Friday, July 22, 2011

Video: Benggali Mabuk Todi Menceritakan Saat-Saat Akhir Hayat Baharuddin



Lihat pada minit 1.06 bagaimana benggali yang mabuk todi diatas mengatakan Arwah Baharuddin rebah depan Avenue K dan diusung oleh 10 orang untuk dibawa masuk ke dalam bangunan tersebut.

Lihat juga pada minit 1.17 apa yang dikatakan oleh benggali mabuk todi itu kononnya pintu masuk ke bangunan itu ditutup dan mereka yang buka.

Lihat video dibawah pula...



Lihat pada minit 2.48 bagaimana Baharuddin berlari-lari masuk ke bangunan tersebut tanpa di usung mana-mana pihak.

Lihat juga pintu Avenue K yang tidak tertutup, bukannya seperti yang didakwa benggali mabuk itu.

Puak-puak ini kalau temberang tak ingat dunia beb...

Kepada rakan-rakan pembaca sekalian , marilah kita ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada jurugambar bebas minaq jinggo yang merakam pembohongan puak-puak munafiq itu dan juga merakam taklimat dari pihak polis semalam untuk tontonan kita semua.

Kalau tidak kerana kerjanya mungkin sukar untuk kita saksikan semua pembohongan ular-ular besar tersebut.

Terima kasih minaq jinggo....

16 comments:

Anonymous said...

Melayu Singapura,
Bro,ini petanda2 yg Allah nak tunjukan pada rakyat Malaysia terutama org Melayu agar buka mata.Jalan mudah utk menimati kesenangan bukan dengan cara demo tapi usaha.Tidak kah mereka berfikir sekira nya jalan yang di ambil mereka berjaya ke putrajaya apa orang2 UMNO DAN BARISAN tidak boleh melakukan perkara yang sama.Renung2kan la pembangkang yang syiok sendiri.

Anonymous said...

xau mende..

umno kaki tipu..

Anonymous said...

Bai,tima kasih atas lu punye komen.Tapi cara lu bagi komen,nampak lu tarak otak punye orang.Nampak saja lu punye kepala besar tapi lu punya otak kecik ataupun tadak.

Lu cakap,lu kena lari sebab lu dipaksa lari.Sebab lu kata polis tembak tear gas.Gua mau cakap kat lu la Bai,sapa suruh lu pegi sana.Lu punya bapak ka atau lu punye mak ka.Kalau lu sendiri pegi,jadi apsal lu mau marah polis.Lu tarak mata untuk baca berita ka atau lu tarak telinga ka untuk dengar polis sudah bagi amaran supaya jangan menyertai himpunan haram.Jadi...gua punye komen kat sini, gua punya lembu pun lebih pandai dari lu bila gua kata jangan.

No 2,lu cakap lu minta tolong pada polis bagi nak selamatkan aruah tu.Gua nak tanya lu....lu kat sana buat apa.Apasal lu tak tolong sama dia.Apsal lu harapkan polis juga untuk tolong,dan lu hanya tahu bising minta tolong.Lu ramai ramai sama sama lari,apsal lu ramai ramai tak boleh tolong.Kenapa lu mau salahkan polis sebab tak tolong.Lu ingat dia VIP ka nak kasi tolong.Sendiri cari penyakit sendiri tanggung la.

ruang bicara faisal said...

anon 9.31
baik punya komen....

-eWe- said...

bile tgk muka2 yg hadir bersama watak utama video tu rasa naik jek alter aku nih....
ya allah ya tuhanku.. aku bermohon kepadamu agar dikukuhkan hati ini agar lebih bersabar dlm menempuh segala dugaan yg diberikan.... amin

Anonymous said...

Aduh Baiya... u punye cerita ngan Malaysiakini punye cerita pun langsung tarak sama. Mane satu kami mau dengar?? U betul2 tengok aruah ke masa kejadian atau U betul2 terima upah dari Ambiga??

Lebih baik aku percaya pada CCTV di Avenue K tu walaupun CCTV tu hanya saksi bisu dan besi.

Baiya, lain kali mau jumpe wartawan Malaysiakini dulu lor, kasi tele crite U ngan crite diorg.. kalau tidak U punye cerita layak masuk bakul sampah je la..

Anonymous said...

pasai apa cina n cinbai sje dok pi ckap kotor sana...melayu mati, depa pi dok bising, ckap busuk bunya CINBAI...lagi lagi tipu..mcm pemimpin depa jugak.

Anonymous said...

Ape kelas baca Malaysiakona tu?? Bohongnya melantun-lantun....

Anonymous said...

TAK MENGAPA KEWAFATAN BAHARUDDIN DAH DIJANJIKAN SYURGA OLEH NIK AZIZ NIK MAT PENJAGA PINTU SYURGA DARI SERAMBI MEKKAH....KEWAFATAN BELIAU ADALAH SYAHID....KEWAFATAN BELIAU SEUMPAMA KEWAFATAN PARA AMBIA......ITULAH TARAF KEWAFATAN HAMBA PAS...SUNGGUH MULIA DAN TINGGI KEDUDUKANNYA....KEWAFATAN BELIAU HARUS DIKENANG OLEH SELURUH UMAT PAS SEBAGAI KEWAFATAN FILSABILLAH KERANA MENEGAKKAN AMBIGA...MEMBELA NUAR.....MEMPORAK-PORANDA NEGARA...MENYUSAHKAN ORANG RAMAI......INILAH JIHAD MENURUT KITAB PAS..........SEMOGA ROH BELIAU DITEMPATKAN DI KALANGAN MEREKA YANG BERIMAN.....DAN BUKAN NYA MATI KATAK PURU.......

Anonymous said...

kaki tipu tetap turun gop k penyokong2nye..

kemana tumpahnya kuah klu bukan k lantai..hahaha, macam puok2 mu r p.jib

Anonymous said...

cpr & fakta perubatan

http://xpressminda.wordpress.com/2011/07/23/arwah-baharuddin-mati-kerana-dipukul-polis/

Anonymous said...

anon July 22, 2011 9:30 PM kitaorang semua dah tau yg kau gay jamban PENIPU....kehkhekhekhe

timun said...

babibai tu harap kalo dia berak @terberak masa demo tu polis akan bantu basuh tahi kat dubur dia. statement bangang macam tu orang islam/melayu/pas/pkr masih sokong.

Anonymous said...

Pak Bai kalau kelentong serah kat depa. cakap putar alam macam anwar juga..Palat Konar Rakyat..semua orang salah..depa saja betui..yang maknya dan apek dok sokong kat dia buat apa...Woi Pak Bai ...hang pi perah susu lagi baguih.....

Anonymous said...

Kalau dah Bai tu Bai jugalah. Bab kelentong tak payah nak dipersoalkan satu dunia tau Bai punya kelentong. Satu Bai tarak serban dan satu Bai ada serban. Mana satu Bai kita mahu percaya???
Ini Bai mesti mau ingat satu perkara. Lu punya keturunan adalah Pendatang Haram yang dibawa masuk ke negara ini oleh itu British. So semua Lu punya keturunan juga adalah Pendatang Haram Tanpa Izin sampai bila-bila pun. Lu punya bangsa sudah dapat hidup aman di ini negara pun sudah kira untung. Bai!! bila-bila ini Sejarah tetap Sejarah tau!!

Nizam Aziz said...

BODOH PUNYA BAI!!!

kasi tangkap sebab menipu dan menuduh...