Saturday, July 23, 2011

Pas Semakin Tersepit Dengan Pembohongan Mat Sabu

Sesiapa pun tidak pernah sangka wujudnya CCTV pihak ketiga yang merakam pembohongan Mat Sabu.

Semua orang terkejut dengan pendedahan pihak polis dua hari lepas.

Mat Sabu dan kepimpinan Pas lagilah terkejut.

Oleh kerana telah tersepit dengan pembohongan yang dicipta sendiri pemimpin-pemimpin Pas kini hanya mampu menjawab satu jawapan standard sahaja sekiranya ditanya oleh mana-mana pihak atau wartawan.

Jawapan mereka, tunggu di mahkamah nanti.

Itu sahaja jawapan yang paling selamat dan tergantung yang mereka boleh berikan.

Tanya Hj Hadi, dia jawab, tunggu di mahkamah.

Tanya Mat Sabu pun jawapan yang sama.

Tanya bekas ketua penerangan Pas yang terkenal dengan sifat bebalnya selama ini, dia kata video polis sesuai di zaman TV hitam putih. Bodoh....

27 comments:

Anonymous said...

APA PUNYA STANDARD PEMIMPIN YANG KORANG (AHLI PAS )PILIH NIE,MINTA MAAF CAKAP LA,KALAU MACAM NIE PUNYA PEMIMPIN JAWABNYA MUNDUR KEBELAKANG LAH BALIK NEGARA KITA NIE

Anonymous said...

pas oh pas...
semakin hari semakin memalukan..
takde ke orang2 cerdik dlm pas yg boleh dilantik sebagai pemimpin?

Blog 1 Malaysia said...

Tersepit.. Terhimpit.. Terkepit kepit








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

mat sabu standart kampung. bohong kat ceramah boleh la org dgr. bohong dgn polis makan tak habis la kau.

tunggu kat mahkamah? hahaha eksyen lagi ye. berani ke saman? kang suruh xray lutut tu cari skru menggelabah kau kali ke 2.

Wak Long Man said...

Pada aku nilah dia puak-puak munafik .. bohong,fitnah,mengumpat,mengata,
sukahati keluar fatwa , berbagai amanat ... tak terampon dosa kau org selagi tak mohon ampun dan maaf ... MUNAFIK SUNGGUH MAT SABU NI... Kau nik aziz kena cium tapak kaki org yg kita fitnah .. Mat Sabu kena cium tapak kaki rakyat malaysia .. kah3

Anwar ejen Yahudi said...

lepas ni jenuh la nak berbohong lagi demi menutup dusta yg nyata.

1. Tiada bukti mangkuk atas motor yang ditunjuk dlm video tersebut adalah mat sabun.

2. Land rover tadi dah tukar jadi proton waja mcm dalam citer transformers.

3. Mat Sabun tak tau beza antara land rover dgn proton waja.

4. Mat sabun tak tau beza dirempuh dgn terjatuh masa buat illegal u-turn. (poli trafik!!saman le apa lagi??)

heh. PASngok..oi..PASngok..bongoknye la..

Anonymous said...

free2 dapat tiket ke neraka.. buat la fitnah selagi boleh yer blogger.. :)

dahlamaMeluat said...

selepas 2 minggu bersih 2.0, rakyat mula mempersoal bagaimana kerajaan UMNO menangani perhimpunan bersih.
Polis diberikan tekanan oleh UMNO supaya mencuci taik yang diberak oleh UMNO. Bahkan UMNO cuba menjadikan PDRM sebagai kambing hitam kepada kebodohan UMNO.
Sebagai membalas amalan UMNO yang suka membuli, polis menggunakan taktik yang sama digunakan oleh geng datuk T, "video yang tidak mungkin dipercayai oleh rakyat dizaman era internet".
Lihat! apa yang terjadi, rakyat seolah-olah dipaksa menelan "muntah hantu", ada yang menelannya kerana kebodohan, ada yang menelanya kerana terpaksa, ada yang menelannya kemudian terus kejamban untukm berak dan ada yang tungeng punggung.
Taniah Mahyuddin Yasin, kerana peluang jarang datang mengolek.

Anonymous said...

ok.. pencacai2 sekalian dah baca statement fitnah semata2.. sila rujuk link ni.. Mat Sabu bukan di langgar land rover.. tapi kereta waja.. pencacai hati batu sekalian...

http://milosuam.blogspot.com/2011/07/panas-rakaman-video-penuh-dedahkan.html

Anonymous said...

La bawak pi mahakamah buat apa??? Buat Suruhanjaya la macam ni..Gila ka?? Macam mana aku nak pi ceramah kalau dok kena tolak...Lepas tu bila result suruhanjaya keluaq..biasa lah tak puas hati..depa saja yang tera..apa hangpa ingat suruhanjaya tu tak ada otak ka??? Suruh SPRM check suruhanjaya la macam tu...Tonggongggg punya orang...Bodoh betuiiii

Anonymous said...

teruskan fitnah wahai blogger selagi masih ada nyawa...

fakta!!!!!
http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4512-buat-apa-saya-tipu

Anonymous said...

dahlamameluat....baik hang beli kapal hang pi hidup kat laut sorang-sorang ...siapa pun tak kacau hang...ada lagi orang macam hang..akai pendekkkk...

Anonymous said...

dahlamaMeluat

hahaha...sebenarnya rakyat mula mempersoalkan pembohongan pembangkang selama ni. dah nyata lg bersuluh org pas sendiri persoalkan tindakan pas join bersih 2.0. jangan nak spin..

mat sabu dah kantoi dgn pembohongan dia sendiri. jangan nak spin ok..

Anonymous said...

pas ketandusan pemimpin ke,pelawak bodoh di pilih jadi timbalan presiden......lawak x 2

pakngah santan said...

kalau kita guna kepala lutut berfikir pun, tentu kita akan tertanya-tanya mengapa penunggang motosikal diam saja? keluarkanlah satu statement.

Anonymous said...

inilah kesaksian yang Allah nk tunjukan pada golongan ahli neraka munafik PAS ini..
N.AJIS skrg sudah uzur dan xmmpu lagi nak berbohong dan rosakkan Islam. skrg Mat Sabut laknat ini pula yg aktif.. aktif berbohong dan menipu umat Islam.. dengan berlapikkkan perkataan Islam dalam perjuangan sesat mereka..

Allah akan laknat ko Mat Sabu! tunggulah!AMINN

Anonymous said...

Sebenarnya masa konar baring tu mat sabu pegi raba telor mamat yg bawak motor tu...apalagi brader tu terkejot laa..tu yg terbalik motor tu...nasib aksi raba tu berlaku kt belakang pajero...so takde bukti la beb..kalau ada masuk cctv pon puak2 tegar BERSIH bukan nak percaya mende2 besi dah difatwa hadi bawang tak bleh jadi saksi nie. So..sebab tu la brader yg kena raba telor tu senyap je...sapa mau cerita beb..?! Naik meluat dah aku nengok pelakon2 murahan nie..lagi2 anwar...lagi2 nik ajis...lagi2 mat sabu...semua puak2 yg sama dok tunggang pengikut tegar diorang dari bapak sampai ke anak cucu...selagi boleh tunggang...bodoh piang btol laa...aku lagi percaya polis kita drp mulut2 munafik nih...sekurang2nya aku tau polis nie menjalankan amanah...tak dapat apa pun selain drp gaji+elaun...mcm puak2 sundal nie...ko nengok je la sekor2 punya harta...bini2 diorang...ada yg tak lulus srp pon dah kaya....mcm pundek...oh ya...jgn spin pulak..aku sokong pemimpin yg amanah tak kira UMNO atau PAS atau PKR...cuma skrg aku nampak lebih byk betol lembu2 dlm PAS dan PKR drp UMNO yg kaki kelentong..kaki putar alam...cit! Poraahhhh!!!

timun said...

memang banyak lembu2 peliharaan pas...pas la ni berjinak2 pula nak ternak babi...lagi untung..! permintaan dari China terus meningkat sbb tu nak bina kilang terbesar in the world ternak babi kat Selangor...hamPAS jua makanan babi..

Anonymous said...

Salam All,

dahlamaMeluat...hang nak pusing apa lagi???Tapi apa nak diherankan..Pemimpin hang pun yg terang-terang terkantoi pun boleh pusing cerita..ni kan pulak pencacai macam hang...

Nak kata tunding kat UMNO juga???dah bukti terang-terang lagu tu tu pun hang masih tak nampak???Nak samakan hang ngan Lembu pun tak boleh..sebab lembu tak bodoh cam hang...camnih lah...aku samakan hang dengan Mat Sabu jer la...Hang+Mat Sabu = BADIGOL SOOD!!!

halim said...

Tengok balik cerita Seniman Bujang Lapok..ketika P Ramlee sebagai Maharaja dan Sudin sebagai Ahli Nujum Marang Perapu Kepunden Parang Skeper..Mula P Ramlee kata seketul taik telah terjatuh 'kelepek' ke atas muka dia..dan Sudin jawap itu tanda Tuanku nak mampus..tapi P Ramlee tukar cerita kena sipi-sipi je..dan akhir sekali akhirnya jatuh ke atas tuan director Ahmad Nisfu..Camtulah kata Mat Sabu (DiBaca : Mat Bodoh Al Bangang), mula2 kata kena..kemudian akan pusing kata sipi-sipi je, nanti akhirnya dia akan kata UMNO/BN yang salah sebab bina 'kerb' tepi jalan tu..Haji Hadi bodoh,Sabu Lagi Bodoh..

Mat sapu bini orang said...

bawak pegi mahkamah mat sapu takkan menang. lagi kantoi ada. ini hujah aku

P M W

P = pajero
M = mat sapu
W = waja

ini gambar posisi jatuh mat sapu. mat sapu cedera di lutut kanan. ini menunjukkan mat sapu jatuh arah ke kanan (cctv menunjukkan mat sapu jatuh ke kanan) dan kecederaan lutut kanan disebabkan oleh hentakan lutut ke atas jalan (mat sapu jatuh mengiring). dalam posisi gambar di atas, adakah logik mat sapu akan dilanggar di lutut oleh W? mustahil kerana W akan melanggar kepala mat sapu dulu bukannya lutut dia. cuba anda fikirkan hujah ini. boleh dibangkang? Ini hujah yang mustahil dibangkang sebab inilah faktanya!

aku nak tengok mat sapu nak pusing apa pulak. mau dia cakap "lutut saya terletak di kepala" plak lepas ni.

ps : aku berharap benor mat sapu bawak ke mahkamah sebab satu malaysia boleh tahu dia penipu besar.

Anonymous said...

mat sabu takan bawak kes ni ke mahkamah sbb dia pun tau yg dia takan menang. pembohongan dia jelas. isu saman polis sbb nak cover pembohongan dia je & nak bg penyokong tegar dia sedap hati sikit.

kepala hotak mat sabu bukan level pemimpin2 politik. apatah lagi nak jd pemimpin negara. tu baru kes jatuh motor dah spin lintang pukang. belum lg kena torture dgn pemimpin2 yahudi...

Anonymous said...

Jelas Motor teperosok bawah kereta waja.

Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Kami ada bukti bahawa Mat Sabu tidak dilanggar oleh Land Rover Polis.
Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Mat Sabu bohong! Mat Sabu tidak dilanggar oleh Land Rover Polis!
Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Mat Sabu bohong! Land Rover itu tak langgar Mat Sabu! Mat Sabu jahat! Polis baik!

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/07/panas-rakaman-video-penuh-dedahkan.html

Faith Ajar said...

Kat malaysiakini pun dilaporkan mat sabun kata land rover langgar dia...tiba2 plak jadi kereta polis.bodoh nya milosuam...

timun said...

land rover polis langgar ayam melintas dan ayam tsbt mati "ayam", datang mat sabu yg buat u turn(x ikut undang2) langgar ayam mati di tengah jalan dan tergolek lalu datang kereta waja polis terlanggar motor dan mat sabu...motorsikal remuk(total loss),mat sabu luka parah di"kepala" lutut yg mengikut pemeriksaan "doktor" Beershit kesan langsung akan mengganggu sistem saraf otak(mereng)..dan paling menakjubkan pembonceng x luka apa2, bangganya depa kerana pembonceng tsbut dikatakan 'kebal'dek upah dan habuan lumayan penuh mulut hingga x mampu berkata2..

aliffnajmi said...

Menipu, fitnah dan spin cerita adalah perkara biasa bagi PAS. Moga Allah bukankan hati2 kita utk menerima kebenaran, Aminn.

Anonymous said...

KALAU DAH BODOH MACAM MACAM BOLEH JADI....PAS BOLEH JADI TUKANG CUCI PUNGGUNG CINA DAP,SETAKAT MANA SANGAT KECERDIKAN PENGANUT PAS BESERTA NABI-NABI MEREKA....MEREKA INI BERFIKIRAN UMPAMA BUDAK-BUDAK HINGUSAN,TIDAK PERNAH MATANG DAN CERDIK...BAHKAN SEMAKIN BODOH DAN BONGGOK DARI HARI KE SEHARI....KALAU TAK PERCAYA TOLONG PRHATIKAN.....TERUTAMA SEKALI SIMUKA DAN SIPERANGAI HODOH DALAM PAS @ MAT SABUN BELIAU SEMAKIN BONGGOK DARI HARI KEHARI.......KEPADA PENGANUT PAS TOLONG SANGKAL DAKWAAN AKU NI AKU NAK DENGAR..BETUL KAH BEGITU...JANGAN MARAH NANTI KENA JUAL..KAH.KAH.KAH