Wednesday, August 31, 2011

Takbir Raya Dari Somalia



Selama 27 hari berpuasa di Malaysia, tiba-tiba malam raya bertakbir di Somalia.

Pengorbanan yang cukup besar...

6 comments:

DNA said...

xpe bro..Allah sentiasa bersama org2 yang iklas. Salam pd kanda Yadzan tu..moga selamat pergi dan selamat kembali..perjuangan masih panjang..

Anonymous said...

Aku Hensem

Kalau Mat Sabu ikot korang
Mesti dia kurus Balik Malaya nanti

Surat Untuk Pemimpin said...

Mohon link blog kami

Pakcu Rantau Panjang said...

Salam Aidlifitri Buat Tuan Dan Semua.

Jika bangsa lain telah sanggup menolong saudara seagama dengan kita maka pengorbanan yang dibuat oleh saudara kita dari Malaysia ke Somolia adalah satu misi kemanusia yang paling tinggi dan perlu dicontohi...

Syabas dan tahniah kepada mereka yang telah sanggup pergi kesana serta memberi bantuan dalam keadaan saudara kita sangat-sangat memerlukan.....

anti bohmau said...

Alhamdulillah..semoga bakti tuan2 mendapat limpah kurnia Allah SWT, InsyaAllah. biarlah apa pencacai pr nak kata, bukan mrk yg membalas segala perbuatan manusia. hanya Allah Yg Maha Pemurah & Maha Penyayang mengetahui segala yg terserlah mahupun yg tersembunyi...
ikhlas ka tak ikhlas ka, itu pandangan manusia. tuan2 dah lakukan yg terbaik. hanya Allah Yang Maha Mengetahui...

anti bohmau said...

sedih sgt tengok video orang2 somalia yg menderita kebuluran tuh...

kalau orang2 di malaysia ni tak insaf lagi dgn rahmat kemakmuran yg Allah SWT kurniakan, tak tahula nak kata apa lagi...kufur nikmat namanya tuh!!