Thursday, September 8, 2011

Video : Azmin Keluar Darah Berketul-Ketul



Cerita dari kakak sulong Azmin yang mengatakan dia membawa Azmin ke hospital dalam keadaan sakit kerana keluar darah berketul-ketul.

Siapa yang pecahkan dara Azmin ?

9 comments:

KLExpress said...

http://klxpress.blogspot.com/ azmin kena liwat agaknya

Anonymous said...

siapa lagi yg pecahkan, kalau x si anu...

tokgaru said...

Sekadar Untuk Renungan ...

Saya terjumpa posting oleh sorang ultra kiasu yang kata "Melayu Bodoh" dalam satu blog lain.

Mulanya nak marah juga. Tapi bila fikir balik, rasanya betul juga melayu nih memang bodoh.

Tak bodoh hapah nya kalau ....

1. bila ada calon melayu, masih juga mengundi calon bukan melayu.
2. bila ada kedai atau mini market melayu, masih juga berbelanja di kedai bukan melayu.
3. bila sudah ada bengkel membaiki kenderaan yang diusahakan oleh orang melayu, masih juga menghantar kenderaan ke bengkel bukan melayu.
4. bila ada kedai makan melayu, masih juga makan di kedai bukan melayu yang status halal nya di ragui.
5. bila sudah ada produk makanan keluaran orang melayu sendiri, masih juga menggunakan produk makanan keluaran bukan melayu.
6. bila diajak bersatu untuk masa depan politik melayu tak mahu, tapi sanggup bersatu dengan pihak yang memang hendak menjatuh kerajaan yang di pimpin oleh orang melayu sendiri.
7. bila sanggup berpakat dengan dengan parti yang tak pernah bersetuju dengan negara islam dan hukum Hudud untuk menang plihanraya yang kononnya akan melaksanakan islam di negara ini jika berpeluang membentuk kerajaan.
8. bila sanggup mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan, manakala polis dan tentera yang menentang komunis di katakan pengganas.
9. bila bukan melayu yang mencapai umur 21 tahun berebut2 mendaftar sebagai pengundi, tapi orang melayu yang mencapai umur 21 tahun buat tak kisah sahaja.
10. bila tindakan pihak berkuasa agama hendak menyelamatkan umat islam daripada di murtadkan, tapi ada parti melayu yang mempertikaikan.

Tapi saya bernasib baik kerana nampak "kebodohan melayu" itu lebih awal daripada orang melayu yang lain.

Saya pasti akan marah jika ultra kiasu itu kata saya "melayu bodoh" kerana saya sudah keluar daripada kebodohan itu sejak lama dulu.

Anonymous said...

korang jer laaa nasib baik aku mamak hehehe

Anonymous said...

Wahai tokgaru,

Sebenarnya ramai kita fikir seperti anda. Terima kasih, kerana kerajinan anda menyusun senarai lengkap perkara perkara berkaitan.

Selama ini perkara ini bersepah di merata komen dan blog tanpa di susun.

TK

Anonymous said...

Salam RBF, I am a vivid reader of your blog. And this is my first comments. I came across this blog which have an interesting facts and history to counter Mat Sapu saga on Mat Indera.

http://seademon.wordpress.com/

Pls visit and have a read at the posting which I am sure, even UMNO leaders fails to understand. Mat Sapu kasik bola tanggung, UMNO leaders tak smash2! If they know these facts, confirm berebut nak smash.

tokgaru said...

Anon September 8, 2011 10:11 PM

Terima kasih kerana boleh menerima penyenaraian "kebodohan melayu" oleh saya.

Saya mungkin tahu setakat 10 bab saja. Mungkin anda tahu lebih daripada apa yang saya tak tahu.

Sila lah senaraikan supaya lain2 melayu sedar betapa selama ini mereka telah "terbodoh".

Saya tak mahu melayu jadi bodoh dan terus bodoh sampai bila2.

Anonymous said...

"Melayu Bodoh"

11. kata beragama Islam, tapi tak tutup aurat
12. kata beragama Islam, solat 5 waktu x cukup. Apatah lagi solat berjemaah bg lelaki
13. kata beragama Islam, main bola pakai seluar pendek
14. kata beragama Islam, baca Quran tak betul
15. kata beragama Islam, perangai mengalahkan org kafir
16. kata beragama Islam, tindak tanduk menempah neraka
17. kata beragama Islam, solat terawih yg sunat berjemaah, tapi solat Isyak yg wajib sorang2 kat rumah.
18. kata beragama Islam, solat terawih yg sunat berjemaah, tapi solat wjib yg lain tak cukup
19. kata beragama Islam, caci mencaci sesama Islam dah macam zikir
20. kata beragama Islam, sunnah nabi dan hukum Allah buat tak tau jeeeee.........

Anonymous said...

21. kata beragama Islam, biodata pemain pasukan bola penjajah (kafir pulak tu) meniti di bibir, tapi imam Syafie tak kenal