Thursday, June 9, 2011

Norma Hantar Pakaian Mat Sabu Sampai Ke Dalam Bilik Hotel

Mat Sabu telah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang pada tahun 1995 di Hotel Perdana Kota Bharu. Wanita itu bernama Norma. Pada ketika itu jika tidak silap saya Mat Sabu adalah ahli parlimen Nilam Puri, Kelantan.

Pada masa kejadian wanita tersebut ke bilik penginapan Mat Sabu untuk menghantar pakaian Mat Sabu.

Tidak lama selepas itu mereka berdua telah diserbu oleh sekumpulan penguatkuasa Majlis Agama Islam Kelantan. Jika tidak silap saya bilangan penguatkuasa yang serbu bilik Mat Sabu seramai 7 orang. Anggota polis juga turut serta.

Apabila dihadapkan ke Mahkamah Syariah Kelantan, Mat Sabu dibebaskan kerana campur tangan Kerajaan Pas Kelantan. Salah seorang penguatkuasa yang menangkap Mat Sabu juga telah pusing cerita semasa perbicaraan.

Mat Sabu dibebaskan oleh sebab teknikal. Bukannya dibebaskan kerana dia tidak berkhalwat. Khalwat tetap berlaku. Kalau tak khalwat tak mungkin Jabatan Agama tangkap mereka berdua dalam bilik.

Itulah moral timbalan presiden Parti ISLAM Semalaysia yang ada hari ini.

Bila bercakap bab Islam, seolah-olah mereka sahaja yang Islam dalam negara ini. Orang lain semua tolak islam dan kafir.

Kalau pemimpin parti ISLAM dia tak akan benarkan wanita bukan muhrim masuk ke biliknya.Apatah lagi wanita tersebut isteri orang. Kalau nak ambil pakaian dia boleh turun ke lobi hotel untuk mengambilnya.

Yang tangkap Mat Sabu adalah Majlis Agama Islam Kelantan iaitu sebuah agensi yang dibawah Kerajaan Kelantan. Bukannya Majlis Agama Islam Melaka, Johor atau Pahang. Kalau mereka yang tangkap logiklah dikatakan itu semua adalah konspirasi.

Penguatkuasa yang datang tangkap Mat Sabu lebih dari 4 orang. Maknanya cukup 4 saksi, tetapi Mat Sabu dibebaskan juga kerana ada saksi yang telah pusing cerita.

Allah Maha Adil, Allah Maha Saksama, Allah Maha Kaya, hari ini Allah tunjukan kepada kita wajah sebenar Pas. Kaki khalwat telah diangkat menjadi timbalan presiden Parti ISLAM Semalaysia, manakala kaki liwat pula sebagai rakan sekutu mereka.

Selama ini islam yang dilaung dan diperjuangkan Pas hanya semata-mata untuk mendapat undi. Seperti yang saya pernah kata sebelum ini, bapa dan ibu ayam lacurkan pelacur untuk keuntungan mereka. Pas pula lacurkan islam untuk mendapat undi. Maknanya Pas setaraf dengan bapa dan ibu ayam. Tidak lebih dan kurang dari itu cuma berbeza benda yang mereka lacurkan.

Wahai rakan-rakan ku sekalian, ketahuilah oleh kamu saat kehancuran Pas sudah terlalu dekat. Kaki khalwat diangkat sebagai timbalan presiden, perjuangan negara islam telah digugurkan, ulama-ulama Pas pula bermuktamar mempertahankan penzina. Ejen-ejen DAP dan PKR juga telah meresap masuk ke dalam parti mereka. Itu semua adalah sebahagian tanda-tanda kehancuran mereka sudah dekat. Kita tunggu dan lihat tibanya saat itu.

21 comments:

Anonymous said...

Betul-betul menakutkan situasi politik di Malaysia ini... Ya Allah... jangan turunkan bala-Mu.. kasihanilah kami rakyat yang tidak tahu menahu tentang politik yang serba jahat dan penuh fitnah ini...

Horas! Hulu Langat said...

Dengarnya juak2 PAS sendiri pun ramai yang kecewa dengan kemenangan Mat Sabu. Agaknya diaorang pun tau kot...PAS bakal masuk kedalam gaung.

Apa2 pun bro...sama2 kita pastikan PAS terus melingkup selepas ni.

Anonymous said...

Kuman di seberang laut nampak tapi gajah di depan mata buat-buat tak nampak.Bila kena batang hidung ahli sendiri masih boleh buat muka tak malu, buat-buat tak tahu.UMNO sanggup buang ahli yang dituduh peliwat tapi depa pulak kata konspirasi...... inilah budaya politik PAS, nilailah sendiri

Tuan Tanah said...

Apa nak buat..ni semua berkat solat hajat depa jugak..nah skang dah dapat petunjuk pun penzina dan peliwat diangkat jadi pemimpin..SYABAS PAS DAN BAHLU-BAHLUNYA!!!

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

Dari dulu ... UMNO dikatakan sekular.
Kini ... PAS pun nak jadi sekular.
Kan ... dah sama dalam satu kapal sekular.

Inilah ... masanya mereka duduk berbincang hala tuju kapal ini ... untuk masa depan org Melayu/Islam.

Atau ... mereka lebih rela ... pendatang menjadi kapten kapal ini ?

Siapa nak mula ... laungkan langkah perpaduan ?

Yg mengharap.

pok nik said...

Kaki Khalwat vs Kaki Bisexual?. Bala Allah SWT tak mengenal siapa.. Byk kejadian tanah runtuh/ pemuda pemudi berzina/ buang bayi macam buang sampah/.. Inilah kemurkaan Allah SWT terhadap parti politik PAS..

Anonymous said...

muke mat sabu ni xtumpah mcm lembu suke sondol..haha..ade slera pulak pompuan yg nk kene sondol ngn die..jijik.

Anonymous said...

Pas nak buat Negara Berkebanjingan.

Anonymous said...

Norma hantar ubat buasir la..pasal kerap sangat bergaul ngan Anwar, terkeluar jubur Mat Sabu.Tu pun nasib baik Kerajaan PAS membantu jika tidak memang kena hukuman hudud 80 kali sebatan ke atas Mat Sabu dan Norma.
PAS telah mempermainkan Agama Islam, bila penjenayah adalah di kalangan pemimpin Pas, Pelaksanaan hudud terbatal.Perbodohkan pengikut dan pemimpin aje la, boleh jadi Timbalan Pesuruhjaya PAS.
Tahniah Mat Sabu...Norma is not the only one kan...hehehe
-rakan aku mat sabu

Zek said...

MULAI SAAT INI, KITA JANGAN SEBUT PARTI PAS TETAPI PKM (PARTI KEBAJIKAN MALAYSIA).

Anonymous said...

kalau dapat letak skali muke normah ni sedap skit

Anonymous said...

jangan salah tafsir, kebajikan bukan kepada rakyat. tapi kebajikan kepada pemimpin nya...

kutip duit untuk koperasi, mana pegi duit tu.. tadah kopiah masa ceramah, duit tu pegawai2nya pakai sendiri, maklumlah bukan ada resip...ambik tanah rakyat buat ladang rakyat, tapi untuk siapa??

negara kebajikan lah katakan..!!
dah lama dah kenal pas ni !!!

azman said...

Assalamualaikum rbf

Allah pasti akan bersame mereka mereka yang di redhoinye.Tunggu sajelah akan balasanye.

Bagaimane mereka mereka yang terdahulu daripade kamu, kami turunkan bala ketas mereka mereka yang menderhakai aku.

Anonymous said...

anon 2:02 jangan jadi bahlul. Puak lu yang selalu buat fitnah nak salahkan orang lain pulak. Elok pun Allah turunkan bala. Tapi masih tak sedar diri lagi. HamPAS betui la...

Anonymous said...

Anon 3.08, betul ke Norma was not the only...... Takkan seteruk tu timbalan Parti Islam terkenal se antero Malaysia ni. Jiran sebelah rumah saya di kampung mengingatkan saya untuk mengundi PAS sebab PAS ni Parti Akhirat, langsung tak match dengan imej Timbalannya ni.

abidin tawau said...

salam bro. linkan blog saya http://abidintawau.blogspot.com/
tq.

Mat Sabu ker Mat Syabu?

Anonymous said...

Kalau tak nampak orang berzina jangan tuduh, jangan dengar kata org lain atau surat khabar atau khabar angin, kalau tersilap tuduh boleh dapat 80 sebatan. Semoga Allah memberi hidayah pada kita semua.

Anonymous said...

MARI KITA RAKYAT MALAYSIA RAMAI RAMAI LUDAH PAS.

HAKKK FUIII HIJAU PAS.

Anonymous said...

Koreksi - koreksi - koreksi!

Normah bukan hantar pakaian. Barangsiapa yg masih ingat kes ini Normah ada berkata dia menghantar UBAT BUASIR untuk Mat Sabu!

Pak Mat Tong Tang

Anonymous said...

ERM..Buat aku terkedu sejenak..
PAS lari dari obkjective asal..
Tiada lagi nak lacurkan Islam..
Tiada lagi nak wujudkan hudud...
Orang2 kopiah putih yang kebanyakan MElayu Islam dah ada desas desus nak pangkah UMNO..
Bagus la kalau ini yang di idamkan sebab UMNO dah lama praktce KEBAJIKAN..
UMNO pun byk buat silap..harap2 orang2 UMNO muhasabah diri..Terutamanya YB2 yang angkuh,sombong dan suka menunjuk2.
Apa ada pada pangkat ..jadilah YB (Yang berkhidmat) dan bukan Yang Bongkak,Yang Bingai,Yang Bodoh..tambah sikit lagi..Yang bodoh sombong..

Anonymous said...

Perbalahan antara PAS dan UMNO berlaku sejak tahun 60an, masa tu zaman dato asri muda saya masih bersekolah rendah dan sekarang saya berumur 57tahun.Saya berasa amat sedih dari dahulu lagi sebab perbalahan antara UMNO dan PAS menyebabkan ramai umat islam berbalah seperti sembahyang 2 imam, sembeleh orang umno tak halal,tidak hadir kenduri jika berlainan fahaman politik,tidak bertegur sapa antara satu dgn lain malah terjadi pertelingkahan antara suami dan isteri , anak dan bapa dan menantu dgn bapa mertua,malah ada yang mengatakan pernikahan yang dilakukan olih imam UMNO tidak sah.Orang UMNO dituduh sebagai kafir .Siapa yang harus disalahkan dan siapa yang patut tanggung dosa yang begitu besar disebabkan perpecahan umat islam di Malaysia,bagaimana kita perlu pohon maaf keatas orang yang sudah tiada jika kita sedar akan kesalahan atau tuduhan yang berat yang kita lakukan terhadap nya.Saya sangat berharap tiada lagi berbalahan Agama selepas ini disebabkan perjuangan UMNO atau PAS sama sahaja.