Tuesday, August 16, 2011

Astagfirullah....Nabi Muhammad SAW Dipanggil Babi Muhammad


Dipetik dari blog Zul Nordin
"10th Commandment: EZAM THE FROG....Muslim convert to christian. This shows that the teaching of Islam is not right....islam is a fake religion.Your allah BABI MOHAMAD is a rapist...holly man doesn't married to 4 wives..does not encouraged jihad....islam doesn't practice and teach his followers the 10th commandment like the christian does....read through our holly bible and understand what are the 10th commandment is all about....just wonder how your babi mohamad looks alike....how come until now nobody show the photo of him....Islam are worshipping stone....EZAM..."BURN YOUR HAIRY WIFE PUSSY"

(Alih Bahasa: EZAM SI-KATAK...Muslim murtad kepada kristian. Ini bukti ajaran Islam tidak betul....islam agama palsu. Allah BABI MOHAMAD seorang perogol...insan warak tidak akan kahwin 4...tidak menggalakkan jihad....islam tidak amal dan ajar pengikutnya 10 prinsip macam kristian...bacalah bibel dan fahami 10 prinsip itu...bagaimana agaknya rupa babi mohamad...kenapa sampai hari ini tidak ada gambar dia...Islam sembah batu...EZAM..."BAKAR BULU KEMALUAN ISTERI KAMU").
Ini adalah komen yang disiarkan oleh media-portal pro-pembangkang Free Malaysia Today (FMT) pada hari Jumaat 12 Ogos lepas. Komen ini muncul dari berita yang dibawa oleh FMT mengenai himpunan umat Islam anjuran Gerakan Cegah Murtad di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah selepas solat Jumaat pada 12 Ramadhan/ 12 Ogos lepas dimana selain teman, YB Senator Ezam turut berucap.

20 comments:

Jebon Tua said...

Tukar Tajuk "Masyallah" tu yop. Salah tu, bukan Masyaallah. Masyaallah bermaksud Yang Dikehendaki Allah. Betulkan yop.

Anonymous said...

KDN awat sengap je? Cegah lebih baik dari rawat. Jgn sampai orang Melayu bangkit perang depa habis-habisan!

ruang bicara faisal said...

jebon tua,

terima kasih atas teguran. saya tersilap. sebenarnya nak letak astagfirullah.

Nanang Kesuma said...

OIII Menteri KDN...Lu tidor ke apa? Ambil la tindakan..Jgn sampai jadi 13 Mei lagi ....

Anonymous said...

INI YANG PATUT SI KERISMUDIN ISYTIHARKAN PERANG HABIS-HABISAN,YG LAIN TU PENTING JUGAK, TAPI NI YG LABIH UTAMA SEBAGAI ORG ISLAM.
JGNLAH ADA TAKDIR TUHAN SI LEMBIK NI JGN PM,HANCUR MALAYSIA.NANTI KALAU ADA SERANGAN ASING PADA MALAYSIA PUN BAGI AMARAN AJE AGAKNYA

azman said...

Assalamualaikum rbf

Sepatutnye menteri KDN memberi nasihat kepade PM, dan mencadangkan tidakan yang perlu diambil, bukanye menanti arahan PM.

Kalau mcm tu baik PM je yang pegang jawatan KDN.

Anonymous said...

tindakan JAIS kali ini benar2 menyedarkan semua pihak...

baru kini anda semua sedar betapa teruknya dakyah penyebaran agama kristian di negara kita...

brhentilah menunding jari pada sesiapa..sejak 20 tahun lalu telah byk pun muslim yg telah dimurtadkan..

cube tanye ustaz haron din,berapa ramai yg telah diislam kan semula..bape ramai yg telah diajar mengucap semula kerana lidah mereka sudah keras utk menyebut kalimah Lailahaillah??

knape la baru skarang??kalo anda semua rajin menjengah kedai2 cd dan kaset islam yg menjual
berkenaan penyebaran agama kristian ni,baru anda sedar..dah lama sgt...
bukti dah jelas..tp tiada tindakan dari kerajaan sejak berpuluh tahun lalu...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

nabi Muhammad dulu semasa hidupnya selalu di keji dan dicaci oleh orang kafir malah kalau tak silap aku pernah juga dilempar batu..
(betulkan aku kalau silap)

apa tindakan baginda ? ..

baginda melenting ? baling batu semula ?

apa ye yang baginda buat ?

Anonymous said...

Ni semua salah pemimpin PAS!!!

tngk pemimpin Pas ada yg kawin sampai 4memberi kesan negatif pada org bukan islam....

juak Pas bnyk bawa masalah dlm negara kerana kelemahan Dewa Nik Aziz.

Islam PAS'skrg lebih teruk kerana ada pemimpin Pas yg kurang akal dlm pentadbiran negeri.

Akhirnya bukan Nik aziz yg salah,islam juga yg dipersalahkan kerana kejahilan pemimpin Pas.

Anonymous said...

KDN NI SAMPAI BILA LAH NAK LEMBAB MACAM NIE

tokgaru said...

Islam dihina lagi. Dulu tak ada, sekarang ada dan nyata lagi.

Sapa yang nak bela islam. Nak harap Umno, nak harap Pas. Minta maaf bang .. mereka baik Umno mahu pun Pas tak ada masa untuk itu.

Baik Umno mahu pun PAS, hati pengundi bukan islam wajib dijaga .. hidup mati Umno atau Pas bukan Allah yang tentukan tapi adalah pengundi bukan islam yang tentukan.

Nik Aziz dan Hadi Awang menang pilihanraya bukan kerana pertolongan daripada Allah swt, tapi adalah kerana pertolongan daripada para pengundi bukan islam.

Ada siapa2 yang berani sangkal hujahan di atas. Sila kan ....

tokgaru said...

Ada kah orang melayu mahu mengakui.

1. Agama tidak kekal dalam hidup seseorang insan.

2. Agama boleh berubah2 dalam diri sesorang.

3. Seorang insan yang lahir dalam agama X, belum tentu lagi dia akan mati juga dalam agama X.

4. Tapi seorang insan yang lahir sebagai bangsa Y, dia mati juga sebagai bangsa Y sama ada dia suka atau tidak.

Orang melayu berpecah kerana agama yang memisahkan mereka .. isu nya cukup islam dengan kurang islam.

Anonymous said...

puak2 nie memang babi besaq....sejak2 depa menang 2008, depa ckp xada tapis2 dah....patut tikam ja puak2 nie sampai mati....kurang ajaq....babi besaq depa nie....

Anonymous said...

puak2 nie memang babi besaq....sejak2 depa menang 2008, depa ckp xada tapis2 dah....patut tikam ja puak2 nie sampai mati....kurang ajaq....babi besaq depa nie....

zahari1950 said...

Dia nak kata apa.. apa yang boleh kita buat. Jika kita nak ambil tindakan melalui SKMM, jawabnya beratus kakitangan pun tak cukup untuk menyiasat kes-kes macamni.

Yang kita boleh ambil sebagai ikhtibar atau perhatian kita ialah, makhluk yang beragama macamike yang di bela oleh Khald Samad, Khalid Ibrahim, Nik Aziz, Nik Nazmi dan beberapa pemimpin Islam dalam pembangkang yang lain.

Mereka mebela dan bersekongkol dengan orang yang menghina nabi kita. Mereka memanggil nabi kita yang mulia di sisi Allah dengan "BABI MUHAMAD" tetapi pemimpin Islam sendiri sebaliknya menyokong mereka.

Tolak mereka ini dalam PRU ke 13 nanti. Jika mereka masih ada dipersada politik, makin terancamlah agama kita.

Anonymous said...

JIHAD PERANGI KRISTIAN

Anonymous said...

mcm mane nak marah..umat islam makin berpecah..semankin menyusut kuasa..nak ambil tindakan pun takut..tak kan PM kita nak kena arahkan jugak..menteri-menteri tu buat apa..penakut ekk...

Anonymous said...

Sebilangan penyokong PR adalah org seperti ini,,,Oleh kerana penyokong PR maka PAS akan tetap pertahankan org mcm ini,,,

Anonymous said...

Aku percaya seandainya PR menang PRU13,,Isu2 penghinaan seperti ini akan berleluasa,Org bebas menukar agama sesuka hati,bak kata Dap*seseorg itu bebas menukar dan menganut agama lain",,

apa yg Pas boleh buat? Sedangkan isu gereja pun ramai ahli pas sokong gereja,,

tokgaru said...

Sebaran Risalah Kristian

Begitu banyak risalah yang disebarkan oleh kaum kafir kristian la'natullah yang dijumpai dipelbagai tempat awam dan ada yang diberikan terus kepada anak-anak kecil Islam; dan semakin menjadi-jadi sejak mereka mendapat sokongan dari segelintir Melayu untuk menyalahgunakan kalimah ALLAH (na'uzubillah).

Kita nak tahu melayu mana yang sokong perkataan Allah diguna oleh Kristian juga ? Kalau ada yang tahu, tolong habaq mai la no.