Tuesday, July 26, 2011

Video Truth that Cannot Be Covered-Part 2



Biawak dalam video di bawah ini diperlukan oleh polis. Sesiapa yang ada maklumat mengenainya sila hubungi pihak polis. Ada beberapa maklumat mengatakan dia telah disembunyikan di Selatan Thai sekarang oleh tuan yang mengupahnya melakukan lakonan sedemikian.

19 comments:

Anonymous said...

Selangorku Darul Vigil..

http://www.youtube.com/watch?v=5IEo7kUiU4k&feature=player_detailpage

Anonymous said...

RBF,

i realized mamat front page berita harian tu ada dalam video minit ke 0.15.

Mana ada padang situ. Bohong kuat tapi x pandai cover. Yang ni je dah nampak ganas-ganas org2 KOTOR ni.

Nonpartisan73

-eWe- said...

RBF,

mat tu di kira bertuah jika masih boleh bernafas lagi kerana cara menutup PENIPUAN dlm KEBODOHAN yg paling efektif ialah mati.[bunuh diri, dibunuh atau terbunuh(paling ideal krn boleh tuding jari pd kerajaan pulak pastu)]...

tokgaru said...

Kelakar of The Year 2011

Udah setengah abad aku hidup, sekarang baru aku tahu rupanya orang boleh mati lebih daripada sekali.

Tahniah kepada Suhardi kerana telah di pilih oleh Allah untuk mati 2 kali. At least dia sempat lah minta ampun dengan tuhan atas dosa2 yang dia tak sempat minta ampun dengan tuhan semasa mati pada kali pertama.

tokgaru said...

Nape lah orang Pas yang konon nya kuat islam ni kuat juga bohong nya.

Patut lah tuhan pun tak lalu nak tolong deme bagi menang dalam pilihanraya .. PRU kalah, PRK kalah, PRK Sarawak bungkus terus.

Kalau udah dengan manusia yang boleh rakam peristiwa dengan video pun deme berani bohong, dengan tuhan lebih2 lagi lah.

Tapi satu jer lah teman nak ingatkan Umno. Udah banyak kali tuhan tolong deme .. tiap kali PRU tak pernah kalah, PRK banyak menang drp kalah, PRK Sarawak menang lagi. Jangan lupa tuhan, jangan lupa buat penambah baikan terhadap islam, jangan lupa rakyat .. insyallah tuhan akan tolong deme lagi pada PRU 13 nanti melalui sokongan rakyat.

Anonymous said...

Benar sekali kata tokgaru...saya sokong...Semoga Allah jaga hati dan nawaitu orang yang berjuang dalam UMNO. Semoga budaya bohong seperti dalam PAS tidak menjadi amalan dalam UMNO...

Saya yakin UMNO terus relevan dan dibantu Allah selagi ia berada di landasan yang benar. dan PAS?

Biarlah mereka diulit oleh janji dan mimpi oleh pemimpin dan pencacai..dari surau hinggalah ke pentas ceramah. Pun begitu jangan kita lupa untuk beri peluang kepada sesiapa yang sudah taubat (keluar hamPAS)...

Anonymous said...

mati dalam imannnnnnnn

tokgaru said...

Ini pandangan kami.

Fikir punya fikir kami ingat dalam Pas ni dah ada anasir2 yahudi lah agaknya. Kalau tengok pada rentak dia orang dari ulamak sampai lah kepada yang bukan ulamak .. tipu dan bohong ni dah biasa dengan depa.

Benda tipu dan bohong ni memang di guna oleh israel untuk berlaku zalim kpd penduduk pelastin .. mereka bunuh sepuluh orang rakyat pelastin, mereka kata sebab orang pelastin bunuh 2 - 3 orang rakyat depa .. pada hal 1 ekor yahudi pun tak kena bunuh dengan orang pelastin.

tokgaru said...

Kisah2 pembohongan yang di iktiraf oleh para ulamak Pas.

1. nik aziz dapat tajaan pi buat haji, kickdefella dedahkan, nik aziz mulanya setuju tapi last minit sebab takut dengan SPRM tolak tawaran.

2. mat sabu kata kena langgar dengan landrover polis sampai patah kaki, bila polis tunjuk video Pajero tu tak sentoh pun motosikal mat sabu, mat sabu buat u-turn kata bukan landrover tapi waja yang langgar dia.

3. anwar - pakar sahkan 99.99% adalah dia dalam video tu, tapi hadi awang kata video tu besi tak dijadikan bahan bukti.

kalau puak ni berjaya sampai ke putra jaya, aku ingat depa kencing rakyat lagi sakan daripada yang depa tuduh Umno.

tokgaru said...

Nasihat kalau nak selamat.

Daripada nak percaya kepada puak Pas lebih baik kita percaya kepada puak yahudi dan nasrani.

Kenapa aku kata macam tu ?

1. Yahudi dan nasrani kita dah tahu dah depa ni memang anti islam. Jadi kalau kita kepada depa, bukan lah kita percaya membuta tuli, tapi kita percaya penuh dengan berhati2.

2. Pas itu melayu dan Pas juga islam. Jadi biasanya dalam kepala kita akan ada anggapan " tak kan melayu nak tipu melayu kut, tak kan orang yang tak berenti2 menyebut islam nak tipu kut ". Jadi kerana image islam yang mereka pamerkan, kita keliru sehingga kita bulat2 percaya kerana serban dan jubah itu menggambarkan orang yang dekat kepada islam.

Sebab itu lah bila pemimpin Pas memang terang2 menipu pun masih ramai orang melayu yang menjadi pengikut kita.

Anonymous said...

RBF, ini ada terkeluar topik sket..nak bg cadangan sket..sbb bende ni tak masuk Malaysiakini (kan kononnya ramai rakyat Malaysia bc Malaysiakini).

Baru2 ni berkat usaha kerajaan, PDRM dan rakyat Malaysia seluruhnya, Malaysia telah dinobatkan sebagai negara ke 19 teraman di dunia, kedua paling aman di Asia selepas Jepun. Rasanya elok kalau RBF war warkan sikit pencapaian negara ni supaya dapat bukak mata org yg kerajaan berusaha menjadikan negara kita selesa utk semua rakyat.

Boleh refer kat sini http://www.visionofhumanity.or​g/wp-content/uploads/2011/05/2​011-GPI-Colour-Map1.pdf

Ranking dia ada kat website visionofhumanity.com

Hidup Malaysia!

Anonymous said...

Kenapa PAS makin lama makin teruk walaupun dulu pun teruk juga?

Anonymous said...

Salam Bro,

Terfikir jugak,apa Kerajaan akan buat pada semua kepala-kepala dlm isu BERSIH ni??takkan nak senyap jer??

Yang Melayu makin lupa dia Melayu yang bangsa bukan Melayu makin lama makin kurang ajar??

Takkan nak diam jer kot??

Anonymous said...

Salam Bro,

Terfikir jugak,apa Kerajaan akan buat pada semua kepala-kepala dlm isu BERSIH ni??takkan nak senyap jer??

Yang Melayu makin lupa dia Melayu yang bangsa bukan Melayu makin lama makin kurang ajar??

Takkan nak diam jer kot??

July 26, 2011 6:17 PM


ntah aku pun heran dekat pak-pak menteri nie semua dok bagi amaran jer dah 3 minggu tak ada tindakan apa-apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa--apa-apa-PONDANNNNNNNNNNNNNN

Anonymous said...

Aku ingat bagi tiket free kat puak-puak bersih ni masuk stadium bukit jalil..dah depa suka tok sorak..pi sorak tolong malaysia lawan singapore.. biaq depa sorak betui-betui..lepas tu bagi ikan todak sorang satu lempaq kat pemain singapore...baru betui singapura dilanda todak...daripada tok lempak kat polis...ada juga faedah..

Anonymous said...

Kalau gua ada masa suhardi pura pura mampos, sure gua pijak kepala dia, paling tidak pun gua sembur gas pemedih mata, tengok , kelam kabut tak dia minta tolong

Haramjadah punya puak PAS

tokgaru said...

Aku Peminat Mat Sabu

Dulu kalau mat sabu mai ceramah tempat aku, aku tak pernah miss. aku minat sungguh dengan dia sebab rasa terhibur dengar ceramah dia.

Ceramah mat sabu ni isi tak banyak mana pun tapi dia pandai buat lawak dan pandai kelentong. buat orang gelak tak kering gusi.

Tapi bila keluar isu dia bohong dengan niat nak fitnah pasukan polis, tengok gambar dia pun aku tak berapa nak berkenan dah.

Wahai mat sabu kalau nak bohong pun biar lah patut padan .. la ni hang punya bohong tu dah makan diri .. cucu aku yang baru tadika pun kata hang bohong bila dia tengok gambar video polis kat tv.

Parti Pas jadi rosak kerana orang2 macam mat sabu ni lah.

azzamayaen said...

Manusia dianugerahkan oleh Allah untuk berfikir menggunakan akal.

Jumaat lepas, aku bersolat di masjid baru di kawasan perumahan teres di jalan U5, Subang Mahsing.

Khatib memberikan statistik 20% masyarakat islam di malaysia tidak mendirikan solat 5 waktu. Aku muskil dari mana statistik yang diperolehi.

Lepas tu, dia siap bagi senario pada zaman tanah melayu dijajah selama 600 tahun lepas tiada kedengaran kisah org melayu islam yang murtad, tetapi kini cerita melayu islam murtad semakin membimbangkan..Ni mana khatib dapat cerita ni..patutla masa bagi ceramah takut2 dengar ke orng kerajaan..

Aku heranlah dlm masjid yg baru tauliah ni pun, khutbah jumaat nak bagi ceramah politik dan nyalahkan kerajaan umno bn..

Aku dh mula berdoa setiap solat 5 waktu, moga kerjaan PR ni tumbng dlm PRU 13, Amin..

azzamayaen said...

maaf kesilapan menaip..

Khatib memberikan statistik 20% masyarakat islam di malaysia mendirikan solat 5 waktu.