Tuesday, August 23, 2011

Anwar Kata Saiful Datang Bawa KY Jelly dan Bersedia Diliwat

Anwar kata Saiful tak selak pintu...

Anwar pertikai kenapa Saiful tak melarikan diri....

Anwar kata Saiful datang bawa KY Jelly dan dalam keadaan bersedia...

Apa maknanya semua itu ?

Maknanya memang benar Anwar telah meliwat Saiful.

Soal paksaan atau suka sama suka perkara kedua.

Yang penting liwat telah berlaku dan air mani Anwar ada dalam dubur Saiful.

Selanjutnya klik di sini

30 comments:

Anonymous said...

betul tu..
org ramai cuma nak tahu betul ke ko meliwat atau tidak. itu je.
jgnla cuba spin cerita pulak..

secara logik la, kalau la si polan dtg menonggeng depan aku, confirm aku terajang dia.
yg ko pulak pegi pancut kat dubur dia apehal? terbukti la ko memang peliwat.

Anonymous said...

anwar punyai hak untuk membela diri. puak2 umno tak perlu pertikaikan cara anwar sebab anwar guna apa yang ada dalam prosedur mahkamah dan perlembagaan negara.

- darul naim blogger

Anonymous said...

Bela diri apa tu?? bela diri tok cai kot....kalau bela diri harus menangkis dakwaan-dakwaan yg dibuat..ni tak...masih nak berceramah kat dalam mahkamah dgn isu konspirasi dan memutar belit ayat al-qur'an untuk menghalalkan cara yg memangnya dah haram....

Anonymous said...

Memang sah la Anwar meliwat kalau camtu. Tak kisahla samada secara paksaan atau sukarela. Yang pasti Anwar MELIWAT. Sori bro, gua tak boleh terima pemimpin anugerah tuhan yang kaki meliwat dan main china doll.

akuantiPAKATAN.

usin said...

ni nak tanya darul naim blogger, walaupun anwar 3 ada pilihan, ttp dia pilih no. 2. duduk kandang tertuduh, beri keterangan tanpa boleh disoal balas oleh pendakwa, juga sedar keterangan tiada kredibeliti. walaupun itu hak dia, knp pilih yg tidak boleh disoal balas? sepatutnya jika beliau ada bukti yg kuat, beliau tidak takut disoal balas pendakwa. dgn kebolehan beliau bersyarah, dgn mudah boleh patahkan soalan pendakwa. knp pilih cara org takut? kenapa? kenapa? kenapa? krn tiada hujah & takut soalan balas pendakwa akan mendedahkan kebenaran?

Anonymous said...

Klu rogol budak skolah...walaupun suka sama suka...ia tetap rogol

Anwar liwat saiful...walaupun suka sama suka...ia tetap liwat....walaupun saiful bawak pelincir sendiri

Anwar romen chinadoll....walaupun free/dibayar...ia tetap zina...

Mat Belalai said...

..sememangnya Allah itu Maha Berkuasa, tanpa paksaan Anuwar telah mengaku bahawa Saiful ada bersama dengannya dalam bilik berkenaan siap bawa KY-Jelly. Dia mempertikaikan mengapa Saiful tidak melarikan diri dari kena liwat olehnya. Kalau Saiful lari maka kejadian liwat itu pasti tidak akan berlaku.

Cuma dalam keterangan membela diri itu Anuwar tidak sebut bahawa disebabkan Saiful tidak lari maka dia pun terus terkam dan liwat si Saiful..heheheheheheh

Anonymous said...

ANWAR KALAU NAK BELA DIRI DIA SUMPAH PUN DAH CUKUP,NAMPAK SANGAT DIA NAK JUAL HAKIM HAKIM DAN RAKYAT MALAYSIA. ANWAR NI DAH JATUH KATEGORI BODO PIANG TAHAP MANDOOM,

Shaari said...

terima kasih Anwar. pengakuan anda sungguh ikhlas. itulah kebenaran yang rakyat negara ni nak dengar. kenapa saiful tak lari, pintu tak selak pun? kenapa saiful siap sedia bawa ky jelly? nakal tau u ni saiful, terpaksalah anwar liwat u. akhirnya mengaku juga liwat telah berlaku. heheheee

Anonymous said...

Salam bro...

Keterangan daripada DSA seolah-olah dia memang tahu kehadiran beliau dan Saiful di situ. Malah semua gerak-geri Saiful masih segar di dalam ingatannya.

Keterangannya tentang:

1) Saiful tak selak pintu...

2) Anwar pertikai kenapa Saiful tak melarikan diri....

3)Anwar kata Saiful datang bawa KY Jelly dan dalam keadaan bersedia...

Bermaksud, kalaulah perkara di atas dapat dielak oleh Saiful maka kejadian liwat tak akan berlaku....

Maknanya...DSA memang kuat nafsu...semuanya harapkan Saiful dan menyalahkan Saiful sahaja......

Padahal beliau sendiri ketika itu?
Hilang akal kah?....tepuk dada tanya iman...

Anonymous said...

aku taknak tau kes liwat ni sbb kena paksa atau suka sama suka.. aku cuma nak tau, anwar liwat ke tak? tapi nampaknya sekarang dah jelas terpampang.. checkmate..

Anonymous said...

blogger darul naim
bangang bertingkat tingkat anwar secara simboliknya menyatakan liwat aka manjubo stok kunyit saiful berlaku secara rela....
paksa ke atau rela ke tetap salah.....yang penting ada aku kisah rela atau paksa...

Anonymous said...

kalau nak bincang pasal kerja bawak lah pen ka pencil dan kertas cacatan untuk tugasan pejabat tak kan nak catat pakai ky jelly kah kah kah ......bangang tul anwar awal awal lagi dia dah kantoikan diri sendiri kah kah kah

Abdul Rahman Mustafa said...

Anugerah Tuhan ?...it should be rephrase as Anu Ghairah Tuan...

Anonymous said...

pandai pandaila siapa yang cakap ada 3 pilihan tu. kita kalau x tau benda yang benar jangan pandai dok pong pang..buat tambah dosa. ni doctor punya report. anus saiful bukhari healthy no injury...http://www.freemalaysiatoday.com/2011/08/23/doc-i-was-shocked-about-sodomy-revelation/

azman said...

Assalamualaikum rbf

Lawan tetap lawan...nampaknya ikan yang kite kail telah menampakkan jantan betinenya.

Pengecut abes nampaknya sidia tu ye,tinggal lagi nak tau mcm mane pulak,wanita paling taat suami pulak nak goreng mahkamah demi untok suami anugerah tuhannya.

Lepas ni mintak la mane mane pengarah buat filem hehehehehehe.

anti bohmau said...

freemalaysia? pooodah!! pembelit tahap gaban!

laporan dr. setengah masak yg mrk ambil. yg hakim tegur dr. tu tak boleh bersikap adil & memberi kenyataan berbeza, mengapa?

dr. pusrawi jenis mudah dipengaruhi..baca balik apa kata hakim ('yg bijaksana' jika nwar dibebaskanla..kalau nwar tak bebas, 'hakim kena beli' la, 'hakim bodo' la..)

kesian mentaliti puak2 aljub ni...

Anonymous said...

dah pandai sgt la tu ambik report freemalaysiatoday saja. cuba ambik report keseluruhan. tgk apa jadi...

Anonymous said...

secara lojik,kalau suka sama suka, kenapa saiful kata dia nak mengadu pada pm yek..bodoh betul!!mesti dapat pulus...hehe.lagi satu, kalau betul, dua2 sekali patut masuk dalam...betul x kawan2...

Anonymous said...

entak2 saiful iag meliwat kot!!!

tokgaru said...

Penting Faham

Bila Anwar di panggil untuk bela diri maknanya mahkamah dah putuskan bahawa tuduhan dia liwat saiful tu memang benar lah. Maknanya itu bukan suatu tuduhan yang main2, tuduhan yang palsu, tuduhan yang berniat fitnah.

Kalau kita dah faham prinsip undang2 mudah lah sikit. Sekarang ni Anwar kena cari jalan nak menafikan dia tak liwat saiful, maknanya tidak berlaku kejadian liwat, soal rela atau paksa dah tak penting lagi.

Saiful pi mahkamah mengadu kata Anwar liwat dia. Perbicaraan dah buktikan aduan Saiful adalah benar. Sekarang adalah peringkat Anwar nak cari akai untuk kata aduan Saiful itu tidak benar.

Kita tunggu sajalah sama ada hakim nak pakai atau tidak "akai" Anwar tu.

Rasa2 sampai selepas PRU 13 pun kes ni tak selesai lagi. Anwar ni orang yang banyak "akai", faham2 saja lah.

Anonymous said...

kes disiasat mengenai liwat. meliwat bukan saja haram dari segi undang2 negara malah amat jelas hukumnya haram di sisi agama.

jadi kena melihat kpd aspek itu. setakat ini, pengakuan pengadu dan bukti memang menjurus ke arah berlakunya liwat.

pihak pembelaan pula masih belum dapat menunjukkan bukti konkrit liwat tidak berlaku. pembelaan hanya berkisar mengenai konspirasi, prosedur dan teknikal sahaja.

jgn dilupa, liwat 1.0 dahulu pun anwar lepas sebab technicality. walhal hakim berpendapat liwat memang berlaku.

Anonymous said...

hahaha...ada anon suruh engok report from fmt..

biol ke apa dia ni?
report mahkamah tak nak baca, report fmt yg dia rujuk pulak. low class sungguh!!

Anonymous said...

Dipetik dari

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0824&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm

""Anwar yang memilih untuk memberi pernyataan tidak bersumpah dari kandang tertuduh dilihat cuba 'menyelamatkan' dirinya daripada disoal balas oleh pasukan pendakwaan yang diketuai oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abidin.

Mengulas perkara itu, kata Muhammad Shafee, setiap tertuduh mempunyai hak untuk berbuat demikian tetapi ia agak jarang digunakan kecuali atas sebab-sebab tertentu seperti tertuduh itu mempunyai tahap keupayaan minda yang rendah berbanding manusia normal lain.

"Ia biasanya digunakan dalam kes-kes tertuduh yang amat naif, antara waras atau tidak, ataupun tertuduh itu mempunyai sesuatu yang ingin disorokkan dan tidak berupaya menghadapi pemeriksaan balas pendakwa raya.

"Kenyataan tanpa bersumpah sebenarnya tidak memerlukan seseorang tertuduh itu untuk bercakap benar di mahkamah kerana pihak pendakwa tidak boleh ataupun tidak perlu menyoal balas tertuduh," katanya.""

Anonymous said...

1) NAK SOROK SESUATU,
2) NAIF, ANTARA WARAS ATAU TIDAK.

KORANG RASALAH KAN, ANWAR TU NAIF KE? HEHEHEHE

JIKA BERANI KERANA BENAR, LAWAN TETAP LAWAN, PILIH LA PILIHAN PERTAMA. JAWAB SOALAN2 PENDAKWA. ITU BARU BERANI.

SAIFUL JAWAB SOALAN2 KARPAL TANPA RASA TAKUT PUN. ANWAR??? DARI SINI PUN KITA DAH BOLEH TAHU SAPE BERKATA BENAR...

zahari1950 said...

Nak spin kononnya kejadian Liwat dia dengan Saiful atas kerelaan Saiful. Apa maknya Liwat, meliwat dan diliwat. Asas maknanya sama sahaja. Zakar seorang lelaki dimasukkan ke lubang dubur manusia yang lain.

Samada sama-sama suka meliwat atau memaksa meliwat dubur orang lain..perbuatan liwat adalah amat ditegah oleh Allah dan ianya juga bersalah mengikut undang-undang negara kita.

Apun Saiful Bukhari telah bersumpah mubahalah yang mengatakan bahawa dia telah di liwat oleh Anwar Ibrahim. Tidak timbul dia dipaksa, dipujuk atau sukarela. DNA/kesan Air mani Anwar ada dalam dubur Saiful. Paksa ke tak paksake itu cerita lain.

Kini Anwar hanya mendakwa Saiful tidak mengambil langkah-langkah untuk melarikan diri dari di Liwat olehnya. Anwar juga mengatakan Saiful Bukhari membawa baha pelincir bagi tujuan perbuatan liwat.

Akhirnya pihak pendakwa mendapat bukti bahawa DNA atau kesan air mani Anwar ada dalam dubur Saiful. Macammana boleh jadi macamtu.

Konspirasi?. Adakah Anwar mahu mendakwa bahawa ada orang telah lancapkan kemaluannya hingga dia climax lalu air maninya diambil dan di inject ke dalam dubur Saiful. Begitulah kut cerita konspirasinya.

Jika demikian mengapa dia tak buat lapuran polis seberapa segera. Melancap orang itu dikira melakukan perbuatan lucah melampau terhadap individu lain yang menyalahi undang-undang.

Sama-samalah kita buat rumusan ya atau tidak Anwar telah meliwat Saiful seperti kesnya yang dibicarakan sekarang.

Kita tidak mahu mempertikaikan undang-undang. Anwar berhak membela dirinya. Tetapi dakwaannya sebelum ini bahawa dia tidak pernah melakukan "Liwat" iaitu memasukkan kemaluannya ke dalam dubur Saiful menjadi tambah menarik.

zahari1950 said...

andai pandaila siapa yang cakap ada 3 pilihan tu. kita kalau x tau benda yang benar jangan pandai dok pong pang..buat tambah dosa. ni doctor punya report. anus saiful bukhari healthy no injury...http://www.freemalaysiatoday.com/2011/08/23/doc-i-was-shocked-about-sodomy-revelation/
==================================

LAPURAN DOKTOR PAKAR MANA?

NAK TERGELAK MEMBACA KOMEN INI. ZAKAR ORANG LELAKI BUKAN BATU ATAU KAYU TAJAM. CUMA JIKA MELAKUKAN LIWAT, CECAIR PELINCIR DUBUR TIDAK ADA ATAU KELUAR UNTUK MELINCIRKAN GESERAN ZAKAR DENGAN DUBUR. MELIWAT (HUBUNGAN SEK MEMALUI LUBANG DUBUR) BUKAN PERBUATAN HUBUNGAN SEK SEMULAJADI MANUSIA.

SEMASA PERSETUBUHAN DILAKUKAN ANTARA LELAKI DENGAN PEREMPUAN, FARAJ PEREMPUAN TELAH DIJADIKAN ALLAH MENGELUARKAN SEJENIS CECAIR PELINCIR AGAR TIDAK BERLAKU LUKA ATAU TIDAK SELESA DI FARAJ ATAU DI ZAKAR. ITU PROSES HUBUNGAN SEK YANG DI REDHAI ALLAH.

SAIFUL MENDAKWA BAHAWA ANWAR MELIWATNYA MENGGUNAKAN BAHAN PELINCIR JENIS "KY JELLY". JADI TIDAK TIMBUL LUKA ATAU TERCEDERA ATAU SEBAGAINYA DI LUBANG DUBUR SAIFUL. MANAKALA PIHAK PENDAKWA PULA MENDAPATI ADA SAMPEL DNA/AIR MANI ANWAR DALAM DUBUR SAIFUL.

MACAM MANA BOLEH JADI MACAMTU?. MACAM MANA AIR MANI SEORANG LELAKI BERADA DALAM DUBUR LELAKI LAIN?

Anonymous said...

sapa yg biaya pakar 3 orang tu dok Malaysia? media pembangkang takmo buat isu ke? klu UMNO/BN buat mesti tak habis2 keluar haramjadahdaily sama malaysiakinikiok...

Anonymous said...

Anonymous said... anwar punyai hak untuk membela diri. puak2 umno tak perlu pertikaikan cara anwar sebab anwar guna apa yang ada dalam prosedur mahkamah dan perlembagaan negara. -darul naim blogger August 23, 2011 4:38 PM

....
TOLONG INGAT KEMBALI MASA SAIFUL KENA BANTAI DGN KAPAL ..XAEMPAT JAWAB .KAPAL DAH TANYA SOALAN LAIN...

BILA TURN TANYA LEBIH2... dpt bantahan ...hakim kata takpa esok boleh tanya tertuduh camtugak..biar adil...


SKRG BAI''..MAANA ITU KEADILAN... XNAMAPAK ADIL PUN

Anonymous said...

kapal nasihat dia bela diri dalam kandang dan soal kenapa saiful tak lari. kapal memang awal2 kata "Anwar bertaubatlah".