Thursday, July 21, 2011

Video Mat Sabu DIREMPUH Land Lover Sampai Berkecai Otak

Laporan dari malaysiakini 11.07.2011

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini mendakwa polis menggunakan trak merempuh motosikal yang diboncengnya ketika dalam perjalanan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 kelmarin.

Melawat Dewan Undangan Negeri Selangor di Shah Alam dengan berkerusi roda, pemimpin yang selalu ceria itu kelihatan serius menceritakan kembali pengalamannya itu.

Mohamad (kiri) berkata, ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya.

Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis.

Dalam sidang media itu, Mohamad berkata, setelah terjatuh di jalan, beliau dan penunggang motosikal itu dibawa dengan Land Rover itu ke klinik di Jinjang sebelum kes itu dirujuk ke hospital.

RBF: 1Malaysia kena kencing dengan TIMBALAN PRESIDEN PARTI ISLAM SEMALAYSIA.

33 comments:

Anonymous said...

dasar penipu...tu sebab nya duit mamali lesap.....!macam ini punya orang ada gak yee...alahaiii

Yeop Ghanjo said...

Kredibiliti Mat Sabu musnah.

Kredibiliti Timbalan Presiden Parti Isle punoh.

Bohong, pitnah, tohmah, wayang, wilcha.

Aku tak dapat bayang macammana ada orang bulih jadikan Mat Sabu ni pemimpin yang akan pimpin mereka dunia akhirat.

Punyalah effort ndakkan kuasa, last2 jadi katun.

Gila.

Anonymous said...

Aku agak mesti pencacai2 hamPAS akan pertahankan MAT SABUN habis-habisan. Rugi ooo kalau MAT SABUN takde, hidup lembu2 hamPAS pasti tak bermakna dan berseri lagi....

Anonymous said...

Hidup JEMBALANG PRESIDEN... eh silap TIMBALAN PRESIDEN PAS!!!

Anonymous said...

rasanya lepas ini lebih ramai yang akan kantoi dan akan terkenal sebagai raja pembohong dan raja fitnah.

wmu350 said...

bongok..!

Anonymous said...

Celaka haram menjadah mat sabu.
Terpengaruh dek si aljuburi....bohong tetap bohong.
Sekarang lutut mat sabu cedera...otak dia dah tak leh letak di lutut. Abis nak letak di mana>>>>? Surely the exact location is ....his ass!

Anonymous said...

ah.. aku x caya.. nieh suma lakonan neh.. neh semua tipu.. anwar beromen ngan china doll pown aku x caya.. inikn plak mat sabu menipu.. ok.. aku caya st lagi ayat2 bunyi mcm neh akan kluar dari mulut juak2 pr..

Anonymous said...

taktik tak menjadi..ade ke naik motor..kononnya penyamaran .

Anonymous said...

memang bangang Timbalan Presiden ni...nak bohong tu pandai2 la sikit...mat sabu ni layak meminpin pasukan kompang kg dia je...

Anonymous said...

Masyaallah.. Apa nak jadi dunia skrg. Sanggup buat fitnah kata polis langgar. Inilah yg dikatakan lupa hari akhirat. Siksanya dialam kubur nanti. Betapa malang umat islam jika diangkat jadi pemimpin sebegini.

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah Mat stooges menipu lagi!!@!

Lu orang tahu sebab apa di begitu sedih?,

SEBAB

dia guna kepala lutut untuk berfikir
Habis berkecai otak yang dikepala lutut

Anonymous said...

Aljuburi dan Mat sabun berlumba-lumba nak mengejar gelaran "JUARA PEMBOHONG SEMALAYSIA"

hangkedee said...

Kasihan kepala lutut berkecai...tak apa kepala butoh belum berkecai boleh lawan kote bengkok Aljub.Dasar pembohong orang BM ni,hari hari penipu kalu tak tipu dia tak boleh tidur.

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah kah

Mat stooges mat stooges

Gua tak habis gelak ni

First time gua tengok muka mat stooges monyok!!

sedihhhhh

Mana tidaknya

Kepala lutut itulah letaknya otak mat stooges!!!!

pakteh adam said...

Presiden PAS @ Pakar KAfir MEngkafir akan kata bideo tu tak leh pakai..... besi, tak dak mata dan telinga.

Maka para lembu pun angguk....

Anonymous said...

kencing kencing mat sabu jangan tak kencing
kencing berdiri plak tu
patut dapat datukship atas lakonan
kerusi roda tu

Anonymous said...

dia ingat polis kita ni koman kot... bodoh... teknologi merata2, cctv bukti kukuh.. sekarang puak harami semua kata gambar tak jelas... betapa bodohnya mereka dan aku kesian kat anak2 mereka dapat bapak2 mcm tu...

buang la kopiah al-khalwati!!!!!

Anonymous said...

Come on PR, please la create better lies next time, always KANTOI ma...Not ashamed ah? How to cari makan? I'm tired defending this kind of lousy lies all the time... Next time please discuss thoroughly, then come up with strong and unquestionable lies ok... Anwar's style not working anymore these days... Create a new style lor..

timun said...

x sanggup tengok jembalang2(bukan hulubalang)paspispus terus tertipu....jika terus2an tertipu begini memang patut pun dapat gelaran jembalang kerana memang dari keturunan penipu dan tertipu...
yang ditipu dan tertipu pula serban besar saiz tayar lori, jubah labuh menyapu lantai...
lawan tetap lawan...(meh sini lawan berbohong) yang pasti mat sabu memang layak menerima gelaran pemangku "raja bohong" kepada Al Jubs(nama manja Anwar yg diberi oleh Mat Sabu(n)...

headbomb said...

KAKAKA KORANG TGK LA NNTI BILA SI KAKI KINCING AKAN SPIN KATA BUKAN DIA... KAKAKA KORANG TGK LA NNTI... CCTV TU FAKE KORANG TGK LA...

Anonymous said...

boleh jd penulis scrip drama timbalan presideng kita ni.

kecederaan yg dialami adalah terkoyak ligamen. kena masukkan skru sepanjang 2 inci. siap ada gambaq xray. hahaha serabaiii...

setau aku ahli sukan je alami terkoyak ligamen ni. takde pulak kena masukkan skru. kalau tgk dia berjalan ok sebelum 6 bulan mmg kencing kali ke 8 la tuan presideng kita ni.

Pak Pandir Jr said...

Itulah MAT Sabu @ Sapu KAKI TEMBERANG..tetapi para perwakilan PAS yg cerdik bijak begitu ghairah memilihnya untuk jawatan Timb Presiden PAS..macam mana mereka boleh percaya kepada manusia SAPU BINI KAWAN..kerana TAKSUB semua boleh jadi..apa-apa pun inilah sikap dan mentaliti PAS..barua Kapir DAP pun mereka boleh percaya untuk jaga PAS...

Anonymous said...

Mat Sabu, Timbalan Presiden Pas diperyai tidak mampu lagi berfikir dengan baik selepas litutnya 'cedera' teruk kerana dilanggar oleh Van polis dalam insiden yang berlaku pada demo haram bersih yang lalu. Ini disebabkan selama ini Mat Sabu berfikir menggunakan kepala lututnya untuk berfikir.

Bukti awal telah pun ditunjukan oleh Mat Sabu sendiri apabila beliau dengan berkerusi roda dan berkain pelikat telah hadir di DUN Selangor untuk membuat kenyataan akhbar baru2 ini.

Soalan kepada ahli2 Pas: TIDAKAH ANDA SEMUA MERASA MALU KERANA MEMPUNYAI SEORANG TIMBALAN PRESIDEN SEPERTI MAT SABU?

Anonymous said...

Itu video besi maaaa... mana boleh jadi bahan bukti... tipikal answer

Anonymous said...

Terima kasih Tuhan,
dengan izinnya, terdapat pula
CCTV depan tempat kejadian.
Kasihan pihak polis yang teruk kena fitnah.

Anonymous said...

kimak punyak mat sabu siap kata masuk besi lagi..macam ni punya manusia ngaku islam lagi tu boleh pulak hidup senang..

Anonymous said...

ANAK MAT SABUN
Apalah korang nie tuduh2 pejuang islam macam tu, tak baik tau, kang doakan pecah perut kang hah...jaga2 nanti Nicky Ajis da sembuh aku soh dia doakan korang pecah perut @ korang x namapak masa Mat Sabun kena langgar bley plak tuduh camtu, ini vdo polis da kawtim ngn KRU babe, xleh percaya ngn polis babe, bole percaya kalo Guan Eng , Lim Kit Siang, Ambiga Kling Botol @ Aljuburi wat statement baru leh percaya, yang len2 x leh percaya, waima kejadian berlaku di depan mata anda skali pon, takleh percaya kecuali dgn restu mereka2 yang di sebutkan di atas tadi eeh.

dir said...

kenapa polis masuk lane sebelah secara tiba2.signal ap sume x de.ak yakin polis masuk utk blok motor tu.kalu polis x nak carik pasal, pehal die masuk blok tiba2?...dah polis blok tiba2 , motor plak terlanggar kete tu , mmg la motor yg sakit..yg polis buat prangai gampang pehal....gampang tul laaaa...gampang la umno hahahhaha

hanizam said...

dir, baik lu belajar cara meluis komen kat blog..

tu semua hasil pembelajaran & ceramah PAKATAN buat lu jadi macam tu...

tuhan tu kalau nak bagi cash, kat dunia di bagi...

Timbalan Presiden Parti yang yang mengaku memperjuangkan ISLAM penipu besar...buang ke telur tu, tak pun bagi buaya makan...

Anonymous said...

dir tu bodoh tahap bangang sket...

Kawasan yang pajero polis tu lalu adalah berhampiran kawasan bulatan kecil, jd tentu aje la pajero polis akan membelok. Takkan nak jln lurus di kawasan bulatan pulak. Akai ade ke??

Nak bukti??? dengar penerangan dari pihak polis sekali lagi baik2....

Anonymous said...

ABANG MAT SABUN NAK SANGAT MALAPETAKA KENA ATAS DIRI SENDIRI UNTUK DIJADIKAN MODAL POLITIK...INSYAALLAH TAK LAMA LAGI MAT SABUN AKAN WAFAT DILENYEK LORI BALAK MUDAH...MUDAHAN AMAN SIKIT DUNIA NI.....ORANG LAIN MINTA DIJAUHI BALA..TAPI MAT SABUN MINTA PULA.....INSYAALLAH ALLAH AKAN PERKENANKAN PERMINTAAN DAN HAJAT ABANG MAT SABUN....KITA TUNGGULAH...

Anonymous said...

kepada juak2 PR, korang pasti ada lesen memandu, ada kereta sendiri.. jadi nak tanya, pemanduan di malaysia ni, Pemandu kiri ke kanan? pasti korang akan jawap, kanan. jadi, pajero ni dari belah mana? kiri ke kanan? so sape yang di laluan utama? motor lak dari diri pajero, keluar simpang lak tuh, nape perlu nak pertahankan orang salah keluar simpang? korang kalau tgh drive,tetiba ada kenderaan keluar simpang secara tetiba, korang nak pertikaikan ke atau menagku salah korang pasal tak bagi laluan kat kenderaan yang keluar simpang secara tetiba? pikir2 kan la sendiri NGOKKK!!!