Wednesday, September 7, 2011

Buku Kisah Skandal Husam Musa Kini Menemui Kita

Assalamualaikum....

Abe Huse apo kabar ?

Jeng....jeng....jeng.....

Sebuah buku baru yang menceritakan pelbagai kisah skandal Husam Musa kini telah dan bakal berlegar-legar sekeliling kita.

Daripada maklumat yang saya terima, saya difahamkan buku itu ditulis oleh musuh-musuh politik Husam di dalam Pas.

Difahamkan sejak kemenangan Husam sebagai Naib Presiden Pas, ada di kalangan pemimpin-pemimpin Pas yang tidak senang dengannya.

Usaha sedang dilakukan untuk menghalang dia daripada dilantik sebagai MB Kelantan yang baru dan kalah bertanding sebagai Timbalan Presiden Pas dalam pemilihan akan datang.

Apa isi kandungan buku tersebut ?

Saya akan kongsikan dengan anda kemudian.

6 comments:

hanizam said...

mesti tak tido male abe kito ni....nak "MAIN" dengan ore tino pung tak selera...

nampak ada sepudin..

biasalah politik...tiba masa orang tak suka, paham sendirilah...

Anonymous said...

oloh...sayuti pun ado...bencinya haku tgk dia menulih...supo dia zuhud..alik belake bunyikata kekoh jugok

Anonymous said...

Husam kena pakai bukan dua tapi tiga sekali tina untuk masaj di ...

halim said...

dah lama aku tunggu cerita Husam ni..dah lama cerita-ceriti buruk Husam terawang-awangan di udara Malaysia ni..hari tu Kickdafella nak bongkar tapi takde pulak (mungkin nak tunggu dekat pilihanraya kot)..sekarang biar RBF yang buat..macam kisah Memali dulu tu..Pada aku Husam sama dengan Anvar Abraham..Konon baik,tapi ta*k..Hasta Pronto RBF..

Kama Irahsa said...

nnt umno jugak yg slh ni.. pcaya laaa..

tokgaru said...

Sekadar Untuk Renungan ...

Saya terjumpa posting oleh sorang ultra kiasu yang kata "Melayu Bodoh" dalam satu blog lain.

Mulanya nak marah juga. Tapi bila fikir balik, rasanya betul juga melayu nih memang bodoh.

Tak bodoh hapah nya kalau ....

1. bila ada calon melayu, masih juga mengundi calon bukan melayu.
2. bila ada kedai atau mini market melayu, masih juga berbelanja di kedai bukan melayu.
3. bila sudah ada bengkel membaiki kenderaan yang diusahakan oleh orang melayu, masih juga menghantar kenderaan ke bengkel bukan melayu.
4. bila ada kedai makan melayu, masih juga makan di kedai bukan melayu yang status halal nya di ragui.
5. bila sudah ada produk makanan keluaran orang melayu sendiri, masih juga menggunakan produk makanan keluaran bukan melayu.
6. bila diajak bersatu untuk masa depan politik melayu tak mahu, tapi sanggup bersatu dengan pihak yang memang hendak menjatuh kerajaan yang di pimpin oleh orang melayu sendiri.
7. bila sanggup berpakat dengan dengan parti yang tak pernah bersetuju dengan negara islam dan hukum Hudud untuk menang plihanraya yang kononnya akan melaksanakan islam di negara ini jika berpeluang membentuk kerajaan.
8. bila sanggup mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan, manakala polis dan tentera yang menentang komunis di katakan pengganas.
9. bila bukan melayu yang mencapai umur 21 tahun berebut2 mendaftar sebagai pengundi, tapi orang melayu yang mencapai umur 21 tahun buat tak kisah sahaja.
10. bila tindakan pihak berkuasa agama hendak menyelamatkan umat islam daripada di murtadkan, tapi ada parti melayu yang mempertikaikan.

Tapi saya bernasib baik kerana nampak "kebodohan melayu" itu lebih awal daripada orang melayu yang lain.

Saya pasti akan marah jika ultra kiasu itu kata saya "melayu bodoh" kerana saya sudah keluar daripada kebodohan itu sejak lama dulu.