Thursday, May 26, 2011

Video: Lepas Tenis Dia Bikin Dia Punya Aktiviti

6 comments:

Anonymous said...

Lepas main tenis,anwar main penis.

-marilyn manson-

Anonymous said...

Yg bercakap dlm video ni langsung tak boleh dipercayai...cakap apa saja asal dapat duit...tengok muka pun macam setan...

Hang horatio said...

ni habaq mai..mai dengo ceramah ustaz ni isu eli wong dan ketua pemimpin pembangkang..harap di sebarkan..

Anonymous said...

Rupa-rupanya si rbf ini tak ada telor. Bila dia paparkan kisah orang lain, macam dia malaikat. Bila aku tanya dia keturunan mamak ka? berdasarkan nama faisal, langsung tak disiarkan. Kalau dah dasar mamak keturunan pukimak, mamak kuti, semuanya sama saja. Bangsa anak haramjadah, pukimak, sial. Tahniah keturunan mamak paria. He, he, he

Abdullah said...

Woi anon 4:12, kalau kamu kata faisal tak de telor, aku kata kamu tak ada KOTE, kalau ada kote pun kamu ni gay atau pondan.

Tulis la nama kamu yg sebenar kalau kamu pandai mengata orang tak ada telor. kalau dah jadi BARUA NUAR PUNGKOK & DAP KAPIR BARUA jugak la.

Anonymous said...

Jika anon 4:12PM org Islam tak baik lah maki macam tu, entah yg memaki itu lebih teruk dari yg kena maki.