Friday, September 23, 2011

Bukan Najib, Ezam Yang Patut Disepina Peguam Anwar

Tindakan Datuk Najib memohon mengenepikan sepina dari peguam-peguam Anwar membuatkan Anwar dan barisan peguamnya jadi biol kerana rancangan mereka terbantut.

Dah tahu lubang ada ular kenapa perlu kita pergi sumbat tangan dalam lubang tersebut ?

Datuk Najib dituduh penakut apabila memohon untuk ketepikan sepina tersebut.

Bagaimana pula dengan Anwar yang tidak menyuruh peguam-peguamnya sepina Ezam, Musa Hassan, Rodhwan dan Rahimi ?

Selangordaily.com ada jawapannya...

Klik di sini

7 comments:

Anonymous said...

tu laaaa...kan ramai dah komen sblm ni? sapina najib apehal? sapina la ezam dan nalla semua tu. tapi tak berani pulak..
bacul betul!

To Live Again said...

woi nuar bila ko nk sapina Mat Sabu??? Dia dulu galak dok canang dalam ceramah kata hang 2 kaki jubur..,aksudnya dia ada detail pasai hang..

Karpal org plg layak kena sapina pasal dia sebut pasal kes liwat dlm parlimen lg..Sapina la dia sm..

Kalau kena pd batang hdung korang pndai la korang ckp..Org ni pengecut..Org ni bacul..Org ni xde telur..Yg nuar tangguh smpai berpuluh kali x takut ke??

Bagi keterangan dlm kandang tertuduh x bacul ke?? X berani pnggil jijah jd alibi x dayus ke nuar oooiii!

Anonymous said...

jgn layan si gay tu,ape yg dia nk kite wt,yg kte nk dia wt dia wt xtau je...ade plak yg menyokong,tu yg dia naik tocang tu...

Anonymous said...

woit nuar al-juburi..nuar tu mane berani,teloq dia dah tertinggal dlm juboq saiful mase dia projek aritu..hahahaha..adios

Anonymous said...

Kalau sapina Ezam nanti kecoh mhkamah kerana terlalu banyak KOTAK bukti yang di bawa.Ini menyebabkan tiada ruang untuk orang lain nak duduk dan kesemua loyer terpaksalah berdiri di luar pintu kerana bilik penuh dgn kotak kotak bukti.

Anonymous said...

najib penakut. nanti demam malaria datang...kak ros tak da masa..bnyk tempat lg nk shopping ..gelang tak cukup 1 almari...

Anonymous said...

ezam dgn nalla tu tak layak...2 ekor tu sesumpah...