Saturday, June 11, 2011

Siapakah Juara ?

Final Piala FA

Kelantan vs Trengganu

Malam ini di Stadium Bukit Jalil

Ramalan saya Trengganu akan menang 3-1

Apa pula ramalan anda ?

14 comments:

Anonymous said...

Asal bukan kelantan

Anonymous said...

Den sokong kolantan mlm ni....

Anonymous said...

ABK - Asalkan Bukan Kelantan

Pok Ping said...

pok pok pah mene gaaaakkkkkkkk.....

squwakkkkkkkk.....

squwakkkkkkkkk.....

squwakkkkkkk......

Anonymous said...

kelantan vs terenganu yang menang Selangor pasai apa main kat selangor ... sauk tak ingat wakakakakkakakak...

bolasepak adalah permainan yang paling bodoh didalam dunia pasai apa untuk mendapatkan gol 1 biji jer kena berlari kiri kanan atas bawah macam nak mampos ... hahahahahhahahah...

pok nik said...

ABK - Asalkan Bukan Kelantan

Anonymous said...

sokong pok nik. ABK

keybod said...

terengganu,,,,, peteh teganu petehhh,,,

Anonymous said...

hahaha....finally BN menang 2-1....tu la penyokong kelantan suka sangat mempolitikan bolasepak ni...sampai bawak bendera pas malah ada yg bawa gambar si n.ajis.....kan dah kena badi tu.......lain kali jangan mempolitikan sukan bolasepak ni...UMNO tak pernah mempolitikkan sukan ni...tapi penyokong pas kelantan ni terlalu taksub.....ini la jadinya....apa2 hal esok kelantan cuti !!!!! jangan tarik balik cukup la....

Anonymous said...

suwel pok nik

Anonymous said...

Kalah pun cuti jugak ke?

Anonymous said...

Pok Nik: Kawe ingat Kelate menang pasal tu kawe awal awal bagi cuti. Kelate kaloh ini semua UMNO punya pasal.

Anonymous said...

alhamdulillah! Gua sokong ABK.Hidup Trengganu...

Anonymous said...

Kelantan kalah disebabkan tindakan penonton tidak bertanggungjawab yg melempar mercun/flare ke dalam padang...(4 min delay)... merencatkan momentum jentera serangan kelantan yg bertali arus ketika itu... tahniah kpd skuad Terengganu kerana tidak berputus asa...dan menang piala FA 2011