Thursday, August 4, 2011

Seorang Lagi Pendatang Diberi IC Biru dan Didaftarkan Sebagai Pengundi

NO KP: 560929 71 5060


Maria Chin Abdullah
AJK Pemandu Bersih 2.0



Apa Cerita Ni ?
Tuduh orang lain pencuri, tapi dia sendiri perompak...

11 comments:

Anonymous said...

Pencuri dah ada.
Perompak dah ada.
Penyamun mana????

Anonymous said...

ambil balik kad biru dia dan hantar balik ke tempat asal... 'BERSEH'kan lah tempat sendiri dulu baru tengok tempat orang.... bagaikan melepaskan anjing tersepit.......

anti bohmau said...

BETUL2 TAIK BURUNG DAH TERTEMPEK DI DAHI MRK SENDIRI SEKARANG!!!!

AZMIN, ZURAIDAH, SAIFUDIN, MARIA CHIN...TENTU RAMAI LAGI AHLI2 PR YG SAMA WAKTU DGN MRK NI!!!

BOLEH BLAHHHHH....

Anonymous said...

cehh...
pendatang rupanyer...
ingat 71,ingat pakatan penipu...

Anonymous said...

kalau pengundi import, kat penang lagi ramai. tak salah aku tahun lepas kot kat parlimen LGE mintak visa dikeluarkan kepada warga taiwan. yang aku heran apsal kena taiwan? taiwan tenaga professional pun tak cukup. lebih baik ambil dari negara lain yang lebih murah macam india. dah nama pun rasis. tu pun orang hampas tak sedar tu kuasa melayu kat penang dah makin kecik.

MMR said...

RBF,
Korek jgn tak korek......kasi depa tertonggek...lepaih depa tertonggek.....apa patut depa buat......hehehe....sendri mau ingat la...kalu tak tau jugak suruh depa pi tanya ketuat(tak layak pangge ketua) umum depa......

MMR said...

RBF,
Korek jgn tak korek......kasi depa tertonggek...lepaih depa tertonggek.....apa patut depa buat......hehehe....sendri mau ingat la...kalu tak tau jugak suruh depa pi tanya ketuat(tak layak pangge ketua) umum depa......

whiteorange said...

Kekalkan semula IC merah atau buang kewarganegaraan!! Terang terang kumpulan 71 ni menentang kerajaan !

Rata rata kumpulan 71 menjadi dalang mahu menjatuhkan kerajaan.

Mereka tak pernah melalui peristiwa dharurat,makan nasi kawah, konfrontasi dan rusuhan kaum sebab tu suka mak bapak dia je nak ganggu gugat kestabilan dan keamanan negara.

Badrul Amin ni aku desak kerajaan lucutkan je kewarganegaraan dia , kerana dia telah melanggar syarat pemberian PR dan terang terang mencaci cerca kerajaan . Demokrasi mak bapak lulah ... oooopppppsss terlupa puasa .... menggelegak beb ....

Anonymous said...

pendatang sudah mahu menguasai politik malaysia.. hapuskan mereka hapuskan mereka...

Anonymous said...

habisla pembangkang..kena londeh sorang demi sorang..
tu laaa...hati busuk, last2 diri sendiri kena busuknya..

Anonymous said...

Orang Pakatan Rakyat ni hopkrit. Menatap di tempat lain mengundi di tempat lain. Aku harap UMNO daftarkan orang melayu mengundi di Pulau Pinang. baru padan muka kalipah lim.