Tuesday, June 21, 2011

Jangan Lupa Jam 10 Pagi Esok

Tunggu jam  10 pagi esok untuk pendedahan yang bakal meruntum jiwa penderma-penderma yang telah menderma untuk Tabung Memali Pas selama ini.

Pasti ramai yang akan terkejut beruk dan sama sekali tak menjangka peristiwa sedemikian boleh berlaku.

Tungguuuuuu..........

Sent from my Nokia phone

10 comments:

Pija said...

x sabar nk tunggu...

House PK said...

Wow, apa benda kau nak dedah ni RBF oi?

HHalem said...

Bro:-)

Hang ni pandai buat gempaq nooo.

Kalau cerita sama macam Gunung Mat Cincang dah cerita, x karan la Bro.

Macam mana kes Pak Guard tu dah selesai ka Bro?

Anonymous said...

i pun tak sabar jugak, baik aku masak awal esok.. sebelum ke blog rbf

Anonymous said...

i wait for it`s ,tomorrow at 10.

Syed Abu Sayyaf said...
This comment has been removed by the author.
Syed Abu Sayyaf said...

Bro, mohon utk sy linkkan blog RBF di blog sy. TQ

Anonymous said...

org pas dah gelabah sampai spam mcm org gila..

Anonymous said...

Orang PAS sekarang dah naik mabuk!!!! boleh dikenakan rotan kat belakang...tambah2 pulak sekarang Mat SAPU nampaknya cuba menonjol dan nak tunjuk hero daripada tuan presiden boneka....manakala mahfuz dan taib kena tendang ha3....

usabukata said...

dah pukol 10