Thursday, July 21, 2011

Truth That Cannot Be Covered

PUK*MAK BESAR

Tunggu berita malam ini...

16 comments:

Anonymous said...

mane nye nih? pueh den tunggu...

Anonymous said...

Sabu Cop penipu besar. Kononnya pihak polis melanggar dia...!!!

Kah kah kah kah... pelakon terbaik selepas Al-Juburi dan Suhardi Kelonsot...

Anonymous said...

sabun, sabut,sabu*Oh,sabungkus,

Anonymous said...

mat sabu kata di rempuh trak polis,,tapi rakaman cctv tu jelas lah mat sabu jatuh sendiri dari moto langgar dive
der ,,,nasib polis tu tolong dia klu tak terkial kial lah mtat sabu kt tepi jln tu.

Jelas lah mat sabu penipu besar,,,,

Anonymous said...

GUA TAMBAH DARI PUK*MAK BESAR KEPADA

DAH MEMANG DI LAHIR PUK*MAK --- HE HE HE HE... HOPE ALLAH TURUNKAN BALA SUPAYA SABUN TAK DAPAT JALAN LAGI, SEBAB ITU YANG DIA MOHON, HEI HEI HEI HEI, MEMANG KIMAK

Anonymous said...

maksud aku dilanggar tu ialah mengelak dari dilanggar dan jatuh kerana takut dilanggar, jadi polis tetap salah, kalau polis tak kejar aku aku tak terkial2 nak lari dan jatuh tersembab kaki aku pun dah kena sekeru nasib baik otak aku tak kena sekeru.

ProudMalaysian said...

sah2 polis takde cuit die..die yang sdri jatuh..pastu mau salahkan polis.. terlalu cuak kot bile nmpak pajero polis..tu yg gabra..terus jatuh moto..hahaha

kebenaran pasti akan muncul jua wahai orang tua bengap!!!

Anonymous said...

Mcm ni ke prangai timbalan presiden pas.. Awl2 lg dh menipu.. Siot baghal punya sabu.. Dh jilat bontot anwar byk kali..dh terikut2 prangai anwar lakhanat tu..

Anonymous said...

Timbalang hamPAS yang kuat TEMBERANG...

Esok kita tgk dia punye pootar belit, mlm ni kasi simpan semua JEMBALANG tu punye statement.

Anonymous said...

asik kantoi je pakatan nih.. boleh la mat sabu ni lepas ni racing kerusi roda ngan karpal singh

Anonymous said...

Boleh tgk gambar "kemalangan" yang dibuat oleh pihak polis di sini...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=222213624488645&set=a.222213464488661.53648.194859923890682&type=1&theater

pakngah santan said...

saya dah komen sebelum ini iaitu kalau betul polis langgar dia, tentu lagi teruk melainkan badan mat sabun ni besar macam babi, boleh tahan impak.

jelaslah mat sabu, orang pas no. 2, seorang penipu. mengapa pengikut2 tidak minta pemandu motosikal pula buat cerita dongeng, coverlah sikit penipuan mat sabu.

wan.azmie@yahoo.com said...

Allah Maha Besar. Lepas ni kita dengar apa komen standard pembangkang. Mungkin,
1. Tu konspirasi kerajaan, yg dalam video tu bukan Mat Sabu, pelakon yang di upah saja.
2. Masa saya jatuh, saya tutup mata (lawak)
Dia kena belajar dengan Anwar macam mana nak tepis balik pembongkaran yg tak terduga.
Dia patut ucap terima kasih pada polis.

Anonymous said...

Kah Kah Kah Kah Kah

Mat stooges buat lawak bodoh lagi

Kalau semua nak tahu

Di lutut itulah letaknya OTAK MAT STOOGES ...

Kah Kah Kah kah kah kah kah

Mana juak juak PAS dan PKR ni ?????

Anonymous said...

memang puk* mak besar, haramjadah ini

Anonymous said...

Biasa la Bro..Brother Mat Sabun ni.. minta orang kesian kat dia...menang kerusi Timbalan pun atas tiket kesian..ni staretegi Mat Sabun...nak minta sokongan seluruh orang Pas suruh sokong dia .. sebab menang pun questionable?? lepas tu nak tunjuk hero hindustan kata dia jaguh lawan polis..sudah bro mat sabun.. ini taktik lama...orang tak buat cerita hisdustan dah macam ni...