Thursday, May 26, 2011

Video: Bukti Emosi Anwar Tak Stabil

14 comments:

Anonymous said...

aiyo macam mawi yang dah biol tu je

komandomelayu said...

NYANYI MACAM KELING MABUK!
APA DAH NAK MAMPUS KE JUBOR NI?

Ular Menyusur Akar said...

Rupa macam nuar, suara tak macam nuar. Tapi bukan nuar.

Anonymous said...

mcm kat indon jaaa nak g karaoke ke

Anonymous said...

jalan jalan menjalang ker tu cr mangsa

Nanang Kesuma said...

Ni bukan Anwar tapini la orang yang dalam bideo seks tu...OOOo bersembunyi di Solo ya kamu...

Anonymous said...

mana ada, ni sume pitnah,konspirasi taw..saya da kenal pasti org yang nyayi tu, bila sampai waktu sya akan dedahkan.!!!! hehehe

whiteorange said...

Suara macam nuar, rupa macam nuar, gaya macam nuar, perangai pun macam nuar , TAPI percayalah itu bukan Nuar, tak caya tanya jijah

Anonymous said...

Nauzubillah !!!

Macam ni ke orang nak jadi ketua negara !!!!

Selisih malaikat 44

Anonymous said...

Wahh anwar jubor main pelacur gi indonesia buat apa ekk??

mesti gi massage and then booking 1pelacur,aku gerenti punya...

anwar taubatlah!!!

Anonymous said...

solat hajat dah makbul la tu ..... sapa yang solat hajat ... puak-puak pas dap dan pkr .... untuk sapa .... untuk tuhan tunjukkan sapa yang salah .... wakakakkakakak..... sengal

Anonymous said...

bukti video tidak boleh digunakan dalam hukum zina kerana ia memerlukan 4 org saksi..

antuPAS

Anonymous said...

4 orang tak boleh rekod, Video boleh rekod dan simpan bertahun tahun ..

ZAMAN MILENIUM ORANG GUNA VIDEO UNTUK RAKAM SATU SATU PERISTIWA

DALAM KES KES JENAYAH VIDEO BOLEH JADI BAHAN SAKSI TAK EK??????

BLACK BOX !!!!!

Anonymous said...

berkat sembahyang hajat

PAS N PKR dimalukan oleh kelakuan anuar menerusi video, dan lepas ini tah apa apa ke MALU an yang akan ditunjukkan

Telan mati emak luah mati bapak

Dulu kutuk cow cow, pas tu sokong macam BABI , sekarang dah malu tunduk layu macam BABI, nak tolak malu nak ambik lagi 10 kali malu ...

memang tak ada keMaluan punya parti .... Pas Pis Pus