Tuesday, September 13, 2011

Parang Panjang Untuk Potong Kaki Namewee Sudah Tersedia

Malaysiakini semalam melaporkan berita dari akhbar cina, China Press yang melaporkan si bangsat anak haram, namewee telah menerima panggilan dari Jabatan Perdana Menteri bagi mengatur pertemuan si anak haram tersebut dengan pemimpin tertinggi dalam negara ini.Sini

Kawan-kawan sekalian, sepertimana yang anda tahu bagaimana saya serta kawan-kawan saya, siang malam, pagi petang kami berusaha mempertahankan kerajaan serta PM. Bukan setakat mempertahankan PM, malah terpaksa mempertahankan juga isteri PM daripada fitnah-fitnah yang dilemparkan termasuklah isu cincin 24 juta , tapi kami tidak pernah pun dijemput seperti namewee untuk berjumpa PM.

Tapi si bangsat tersebut sudah melakukan bermacam-macam dajal dan sial serta menghina kaum serta agama , tiba-tiba mendapat layanan istimewa untuk berjumpa PM. Mana pergi namewee ketika Rosmah difitnah beli cincin 24 juta. Kenapa dia tak buat lagu yang mengatakan tuduhan itu fitnah ?

Kawan-kawan semua, saya dah lama menyimpan impian untuk berjumpa PM bagi memberitahu beberapa perkara termasuk idea-idea, tapi tak kesampaian. Saya terfikir , siapalah saya ini untuk berjumpa pemimpin tertinggi negara. Kalau ada pertemuan dengan PM pun di majlis-majlis besar yang melibatkan ramai orang. Maka sudah tentulah sukar untuk kita bercakap di majlis-majlis seperti itu.

Tapi anak haram itu senang-senang sahaja dapat jumpa PM. Siapa yang tak berasap beb ?

Nampaknya suasana di Malaysia sudah terbalik sekarang, siapa yang nak jumpa PM harus jadi jahat seperti namewee. Siapa yang baik-baik jangan haraplah dapat jumpa PM.

Jika begitu cara PM maka jawabnya semakin hari semakin ramai yang akan naik toncang. Tak mustahil selepas ini akan lahir ribuan lagi manusia kurang ajar seperti si namewee kerana semuanya sudah tidak takut kepada undang-undang serta tidak hormat kepada budaya dan adat resam rakyat Malaysia.

Malam tadi saya dah korek keluar parang panjang yang telah lama saya simpan dalam stor. Hari ini saya nak asah parang tersebut tajam-tajam. Saya akan guna parang tersebut untuk potong kaki namewee sebaik sahaja dia melangkah keluar dari pertemuan dengan PM. Kalau tak dapat hari itu , saya akan usahakan pada hari lain. Tapi yang nyata saya akan potong kaki namewee sekiranya berlaku pertemuan dia dengan PM.

Manusia bangsat seperti itu perlu diajar cukup-cukup supaya jadi pengajaran kepada orang lain. Satu sen pun tak perlu di tolong. Kalau sekali dia kurang ajar kita mungkin boleh terima. Tapi kalau berkali-kali itu sengaja dan sudah melampau.

Sekiranya pertemuan yang diadakan itu untuk PM mengambil hati kaum cina, sila lupakan sahaja. Banyak lagi orang-orang cina lain yang baik-baik ada di bumi Malaysia ini yang teringin nak jumpa PM atau layak jumpa PM.

Jangan kerana nak kejar undi kaum cina, undi kaum sendiri habis lari. Hidupnya lagi Umno dan BN hari ini kerana sokongan dari orang-orang melayu yang digelar SAKAI oleh namewee. Itu yang PM harus ingat.

131 comments:

Anonymous said...

makin hari aku makin tak faham dengan najib!

Anonymous said...

sokong rbf-potong dua2 kaki dia

Anonymous said...

Datok Najib ni apa dah jadi? Masih bermimpi ke?

Anonymous said...

jgn ptg kaki
bunuh terus ja

Anonymous said...

SIAL!

Anonymous said...

teori RAHMAN benar

N-najib pm terkahir dari BN

Anonymous said...

Salam Tuan faisal,

Jujurnya saya memiliki rasa yang sama dengan tuan terhadap sikap dan layanan yang diberikan oleh kerajaan terhadap Namawee ini. hati saya sangat sedih dan terasa dihina bila kerajaan selama ini asik memenagkan satu kauam sedangkan kauam yang lain yang setia menyokong malah peratusan lebih tinggi di pinggirkan.

Tuan,

Lakukan sesuatu untuk namawee ini dan kita boikot apa sahaja produk yang dihasilkan

1. Boikot filem Nasik Lemak 2.0

Tuan, teruskan menulis menyedarkan semua peringkat masyrakat

Anonymous said...

aku pun nak ikut sama sembelih si namawee ni. anak haram sial. apa kata rbf mulakan gerakan boikot filem nasi lemak 2.0 anak haram jadah tu? beserta pelakon2 melayu mcm afdlin, adibah, fathia (knp sayang, knp ko berlaku citer cina kulup tu!!!) dll. kalo ada mana2 melayu yg sokong dia aku cadangkan korang buang melayu dr ic ko dan murtad terus.

Anonymous said...

Taun Faisal,

Agama dan bangsa saya sedang dihina!!!!

Namawe akan ketawa paling besar bila dia berjaya jumpa PM nanti,

Anonymous said...

Najib ambik hati cina mcm mana pun takkan mereka undi BN. itu hakikat yg Najib kene tahu. Tgk Najib g Petaling Street jumpa peniaga cina tapi waktu bersih cina petaling street yg berarak. Bangsat!

Anonymous said...

saya setuju, kita boikot filem Nasik lemak 2.0 tu sekali,

Adlin pun bodoh paing!!!! seni yang buta, kebebasan karya yang tanpa prinsip biar agama dihina!!! Adibah nor dulu gue raspect gila sampai follow dia, tak pernah miss album dia, tapi sekarang sorry babe, gua bukan anti karya atau terlalu politik, gua tak pernah pangkah UMNO, tetapi bila hina agama dan bangsa gua, lu silap babe!!!

Anonymous said...

Salam Bro, gua lakukan kesilapan pada pilihan raya lalu dengan pangkah Pas, sebab gua baru balik study, bangga sungguh bila dapat pangkah pas time tu,

tapi sekarang gua mula sedar and merancang kembali pada UMNO atas beberapa dasar dan sebab. tetapi jika PM bagi muka pada Namawe yang terang2 hina Agama dan bangsa melayu, sorry bro, gua kena fikir balik,

tanda yang salah cuba disampaikan!!!

Sudir said...

Aku pun sokong brader Faisal, potong sekali telur dia supaya tak ada zuriat yang menjadi bangsat di masa akan datang.

Anonymous said...

Berpada-padalah PM ni pun. yang nak jumpa sgt si bangsat ni kenapa? Adakah dia membawa kebaikan kepada BN maupun UMNO?
Kita nak jumpa PM pun susah dpt tgk kat tv je.Bukan nak dengkitp YAB PM kena fikir jugak sensitiviti rakyat yg terguris dgn perangai bangsat anak gampang yg menghina agama, bangsa dan negara kita ni.
PM ni masih nak BN menang ke tidak PRU 13 nanti...

Cucu Pak Pandir said...

...nampaknya aku pun nak jadi jahat juga baru pemimpin UMNO akan kenal aku..kalau si Mat Sapu boleh jadi terkenal kerana angkat Mat Indera sebagai pejuang kemerdekaan, maka salahkah kalau aku nak angkat Chin Peng sebagai Bapa Kemerdekaan Tulin..

..kita pakat hina dan kutuk orang Melayu dan pemimpin UMNO baru mereka akan kenal kita..betul tak ??? Baru orang kata kita hero...hehehehheeh

Anonymous said...

Bila teringat pada kelembapan Najib dan ahli2 kabinetnya, mahu rasanya nak buang BN dari fikiran.... Apalagi meluatnya aku dengan telatah Rosmah, Hishamuddin, Nazri, Rais... Tapi sayangnya.., alternative yang ada adalah siPeliwat Anwar Berahim, siBongok Mat Sabu dan siSialan Kit Siang...

Gabungan Peliwat-Bongok-Sial itu adalah gabungan yang akan hancurkan segala yang sedia ada....

Tu jer alasan pertahankan Najib.

Anonymous said...

Berpada-padalah PM ni pun. yang nak jumpa sgt si bangsat ni kenapa? Adakah dia membawa kebaikan kepada BN maupun UMNO?
Kita nak jumpa PM pun susah dpt tgk kat tv je.Bukan nak dengkitp YAB PM kena fikir jugak sensitiviti rakyat yg terguris dgn perangai bangsat anak gampang yg menghina agama, bangsa dan negara kita ni.
PM ni masih nak BN menang ke tidak PRU 13 nanti...

MMR said...

selagi dia dok sebut syatu malaysia(bukan satu malaysia) selagi itu lah saya rasa org melayu akan terus di hina......

Anonymous said...

Najib tak belajar dari kes Mat Sabu/ Mat Indera. Namewee sama je status dengan Mat Indera. Masalahnya UMNO tak mahu belajar dari sejarah. Mat Sabu boleh buat ceramah hina Melayu dan UMNO sungguh-sungguh nanti dapat pengitarifan macam Namewee !!!!!!

Anonymous said...

PRU yg lepas terakhir utk aku memangkah....

MMR said...

Kalau najib jumpa jugak dgn haram jadah kafir tu...aku harap semua blogger kasi hentam najib cukup-cukup dan suruh dia minta maaf kepada semua orang melayu.....

Anonymous said...

sore loser.. tak dapat jumpe PM mengamuk tak pasal2.. orang bodo jer buat keje macam tu.. pegi mampus la penyangak ker ketue kongsi gelap ker ulamak ker yg nak jumpe PM tu yg nak kecoh nape? Pope tu najib pegi mengadap tak pulak korang bising nak pegi jumpe pope tu? sah2 kalau PM g ngadap orang tu mesti lebih besar darjat die! :p

plus cerite rosmah n 24 juta cincin tu betul.. orang kastam yg dah padam invoice die, macam mana nak kuar bukti lagi?

Anonymous said...

masalahnya pemimpin keturunan bugis menganggap diri mereka pendatang spt namewee ...

Anonymous said...

Saya ada klik facebook Gerakan Sri Petaling, Gerakan Selangor, Gerakan Gombak. 2 drpd 3 ni letak namewee kat info/wall mereka. Nampak sangat mereka ni tak sensitif dengan kita atau memang anggap kita ni pengecut.

Saya faham kenapa pemimpin/menteri UMNO takut nak ambil tindakan, saya tak rasa mereka semata2 tunduk pada Cina, India ni. Puncanya kerana Melayu PAS, PKR yang tak mahu bersatu. LKY, Eli bogel boleh peluk cium, sesama Melayu Islam nak berjihad. Sanggup baring kat jalanraya macam bangsat.

Saya betul2 berharap 13 mei akan berlaku semula. Masa tu tak kira tua ke, perempuan ke, remaja semuanya kalau boleh akan ku bunuh.

Saya tengah tempah 2-3 bilah lagi.

Anonymous said...

Ni Anon, satu lagi bodoh. Masih percaya cerita cincin 24 juta tu.. Nampak sangat bebal senang kena tipu.
RBF, dari ko potong kaki dia baik ko sunatkan Cina sekor ni... Masuk Jawi..

Anonymous said...

apela bodoh sgt org melayu ni

kalo aku dah beli cincin rm24 juta xkan la bodoh sgt nk tayang dpn kastam spy kene cukai berjuta2 lg??
patotla org melayu ni x cerdik dlm kehidupan...
mampu beli cincin rm24juta tp ikut pos kurier?
melalui kastam?
xke bodoh tu?

sedangkan org yg beli brg kat Langkawi ponn pandai bukak bungkusan buat jd mcm brg sendiri...inikan cincin!
gi blk umh ckp kat mak ko..''mak aku ni bodoh nk mampos kot...''

Anonymous said...

apa susah2, tukar aja Najib ngan Muhyiddin. Dia kan lebih Melayu dari malaysia. Sikap begini yg mesti ada pd pemimpin. Contohi Ayahanda Tun Mahatir kita, dia nak anak bangsa dia maju

Mat Sabun said...

Sama Najib dengan Pok Nik nak ambil hati pengundi cina sanggup menggadai maruah bangsa, kalau betul terjadi pertemuan najib dengan Namawebabi berlaku memang betul sial lah nasib Malaysia di tangan Najib. Kita bakor semua ,,,,, semangat melayu untuk menentang cina bangsat dan sial, kepada afdlin dan adibah noor selamat tinggal untuk menonton lawak bodoh kau yang telah menyokong cina keparat... terdesak sangatkah...?

Anonymous said...

ayuh...jom kita tangkap mamat ni dan potong kote dia bagi anjing2 pas pkr dan dap laknatullah makan.....rasanya ok tak..

Anonymous said...

najib jangan bagi signal yang salah ye, anak kera disusukan jgn sampai anak sendiri mati kebuluran..eh silap jgn sampai anak sendiri lari bertempiaran!!
mana prinsip anda?? org yang hina lagu negaraku dan azan subuh ko nak jumpa?? jgn sampai penyokong kerajaan pun buat demo..jgn sampai org pandang muhyidin lebih dari awak nanti

Anonymous said...

kalau betul le si haramjadah tu g jumpa najib.bn pasti akan hilang undi melayu....

Anonymous said...

Saya terpinga bila najib tidak tegas untuk mempertahankan maruah negara dan maruah melayu. Saya dan isteri berpaling tadah waktu PRU12 kerana protes sikap Pak Lah dan kroni-kroninya, lantas antara sebab-sebab Pas menang di Titiwangsa. Saya mohon perkara yang sama tak berulang pada PRU13nanti.

Anonymous said...

bro rbf, wujudkan 1 hari tuk para bloggers pro bn/umno hentam bn/umno..bg kepimpinan najib sedar diri sikit. menang PRU13 belum tentu lagi..tapi dah berangan macam boleh menang besar..dah banyak sangat bloggers membela tapi kurang dihargai..

Anonymous said...

Aku rasa jika betul Najib nak jumpa cina bangsat ni memang itu tindakan yang paling bodoh yg dibuat oleh Najib. Orang yg bangsat macam si namwee tu bukan tahu adab, adakah patut orang yg kurang ajar terhadap Kerajaan dan orang Melayu diberi penghormatan untuk jumpa PM. Haprak betul penasihat2 PM yg hanya pandai merosakkan imej PM.

hilbert said...

Yup!! anon 10:42am.. saya setuju dengan anda dan kalu boleh kita boikot BN untuk selama seminggu

Anonymous said...

Aku hanya boleh hehehe je....

Pedang Rotan said...

Sabar sahabat2 ku skalian smua ini dlm perancngan Allah...kita tunggu pemimpin yang dinanti-nantikan..

p/s-simpan la bilah2 pedang di rumah anda guna bila smapi masanya...lg pun sunah...

Anonymous said...

bagi cacat bunuh buat apa biar dia ingat sampai mamposssssssssssss....YANG PASTI MELAYU MEMANG BODOH DAN MUDAH DIPERBODOHKAN DAN MELAYU ITU LAYU LEMBIK SIALLLLLLLLLLL

Anonymous said...

jangan marah pda Najib, marah kat punasihat dia, sebagai PM, dia akan buat berdasarkan nasihat-nasihat orang di sekeliling dia, jadi kalau nak potong, potong penasiht dia dulu. bagi aku, PM tak peduli pun sapa Namewee ni, ada menteri yang uruskan Namewee tu, tapi...

Anonymous said...

Najib Mongolia hanya menggunakan pertimbangan beliau sendiri tanpa memahami perasaan org Melayu secara umum dalam membuat keputusan terhadap masa depan Melayu dinegara ini.
UMNO membenarkan sekolah aliran Cina dan Tamil tanpa merujuk dan menghormati perlembagaan negara.
UMNO meminggirkan Bahasa Melayu sehingga warga bukan Melayu tidak tahu dan tidak mahu bertutur Bahasa Melayu walau pun sudah menjadi warga negara berpuloh tahun.
UMNO melindungi MCA,MIC dan Gerakan melebihi dpd kepentingan org Melayu.
Kalu nak tulis sampai besok pun tak leh habis pasal pengkhianatan UMNO kpd bangsa Melayu.
Dollah Badawi menjahanamkan dan Najib Mongolia umpama tikus yg membaiki labu.
Minta maaf kerana aku terlalu benci sangat berok yg 2 ekor ni.

timun said...

penasihat haram jadah...penasihat kaki ampu....jom kita baling tahi babi kat penasihat Najib nih...kalau Najib teruskan pertemuan tu dengan Najib sekali kita baling tahi babi yang dah diperam...SIALLLLLL...

Anonymous said...

bIAR LAH NAMAWEE JUMPA KETUA SUKU SAKAI. MUDAH-MUDAHAN KETUA SAKAI AKAN MENASIHATI NAMAWEE JANGAN SENTUH ISU SENSITIVITI KAUM SAKAI KERANA SEKALI SAKAI MENGAMUK, HABIS BABI SEKAMPUNG NANTI... KALAU RBF DAH MULA MENGASAH PARANG PANJANG, RBH JUGA AKAN MENGASAH LEMBING.
BOIKOT FILEM TAK GUNA KERANA KAUM SAKAI MUDAH LUPA.

Anonymous said...

RTM pun Rais bagi cam masuk TV. Najib pula nak jumpa dia. Celaka, celaka. Siapa budak khanyiak ni, sampai PM nak jumpa. Bodoh punya Najib. Kerana undi cina sanggup bagi Melayu marah. Patutla kita berpecah tiga. Kita pakat-pakat undi BEBAS, PRU 13 nanti.

Anonymous said...

Soal babiwee sekor ni malas mau cerita. Takkan PM tak faham2. Kalau hanya masalah nasik lemak 20sen sampai nak jumpa PM...PM pulak setuju nak jumpa...ermm nampaknya PM najib ni setaraf dengan nasik lemak 20 sen jerlaaa...aku setuju dengan rbf.

Anonymous said...

Sdra faisal,
Kalau nak jumpa PM, petua sy senang saja.Kalau buat cara baik tak dilayan buatlah cara sebaliknya. Jika perlu tanyalah namewee apa ideanya. Mungkin dia pun dah lama nak jumpa PM tapi hampa. Awak kata dah buat macam2 nak pertahankan pemimpin dan Umno tapi idea awak tu tak laku, apa tak nya idea nak tegakkan benang basah. Awak bodek umno gila2 apa yang dapat, nak jumpa PM pun susah. Kalau bodek gila dapat projek ke berbaloi juga. Buat macam PAS nak jumpa Nik Abd Aziz ke,Presiden ke, anytime. Lebih2 lg kalau idea awak tu idea Islam (bkn merapu).

Ps: Tulisan ini untuk tatapan sdra saja.Tak perlu siarkan.

Has Putrajaya

amnitpg said...

Saya rasa Najib dengan sengaja mahu menyerahkan kepimpinan BN & UMNO kepada DAP kerana itu Najib tidak bersungguh mendengar keluhan dan rintihan orang melayu yang bernaung dibawah payung UMNO lagi pun apa perlu beliau bersusah payah mempertahankan BN & UMNO dan Melayu sebagai pemerintah kerana masih ramai lagi Melayu liberal yang bernaung dibawah PKR atau PAs atau DAp yang boleh menjadi PM Malaysia

Syabas Najib

Anonymous said...

[roy]....ini idea dsn atau org sekeliling dia....haramjadah betul.

Anonymous said...

As Salam,

Ada kemungkinan berita dari MK yang kata si "anak harun" ni terima panggilan dari JPM bertujuan nak provoke orang Melayu saja. Kalau betul, tak tau lah, kan?

Anonymous said...

AYUH NGO MELAYU BUAT DEMO BANTAH PM BERTEMU DGN BANGSAT TU~~~~~~

Kak Minah said...

Halo bro,

Saya pun letih dengan Gomen ni. Asyik2 naikkan harga semua benda.

gula naik, minyak naik, air naik, letrik pun naik.

Jom kita cari duit sendiri.
Nak settlekan hutang2 ni...

Mari bekerja dari rumah sambil menguruskan rumahtangga

www.formulaluarbiasa.com/recommends/rezekiharian

Anonymous said...

Saudara sekian.

Jangan mengikut emosi kerana kita jugak akan rugi.Yang pertama ada yang sudah lihat apa cerita Nasi Lemak ni. Ada apa-apa message yang tak kena? Saya belum lagi so harap ada saudara yang boleh beri synosis.
Lagi satu baru ada desas desus seperti ini semua jadi celaru. Kalau betul PM nak jumpa dia, kita mesti dengar dulu kenapa.
Belum apa-apa kita sudah bergaduh sesama sendiri. Siapa yang tepuk tangan......DAP, PAS & PKR. Kerana kita bergaduh sesama sendiri lah punca kita menjadi lemah.
Tolong bawa bertenang.

Jiwa Paradox said...

ASYIK NAK JADI HATI MEREKA JER...
SIAPA YANG NAK JAGA HATI KITA???

arcadia said...

najib pun nk ikut bodolah nye prangai la nie~ tu patut ble nek jd pm ari tu trus buang sumer hantu yg dolah duk bela. ni x~ akibatnye lelame jd cam dolah nyer style ler~ jib jib~ bangun ler. oii cik rosmah kejut laki hang cepat~ pru 13 dh dekat. xmo jd pm lg ka?

Rashidi Zin said...

Apa yang Najib harapkan daripada keputusan beliau untuk bertemu Namewee?

Tak relevan langsung keputusan ni.

Anonymous said...

pm najib, jgn jadi pemimpin yg lemah. ingat tu..

Anonymous said...

umno dah jadi pondan tua kerana undi kaum cina, tapi Najib lupa setiap satu undi cina kpd. BN akan bertambah 10 undi kpd.PAS.

MMR said...

GENG PERKASA TAKKAN DIAM SAJA KOT.........NYATAKAN LAH PENDIRIAN

Anonymous said...

mesej saya kepada PM...

kalau anda jumpa namewee anda akan hilang undi dr semua ahli keluarga saya di pru 13 nanti.

Anonymous said...

rbf

kalo ko potong kaki namewee ko akan masuk penjara. apa yg ko dan rakan2 blogger yg benci namewee perlu buat: buat mogok blog i.e. jangan tulis apa2 sampai najib setuju utk batalkan pertemuan dgn namewee.

Anonymous said...

sila buat mogok blog; hentikan menulis mempertahan UMNO/BN di blog anda sehingga najib bersetuju utk batalkan perjumpaan dengan namewee. setuju?

Nanang Kesuma said...

Bro, aku rasa yang paling bangsat sekali ialah orang yang nak bawak Babi Namwee ni jumpa PM, siapa agaknya si tali barut yang nakkan kridet dari PM...si tali barut ni gak ko jangan lupa potong sekali kaki dia...Kalau nak pi tlg roger aku yang telah lama bersiap sedia dengan keris sepukal aku utk aku benamkan didada Namwee dan si tali barut ni....

Anonymous said...

najib akan buang masa jumpa namewee sedangkan setiap saat adalah kritikal sekarang ni utk menang...

Apsal la takde pemimpin yg boleh ikut 1% aje dari otak Tun M?...

PM Najib, aku tau PM tak baca sini, tapi dlm ramai2 mesti ada jugak kenalan PM yg baca. Ingat... NEGARAKU TANAH TUMPAHNYA DARAHKU...

mcm mana cina biol ni nyanyi?

Anonymous said...

KITA PAKAT RAMAI RAMAI MASA pru13 NANTI KITA SPONSER CALUN BEBAS BERTANDING SIAPA YANG TAK SUKA KAT BN ATAU pr BOLEH UNDI BEBAS. kALAU BEBAS BANYAK MENANG ,BEBAS BOLEH BERSATU DAN KITA CARI ORANG YG BOLEH JADI KETUA .KITA TUBUH KERAJAAN .TAK KIRALAH SIAPA ASALKAN MELAYU ULTRA .
bANYAK MELAYU YANG BOLEH JADI KETUA KERAJAAN DIMALAYSIA NI .

Anonymous said...

ingat Najib, namewee nyanyi NEGARAKUKU = NEGARA KUKU = NEGARA LANCAU; tak percaya?..

waktu kat sekolah bila cikgu suruh budak2 potong kuku panjang budak cina yg gelak kata melayu aje yg potong 'kuku'...

sila masuk sini wahai PM http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kuku

Anonymous said...

sengaja mncari pasal...sbbkn dia ni tk di ISA knlh org2 mcm mt sabu lps bebas...

Roslan said...

Tok Najib jumpa dia, aku berenti undi BN. Minta Tok Him wat tukar Perkasa jadik parti politik, Alternatif utk umno, sbb umno dh takleh harap jaga jaga org melayu..

azman said...

Assalamualaikum rbf

PM nak jumpe tu nak bagi dia duit untuk buat pilem, untok dijual ke seluroh donia.

NAMEWEE kan budak baik, pandai, bukan mcm budak Melayu, selalu nak lawan je kejenya.Kalau bagi duit pon dia akan habiskan, tapi hasil tarak.

Itu agakan aku je. bukan same pikiran orng Melayu bawahan ngn Melayu bangsawan.

tungkaran hati said...

Dah tukar slogan laaa...
Cina didahulukan, Melayu dipinggirkan!

jay said...

Salam, saya sokong rbf...

Anonymous said...

ya, saya berasa terkejut pada satu pagi 2 atau 3 hari lepas tengok budak cina ni keluar di tv3 - Malaysia Hari Ini nak promote filem nasi lemak dia. Adibah dan pelakun melayu yang lain2 tu dah papa kedana sangat ke sampai sanggup berlakun dlm filem tu. betul la kata Tun M, Melayu mudah Lupa! Mungkin Adibah, Afdlin dll dah lupa apa yang budak cina dah buat. Tetapi TV3? apa motif TV3 pula? Stressed, memang stress..

ahli umno wangsa maju said...

namewee nie babi sial punya budak....
gua tak bole tahan bila dalam lagu negarakuku dia ada samakan azan dengan ayam kokok....

pukimak punye budak sorang nie... ada ke budak melayu kata pasal ugama orang cina... babi sial anak haram kau namewee...

kalau najib jumpa jugak budak sial nie gua takkan undi BN... gua sabotaj..... gua akan undi pembangkang.... wangsa maju akan hilang satu undi BN kalau najib jumpa jugak babi sial nie....

Anonymous said...

Tolong sampaikan ke Najib melalui facebook dema

Kalau dia tahu sakit hati kawan kawan mungkin ada harapan lagi

Najib sekarang tengah sibuk buat mengumumkan projek2 mantapkan ekonomi ditengah2 kerudungan dunia. Memang bagus. Itu adalah untuk kebaikan rakyat

Tapi manusia2 Malaysia semua kurang kisah tu. Rakyat hanya suka tuntun issue. Dengar fitnah panas. Pi ceramah enjoy dengar mengumpat. Hidup di dunia ni umpama macam tengok cerita hangat atau drama di TV. Tak makan pun tak apa. Besok ada ke tak ada kerja pun tak kisah.

Tengoklah apa jadi election sebelum ni - rakyat tak kisah pun pasal janji pembangunan. Yang mau hanya hati dihibur di kipaskan issue. Tipu atau benar itu tak kisah.Asalkan enjoy dengar

Kesian. Kalau macam ni 10 tahun lagi- semua akan menyesal bila perlembagaan di tukar.
Bila jadi, umpama akan tinggal di dalam bilik stor walhal ianya rumah sendiri. Master bedroom sudah di kuasai dan di duduki oleh orang lain yang dahulunya nampak macam kawan.

Sedarlah kawan2. Semoga Najib pun tahu

Anonymous said...

PAS tak bleh pakai, UMNO pun sama tak bleh pakai. 2x5, 5x2...dua2 sama je! Esok lusa chin peng memerintah malaysia ni. Fed up aku!!!

Anonymous said...

sabar bro. mereka sedang menjayakan 1mesia, iaitu cina didahulukan , undi cina diutamakan, pencapaian melayu lantak la. najib punya penasihat nampak undi cina akan menguntungkan bn. melayu nak undi pas, nanti terundi dap. melayu nak undi pkr, pakat dok tolak anwar, so apa lagi yang kita ada ? tak ada pilihan lain, bn la. so amik mudah, tak kisah la kat melayu tu, kita cari undi cina. kita jaga cina..

melayu ni, najib jaga kat pekan sahaja. kasi duit raya, duit zakat, duit kenduri, apa bala , semuanya nak bagi undi mai kat dia la. orang lain lantak pi la.

najib kata nak cari calon playsafe dalam pru nanti. dia tau ke, calon yang akan menang? orang menyampah kat bini dia pun, dia tak tau. apa yang dia tau. bagi duit beli undi ada la, tapi cina tak undi juga. tu pun dia tak tau.

jangan lupa bro, 1mesia, kita dahulukan cina.

Samseng AT said...

ramai gak yg tgk filem nasi lemak tu kat GSC Alamanda.

Anonymous said...

awas all, ramai professional melayu akan bertanding tiket dap dalam pru 13 ni nanti. dia org bengang dgn umno, tak suka pkr, tak sehaluan dgn pas,, so dia org akan ikut dap yg lebih teguh prinsip dan dasar perjuangannya... tambahan pula bak kata ulamak pas, tidak ada sebut negara islam dalam al-quran.

Anonymous said...

Bro, bebaik.. cap nampak post blog ko je nnt dituduhnye buat ancaman keselamatn la..ancaman bunuh la.. bar council tu dah la sume dorang.. dorang gak yg putar2 bab undang2 ni

Anonymous said...

Ya Tuhan, tolonglah kurangkan kesakitan didada-dada kami membaca dan melihat perkara seperti ini. Tuhanku, beri perlindungan kepada bangsaku dan ugamamu dari terus dihina oleh mereka dari bangsaku sendiri yang Engkau beri jawatan-jawatan tinggi. Sesungguhnya, jika penghinaan seperti ini berterusan, beri kami jalan, semangat, kekuatan dan iman. Bukankah telah Engkau janjikan gugur syahid dimedan perang lebih mulia dari hidup terhina ditanah air sendiri.

Anonymous said...

kalau najib jumpa juga...

pru 13 bn akan hilang 4 undi dari keluarga aku di bandar tun razak..

aku dan keluarga tak akan keluar mengundi...confirm...

Anonymous said...

lps najib jumpa apek celaka tu nanti akan keluar gambar apek celaka dgn pm dlm malaysiakini beserta cerita apek celaka nasihat pm suruh adil terhadap semua bangsa. apek celaka anti racism. apek celaka support 1malaysia. apek celaka banggakan negara di luar negara. filem apek celaka berasaskan semangat 1malaysia.

lepas tu pulak apek celaka buat 1 clip di youtube cakap melayu racist. islam racist.

hisyam said...

sebelum baca komen, aku nk komen dulu..
mmg betul namewee bangsat ni patut potong skali dgn anu nya..
bangsat punya namewee..
najib pun da mabuk laut kot, pas pun mabuk tuak, semua nk menangi undi bangsa lain..habis bangsa sendiri letaknya dimana...namewee bangsat, najib bodoh, pas lg lah bodoh!

Anonymous said...

Anonymous said...
Bila teringat pada kelembapan Najib dan ahli2 kabinetnya, mahu rasanya nak buang BN dari fikiran.... Apalagi meluatnya aku dengan telatah Rosmah, Hishamuddin, Nazri, Rais... Tapi sayangnya.., alternative yang ada adalah siPeliwat Anwar Berahim, siBongok Mat Sabu dan siSialan Kit Siang...

Gabungan Peliwat-Bongok-Sial itu adalah gabungan yang akan hancurkan segala yang sedia ada....

Tu jer alasan pertahankan Najib.

September 13, 2011 9:45 AM
===================================

Apa yang Anon atas ni tulis amat sangat betulnya. Aku takkan sesekali pangkah si pelewat sebab akibatnya padah pd orang melayu namun kalau gomen asyik buat game plan yang menghiris perasaan melayu macam nak jumpa si lahanad ni, tak mustahil aku akan duduk rumah aje masa hari pilihanraya PRU13 ni nanti.

Anonymous said...

cakap la apa pun aku tetap sokong najib & BN..

Anonymous said...

rilek la bro..ntah2 najib nak jumpa budak tu dia nak bagi penampo kut..tak kan sbb tu pun korang nak melatah sampai tak nak undi bn...diaorang memang cari sebab je nak cucuk kita. jangan berganjak. teruskan undi BN!

Anonymous said...

mana suara perkasa dalam isu ini? Perkasa dah wajib jadi Parti Politik, seandainya PM jumpa babiwee. Aku sendiri akan sokong perkasa dan minta saudara mara aku yg berjumlah beratus-ratus utk sokong perkasa. Kerana UMNO tidak lagi memperjuangkan Melayu.

Terpele'ot said...

Tiga keturunan aku sokong UMNO bermati-matian. Kali ini jangan harap keluarga aku, orang kampung aku akan beri undi kpd. BN. Macam semua Cina juga. Biar BN dapat gunduk (kosong) undi. Enough is enough.

And to think 'mBigger Bershit could see the King! It all adds up.

Then again, it's not Namewee who's the culprit here. The parang should be for whoever that arranged the meeting to take place, methinks.

Namewoo said...

Jangan korang nak melatah tak tentu pasal. Bang Jib hanya panggil Namewee untuk buat album rap Kak Mah.

Anonymous said...

Bagus RBF

Mahu kasi ingat sama itu Najib. Hanya orang melayu saja yang boleh selamatkan Umno. Bila Umno selamat maka Najib pun selamat juga lah. Kalau Umno tersungkur maka Najib pun tersungkurlah.

Tapi Najib walau pun tersungkur masih boleh hidup lagi. Itu cincin Rosmah yang harga RM24 juta pegi jual kalu sampai mati pun tak habis belanja lor.

Sekarang nampak betul ini Najib mahu jaga hati cina lebih daripada hati melayu apa. Apa dia ingat cina masih mahu undi bagi MCA, Gerakan dan MIC lagi kah ? Pegi daah .. selepas 2008 orang cina dan india sebelah mata pun tarak pandang lagi pada MCA dan Gerakan atau MIC. Orang cina hanya nampak DAP dan orang india hanya nampak PKR.

PRU 13 nanti yang akan undi calon BN daripada MCA, Gerakan atau MIC hanya melayu Umno sahaja. Melayu Pas undi Pas, cina dan india undi Pas, melayu tak berparti mungkin ada yang undi Pas dan mungkin ada yang tak keluar mengundi.

So kita tengoklah apa macam Najib punya nasib sebab Najib yang tak habis2 nak jaga hati Namawe untuk mengejar undi orang cina.

Najib lu mau ingat, orang melayu sedang perhatikan kamu, orang melayu juga tahu marah tau.

Anonymous said...

sudah la...sembang kosong berani la..

buat betul2 ada bernai ka??

apapun lu sapa najib nak pandang..

bodoh sokong UMNO..

shah um said...

salah rbf, saya juga tidak dapat lari untuk 'menyirap' bila baca mamat tu berhajat nak jumpa PM, atas tiket berkarya kononnya nak jelaskan masalah dalam dunia industri (piiiirah). Tapi harus diingat, kita semua tertakluk pada undang-undang, saya tidak mahu statement abang ni dijadikan modal untuk dia buat laporan polis pulak kononnya menerima ugutan/ancaman nyawa

Anonymous said...

Bro Rbf

Gua ingat dan gua sangat yakin apa. Selepas PRU 13 nanti baru Najib nampak melayu. Baru dia akan cakap " gua silap, gua sudah kena tipu dengan pengundi cina laa "

Dan kita yang selama ini pulun hendak naik kan Umno pun ketawa berdeKah Kaahh Kaaahh .. baru padan lu punya muka .. baru padan Rosmah punya muka yang pakai cincin sebesar Proton Exora (maklumlah US24 juta beb).

Anonymous said...

najib, kalau nak jumpa jugak.. ajak semua blogger2, wartawan2, penggiat filem lain dan tv sama.

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan melayu ?

Yang Pas tak pasal-pasal angkat Komunis jadi Hero. Ini pun kerana nak jaga hati pengundi cina juga supaya cina akan undi Pas bila Pas berdepan dengan Umno.

Sebenarnya Pas tak perlu lah buat sampai macam tu. Undi bukan melayu tak akan lari daripada Pas. Bukan kerana suka kepada Pas, tapi kerana hanya Pas saja yang boleh tolong naikkan pengaruh DAP.

Di Sarawak baru2 ini, DAP menang besar kerana Pas. Kalau tak ada Pas di Sarawak jangan harap DAP menang besar. Pas walau pun kalah 5-0 kepada BN tapi tetap bersyukur kerana telah membuat kebajikan kepada DAP.

Pas sokong Komunis. Setahu kita Komunis itu anti islam. Sedangkan Umno tak lah anti islam, cuma Umno tak buat islam sepenuhnya dalam pemerintahan.

Elok Pas tukar nama daripada P.A.S. kepada P.K.M. (bukan Parti Komunis Malaysia tapi Parti Kebajikan Malaysia).

Anonymous said...

Datok Najib,

do you think by giving preferential treatment to the chinese, that they will return your courtesy/kindness in kind???

Dream on... saya dah kena. kahwin orang cina... duit di dahulukan untuk keluarga ipar, masa didahulukan untuk keluarga ipar... cara di dahulukan untuk menjaga hati keluarga ipar... what do i get after nearly 10 years of marriage??? ada kah diorang terbekenan islam??? tak da

Ada kah diorang nak ikut cara peradaban melayu??? tak ada

adakah diorang nak terikut ke 'values' kita???? tak da

adakah diorang nak respect kita lebih?? tak da

yang ada, meminta, meminta, demand, demand..

Kalau nak tau, kesilapan saya.. saya fikir dengan apa yang telah saya beri dan tunjuk , mereka akan return the courtesy.. tapi sekarang baru saya faham.. they live for themselves... they dont have the values untuk care for others or even think for others..

Jadi bila kita dok memberi (especially tanpa meminta), diorang syok dan fikir bahawa, apa yang diorang terima tu is their right, that is why they start to demand and for more...

They will not change..

Saya paling tak setuju... ibu mertua saya mendapat kerakyatan malaysia... oh malaysia ku... macam mana lah orang tua yang duduk di malaysia hingga lebih daripada 50 tahun, tapi tak tau berbahasa melayu dapat kerakyatan malaysia...

mereka yang tak tau berbahasa melayu tak layak dan tak patut mendapat kerakyatan malaysia... buat apa.. bukan diorang nak dan bergaul dengan orang lain...nak assimilate macam mana....

dont throw maruah bangsa down the drain just because you want to jaga hati ... it doesnt work that way... they will respect you more if you stand your ground... if you are wishy washy, then you're just another dummy to be toyed with...in order to get where they want to go

Anonymous said...

aku tak salah kan PM,tapi aku salah kan orang disekeliling PM..tak de akai ka?..org mcm sialan Namewee pn nak jumpa,TNB dimaku,Guru besar Melayu pun dimakinya..orang mcm ni nak dialayan..PM ni macam x da akai jugak ke?..wahai tuan PM,ekonomi tuan dah buat yang terbaik,Keamanan tuan telah buat yang terbaik,emosi rakyat tuan mcm tek berapa endah dengan kami rakyat dibawah..tolong lah,kepada S/U,SB,sahabat PM yang mungkin baca komen rakyat bawahan ni,tolonglah..sampai kan lah bantahan kami kepada PM..jangan hantar polis tangkap kami sudahlah..UMNO lah yang tebaik untuk rakyat..Tolong lah sampai kan pada tuan PM..

Anonymous said...

namawee tu satu hal la...yang ko pun istimewa jugak, tulis macam2 adakah najib kacau, azeez rahim pun bawa merata, masa bersih polis tak usik dapat masuk ke tempat demo tak macam media arus perdana, sapa pun tak kacau...ko pun samala...

Anonymous said...

ah jib... ah jib... heran aku dgn pok jib ni...

Anonymous said...

BERITA INI X SAHIH LAGI,BARU KELUAR MALAYSIAKINI DGN AKHBAR CINA TUE.DUA2 AKHBAR INI JELAS SOKONG PEMBANGKANG..ESOK CITER NASI LEMAK TUE KELUAR PAWAGAM JADI APA KATA KITA BUAT PROTES KAT PAWAGAM ATAU SIMBAH CAT KAT POSTER DIA..LEPAS KELUAR BERITA BARULAH NAJIB DAPAT TAHU..NAZRI KOT YG ATURKAN PERTEMUAN TUE..

Anonymous said...

saya sokong 100%.ada masa najib juga perlu diberikan pelajaran.

rezqeen hill said...

bodo betol ar.. gua dari dulu lg tau si anak haram jadah ni mst nak jumpe PM.. saja nak kasi panas.. kalo dah cina tetap cina.. kaki ampu

http://riziqin.blogspot.com/2011/09/si-komunis-jumpa-pm-najib.html

anak melayu said...

NAJIH HARAMJADAH

anak melayu said...

lancau itu lajib..

Anonymous said...

buat mogok blog wahai BN/UMNO bloggers. Jangan tulis apa2 sehingga najib setuju batal jumpa si gila namewee.

Anonymous said...

RBF bukan berani buat pon.. mamat ni pengecut! telor tak de.. hehe! berie dalam blog jer..

korang yg lain pon yg kecoh sangat najib nak jumpe si bangsat tu kenape? lagi nak bagi populariti kat die? jumpe pon blum.. tgu dah jumpee nnt baru la bom sebab sekarang pon kite dah tau tak de gunenye namewee bangsat tu nak jumpe PM.. bukan die ade isu ble majukan negara pon..

PM bertanggung jawab terhadap keputusan yang die buat.. rilek la dulu.. orang umno memang kuat melatah ka? nak parang la, nak sunat la siat la ape la.. dalam blog ni komen berani.. aku nak try nengok sape yang akan pegi bawak parang ka pistol ka pedang samurai ka keris terbang ka time cine totok tu g ngadap PM!

setakat dalam blog! petuih!

YB Raz said...

yes lepas ni aku nak tunggu keluar berita blogger RBF potong kaki namewee. Sebabnya aku rasa memang cina ni akan dapat jumpa juga dengan Najib.

Blogger RBF, buat ye apa yang bro dah janjikan. Potong kaki cina tu. Aku nak tengok bro berani buat atau sekadar berani cakap je hehehehe.

Anonymous said...

Saya mahu jumpa Najib, apa pasal lu orang yang tidak boleh tidur. Apa lu orang takut saya jumpa Najib dan cuba pengaruhi dia kah ?

Blogger RBF. Lu siapa mahu jumpa Najib ? Lu siapa Najib mahu dengar lu punya cakap ? Halo kawan, lu kencing dalam tempurung lepas tu lu cermin lu punya muka dalam air kencing itu. Tengok apa macam, ada class kah lu mahu jumpa Najib ?

Bodoh punya Blogger pro Umno. Sekarang baru lu tahu, berapa susah lu defend Umno dan Najib, tapi akhirnya ini NamaweE juga yang Najib sudi jumpa.

Kah kah kah kaaaaaahhhhhhh !!!

NAMAWEE

Anonymous said...

Halo Bro RBF

Saya jumpa atau tak jumpa Najib. Keadaan tetap tidak akan berubah. Hayat BN (Umno) sudah tak lama lagi, doktor kata paling lama setakat Mac 2013 sahaja.

Najib pun bukan PM lagi selepas PRU 13. Kami akan cari orang lain ganti Najib. PM baru kami akan cari sampai lubang cacing itu cincin Rosmah yang berharga US24 juta. PM baru kami akan lelong itu cincin, wangnya akan dimasukkan dalam perbendaharan kerajaan.

PRU 13 adalah high time untuk Umno di singkirkan. Ayuh RBF kenapa kamu tidak mahu bersama kami membina hidup baru yang lebih baik daripada sekarang bersama-sama dengan DAP, PKR dan Pas.

NAMAWEE.

Anonymous said...

anon 11.41,
aku bersimpati dgn kamu. tp sekurang2nya kamu dah islamkan sorang kafir besar pahala tu. lg byk pahala bila kamu didik dia dan keturunan kamu dgn syariat islam. soal ibu mertua kamu tu anggap je sbg ujian dr Allah. wpun dia bukan Islam tarafnya tetap ibu kamu kena hormat. cuma lepas ni kena brani skit lawan secara halus jgn layan sgt ipar2 kamu tu. dia dah usia senja mmg payah skit la nak dilembutkan hati. fokus saja pd anak2 dan isteri kamu. ingat yg penting keturunan kita mestilah zaman berzaman dlm cahaya islam. itu yg lg penting.

jentayu

Anonymous said...

Hebat juga budak Namawee ni.

Pejabat PM yang call dia buat temu janji. Sebenarnya kita kena berani buat kurang ajar macam Namawee baru lah Najib bersedia nak jumpa.

Tapi Namawee tu budak cina, dia kurang ajar pun Najib tak berani usik. Cuba budak melayu yang kurang ajar, silap2 polis datang ambil masa tengah nyenyak tidur waktu dinihari.

Apa nak buat, dah nasib melayu macam tu.

Abbs© said...

kah kah kah..
beb.. jgn di potong kakinya..
mat mongol lu tu nanti tak keruan jadinya.. kah kah kah

kah kah kah..
itu ler beb.. siapa suruh lu sokong si petualang agama bangsa dan negara.. kan dah mendapat.. kah kah kah..

blogger2 sampah macam kita ni.. siapa nak jumpe beb? kah kah kah..

tepuk dada tanya pada bik badak! kah kah kah..

Anonymous said...

Korang perasan tak peranan Nazri si mulut laser

Aku mintak tolong sangat pada pengundi di kawasannya, pangkah babi lagi baik

whiteorange said...

Bro RBF

Aku ada bisik bisik dengan rakan rakan politik agar satu pertemuan para blogger pro BN dengan Najib diadakan. Harap harap ada tindakan selanjutnya.

Anonymous said...

bawak bertenang semua... relax... ni mungkin satu provokasi sahaja untuk melaga2kan org melayu UMNO... kita tunggu kesahihan cerita tu dulu...

tapi andai kata cerita tu benar.. mmg aku tak puas hati la... kenapa najib bg peluang haram jadah tu jumpa dia... haramjadah punya cina..

Anonymous said...

1. Banyaknya spy Komunis dan sabi datang sini. Sempat komen macam macam dan perli. Hati2 rbf. Depa target nak pengaruh fence sitter. Macam art of war - destroy from within. Dah memang pakar - PRU 12 dia orang naik guna kuasa internet.

2. Terutama yang ketawa dengan kah kah kah (kahak). Merata rata blog dia dah pergi. Seronok ya kerja surf dan dapat duit sekali.

3. Kawan kawan yang taat pada BN - Kita jangan lompat dari/tukar bas hanya kerana pemandu sekarang sopan sangat, ikut peraturan terlebih lebih dan terdengar kata2 madam konduktor dan pekerja2nya(pemandu spare/backup). Bas ini banyak jasanya, walaupun dah berjalan jauh dan dipandu banyak driver terdahulu. Kita beri peluang supaya sampai ke destinasi dengan selamat. Kena focus pada bas jangan kat driver terkini. Mungkin driver sekarang kejap2 berhenti macam sopan je bagi musuh musuh laknat seberang jalan, menyebabkan bas lambat sikit, penumpang2 naik heran dan berang tapi perbuatan tu mesti ada sebabnya. Ada hasilnya. Pokoknya kita rakyat semua sampai selamat.

4. Bandingkan dengan saingan bas kita - semuanya macam minibus tahun 90 puluhan- potong sana potong sini, shortcut sana shortcut sini semata2 nak dapatkan penumpang lebih. Semua cram dalam macam sardin dengan niat masing2 nak ke Chow Kit dengan cepat, peluh peluh bila hujan. Nak sampai cepat jee tapi pedulikan keselamatan. Pemandu tiada ethic. Boleh Weeeeeeeeeeeeeeeeee lah

Anonymous said...

Kita tak mahu PM menjadi mangsa gara gara melayan kekalutan seorang manusia yang konon tindak tanduknya berniat baik walaupun bercanggah dengan roh memartabatkan negara.

Mungkin kita tak terjangkau apa yang PM rencanakan justeru tidak dapat memahami justifikasinya.

Yang pasti, kita tidak mahu cara beliau jadi ikutan.

Anonymous said...

Penyangak Wee ni pun macam satu conspirasi je.
Pergerakan bagus tersusun rapi.

1. Mana dapat funding buat filem? Berjuta kot. Siapa bayar? Ingat - nama filem tu akan memanjangkan kehangatan xxx 2.0. Siapa yang bayar lawyer india tu dulu?

2. Nak jumpa PM pulak. PM pulak bagi muka. Fulamak ....lagi naik nama xxx 2.0

3. next step- tengok lah nanti betul tak betul -tayang overseas dan dapat award tu award ni. Ingat brother kita banyak cable kat luar

4. lagi sakit kalau nanti dibuat ke TV series...tayang kat RTM

5. Tiap kali rakyat tonton brother kita akan senyum puas je. Macam dapat tiap tiap malam



**Macammana title yang sedemikian boleh lepas censorhip di Malaysia pun tak tahulah. Tanyalah yang bertangungjawab

Anonymous said...

Aku ingat BN hancur lumat sebab sicina bangsat tu akan jual cerita pada DAP/PKR/PAS senang saje nak tumbangkan BN.Kau tengoklah implikasinya nanti bila pertemuan ini jadi realiti.

DEZAMAN COTTAGE said...

Namawee kah yang untung atau najib yang akan rugi...sama-sama kita saksikan drama swasta nie....

Anonymous said...

Susah jugak tu. sebab nampaknya tak semua pemimpin di Selangor tu mesra rakyat dan nampak macam tak sepakat jer. Noh pula nampak sombong walau nampak kerja kuat. Saya berkenan kalau ezam main peranan di Selangor. nampak lebih ikhlas skit.. betul tak??

Anonymous said...

KAHKAKAHKAH APA POM NAMEWEE KOMUNIS TU DAPAT SEGALA GALA SELEPAS HINA NEGARAKU MAKI TNB SERANAH PENGETUA SEKOLAH...KAHKAHKAHKAHKAHKAH BUKAN SEKADAR KELUAR TV, DPT JUMPA MENTERI, DAPAT BUAT FILEM LAGI KAHKAHKAHKAHKAH ITU HAKIKAT! FAKTA DAN SEJARAH! KAHKAHKAHKAHKAH ! SKRG NAK JUMPA PM LAGI KAHKAHKAHKAH MESTI LAYAN BAIK SIAP LUNCH ATAU DINNER KAHKAHKAHKAHKAH MESTI COVER KAT BULETIN UTAMA KAHKAHKAHKAHKAH AKU RESPEK NAMEWEE...LEPAS NI MESTI FAISAL KENA TANGKAP SEBAB UGUTAN NK CEDERAKAN NAMEWEE KESAYANGAN NAJIB ,ROSMAH DAN MENTERI2 UMNO KAHKAHKAHKAHKAH MESTI! TUNGGU DAN LIHAT SAJA! MESTI RBF KENA DGN SKMM SEBAB NAK CANTAS KAKI NAMEWEE KESAYANGAN MENTERI2 MELAYU UMNO KAHKAHKAHKAHKAH LEPAS TU ENTRY NI KENA REMOVE KAHKAHKAHKAH....WOIII JOM PAKAT TENGOK NASIK LEMAK 2.0 KAHKAHKAHKAHKAH JOM SUPPORT NAMEWEE RAMAI RAMAI...SAPA LAGI NAK SUPPORT NAMEWEE KALAU BUKAN MELAYU KAHKAHKAHKAHKAH NAJIB, ROSMAH, MENTERI2 UMNO MESTI AKAN HADIR TAYANGAN PERDANA NAMEWEE KAHKAHKAHKAHKAH NANTI SIAP BELI DVD LAGI KAHKAHKAHKAHKAH....UTK BLOGGERS UMNO TERUSKAN MEMBELA ROSMAH N BERDOA KOT2 DPT PELUANG JUMPA...DALAM MIMPI!!! KAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

KAHKAHKAH ko ni memang sama sial macam babiweee.

Anonymous said...

hello jentayu Sep 14, 2011

Terima kasih kepada perhatian dan nasihat tuan.

Ter insaf ada, lucu pun ada...

Saya ni dari golongan sri kandi melayu. Insyaallah saya asuhkan anak saya itu menjadi seorang yang kuat keperibadian mengikut sifat kepahlawanan melayu keturunan ibunya, Kuat iman di dadanya.

Doakan lah keturunan saya ini menjadi pejuang-pejuang bangsa Melayu dan ugama Islam. Amin.

Assalamualaikum

::: nur azizul ::: said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aku sgt tkpaham kenapa org jahat mcm namewee di hampar permaidani oleh Najib?

kenapa bangsa Melayu bila berad adi pucuk tinggi cpt2 lupa asal usul dan cepat sejuk dgn kafir?

YA ALLAH..AKU TIDAK HAMBA-MU YANG LEMAH INI MEMOHON KEKUASAANMU DATANGKANLAH PEMIMPIN ISLAM YANG BENAR LAGI BERANI!! PELIHARALAH MALAYSIA DARI KEROSAKAN!

Anonymous said...

sejak Tun M tidak menjadi PM, aku sering berasa cemas dan tidak senang dengan suasana negara..

Tun M pemimpin terbaik yg bijak menjaga negara, negara stabil, undang2 tegas.. aku merindui zaman Tun Mahathir.. semoga Allah berkati Tun Mahathir..AMINN

Anonymous said...

Mat Sabu dan Mat Sabi...
dua dua sama kaki

Nama mu dan Nama wee
Suka buat kontroversi

Anonymous said...

Selagi ada bapa angkat Melayu dia dalam kabinet BN, selagi itulah layanan taraf VVIP akan diberikan kepadanya.

Yang hairannya ramai menteri kabinet Melayu lain yang ada dalam BN mereka tiduz zzz zzzz zzzzz zzzzz..ke?

Anonymous said...

cool ok...ini benda menarik... sama2 kita tgk dulu..

org yg main catur minawe bukan sebarang org..

orng melayu marhen sgt sinonim dgn dunia hiburan melayu.. serangan ini sgt dasyat kalu dipikir2kn..

Anonymous said...

Apa la korang ni...cuba la doa kan si namewe tu terbukak hati dia utk ISLAM (memeluk agama ISLAM)...x kan ISLAM hanya utk org MELAYU je kot..?
Ni tidak, lg korang dok kutuk2 dia tu...dh la korang x berdakwah kt dia...nabi pn maafkan kafir yg kencing kt masjid sbb kafir tu mmg x tau kemuliaan masjid....fikir2 kan la wahai saudara2 ku...assalamualaikum

Anonymous said...

namewee ni bukan apa.
cheapskate nak kudakan istilah 2.0 untuk popularkan cerita dia.

Dema boleh pilih nama lain macam Nasi Lemak RM1.0 atau Nasi Lemak Malaysia. Kalau nanti ada bersih 3.0 dia akan guna sambung Nasi Lemak 3.0

Semua kena trick

Publisiti percuma.
Semua pun heran nak pi tengok
Nak jumpa PM tu pun strategi yang bagus - nak gunakan nama PM jual cerita dia. Jumpa tak jumpa dah dapat naik nama

Last last dia yang untung . Masuk duit banyak.

Anonymous said...

apasal rbf jeles sgt kalau namwee dpt jumpa pm ke, atok pm ker? biarlah..apa pm buat semua betul...1 malaysia mahh...komunis pun sudah baik sekarang apa!!!aiya!!lu manyak langsi...hehehe