Friday, August 12, 2011

Gangguan Politik Halang Tugas MBPJ



Berita berkenaan operasi penyitaan gereja oleh MBPJ semalam adalah bukannya khabar angin yang dikatakan oleh sesetengah pihak.

Difahamkan MBPJ telah membuat keputusan untuk menyita gereja tersebut pagi semalam selepas menerima beberapa aduan daripada penduduk sekitar dan pihak-pihak lain.

Berita mengenai operasi tersebut mula tersebar selepas taklimat operasi pagi semalam. Ketika kakitangan penguatkuasa sedang menunggu arahan selanjutnya sebelum bergerak ke lokasi, tiba-tiba satu arahan telah diterima supaya operasi tersebut dibatalkan.

Kenapa dibatalkan , arahan siapa dan sebagainya , tungguuuuuu......

Kami akan bawakan kepada anda kemudian.

Kita kasi bongkar cukup-cukup kali ini.

11 comments:

Anonymous said...

sita jgn tk c ta

amieiezam said...

bongkor yop bongkor.....

salam perkenalan dari LS8...kita jumpa di hentian dengkil hari tu...saya blogger halus je.....

zahari1950 said...

Nampaknya selama ini Islam dah begitu teruk ditekan. Negara asal adalah hak Melayu Islam. Agama rasmi adalah agama Islam. PM adalah Melayu Islam. MB Selangor adalah Melayu Islam. Kita ada DYMM Sri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong yang menaungi perlembagaan dengan agama islam agama rasmi yang termaktub dalam perlembagaan.

Selangor hanya sebuah negeri dalam persekutuan Malaysia. Undang2 di selangor tidak boleh mengatasi perlembagaan persekutuan.

Mensabotaj Islam itu bermakna melanggar perlembagaan. Mana-mana juga orang dari PM hingga ke rakyat hina dina jika melanggar atau menghina perlembagaan adalah telah melakukan kesalahan dan boleh didakwa.

Mengapa tak dakwa khalid Ibrahim, Khalid samad, Ronnie Liu, yang terang-terang mensabotaj islam dengan beberapa arahan dan ulasan mereka. Mengap dan mengapa????????????

Anonymous said...

Apabila pusat Islam New York mahu dibina, protes umum di benarkan. Ramai ambil bahagian.

Kat sini, umum seolah-olah pejam sebelah mata terhadap kehadiran premis haram di depan mereka.

Malah, majlis tempatan lebih banyak berpolitik kerana nak menjaga periuk nasi berbanding kepentingan pengguna.

Donia, Donia, Hancai!

Anonymous said...

mcm dah tau arahan sapa

paktua said...

Bongkar Bro..... Jangan tak bongkarrrrr

Anonymous said...

LELAKI yang SOLAT belum tentu baik, tapi LELAKI yang baik tentu akan solat.

WANITA yang BERJILBAB belum tentu baik, tapi WANITA yang baik sudah tentu berjilbab.

ORANG BERPUASA belum tentu sembahyang, tapi orang SEMBAHYANG sudah tentu berpuasa.

Anonymous said...

yuppp bongkar jgn x bongkar..
goog job rbf

Anonymous said...

ramai doh warga siam mai perkampungan aku..
pelik je aku tengok, yang peliknya..aku tengok hidup ye senang je, macam ada 'orang' je yang masuk mereka2..

maklumlah, time nak pilihanraya..aku nak husnu zon pun jadi was2, terbabas ke su' zon

p/s:kawasan aku kuat umno..gile kuat, pelik aku..huhuhu


saloh siapa agaknya

Anonymous said...

apa leh buat kalau majoriti dah jadi manoriti..pasni entah apa lagi kita tunggu ajeee lee.

pengembala said...

anon August 12, 2011 9:08 PM

tolong cakap dengan berfakta

jangan cakap macam bitch campur bangsat