG JAWAB DIA YANG SEBENAR?

Anonymous said...

whiteorange:: ulamak yg sebenarnya ialah najib ...dia amat sayangkan bininya hingga takut nak suruh bininya menutup aurat....najib juga sukakan hiburan tak kira masa sebab dia sayangkan para belia...najib memang ulamak 1 MALAYSIA..

EP said...

bising2 pun x guna...korang tgk je la PRU 13 nanti sapa yg akan berkuasa...

Anonymous said...

Kita kena ikut cakap mufti perak. n.ajis ni dalam golongan ulama fasik. cakapnya tak boleh dipercayai tambahan pula dia ni berkawan dengan syaitan yang direjam dan dilaknat Allah. so camna nak panggil dia ular mak. n.ajis cuma ulam mak buat cicah budu, sambal belacan.

memang best kalau dapat kutuk orang terutama pemimpin. sapa tah yang ajar supaya kurang ajar dengan pemimpin. kita ikut jer terutama yang tak baik, cepat je orang ikut .

bila kutuk pemimpin umno boleh, tapi bila kutuk pemimpin dia, tak boleh berdosa. ajaran yang tonggang langgang masuk longkang macam pengikut pas bangang.