Wednesday, September 28, 2011

Tarik Balik : Saya Mengaku Saya Silap

Berhubung tulisan saya sebelum ini yang menggesa agar Dr Mashitah meletak jawatan atau diundurkan dari pentadbiran kerajaan.

Sekarang saya tarik balik tulisan tersebut dan saya mengaku ada kesilapan saya dalam tulisan tersebut. Saya pohon maaf.

Saya akan membuat penjelasan dalam masa 1-2 jam dari sekarang.

15 comments:

tokkaya said...

TAHNIAH BRO!!!Berani mengaku kesilapan,adalah lelaki dan manusia SEJATI....Kita saje yang berani mengaku kesilapan...kalau puak yang sebelah sana tu,tunjukkan bukti apa pun tak kan mengaku salahnye...Puak MUNAFIK BRO.....Tak berani....

Anonymous said...

nasib saya baik sempat baca....kenapa terlalu pantas tarik balik belum pun jadi isu lagi....saudara kena sergah dengan gergasi kot...walaubagaimana pun saudara adalah sumber saya...bagus..bagus..bagus..maaf adalah yang terbaik lagi pun kitakan orang islammm...

mazri said...

salute bro...tapi cam ne lak ngan blogger lain yg da amik tulisan bro????

Anonymous said...

salam bro, baru nak hantar komen maut, dah tarik balik, anyway baguslah, baru gentle mcm ni, salah betulkan yeah, manusia biasalah, kalau tak ada silap bukan manusia namanya, bukan mcm si atok porno dan pencacainya nya, lagi salah, lagi banyak tipunya, diaorang nak kumpul banyak2 bawak masuk kubur kot...take care...

MMR said...

RBF,
Apa tarik balik.....apa hang wat lecey pulak.........apa-apa pun cepat la c kit buat penjelasan ...kami semua tak sabaq ni.......

Wak Jengkol said...

Salam RBF...

Hehehe..wak baru nak taip satu posting bertajuk "GARA-GARA MAIN BELAKANG USTAZAH KITA DIHENTAM"

baru je nak linkan kt kat sini..Dah kena tarik balik posting tadi tu..hehehe

apa pun..well done & tabik spring. jangan emo2 lagi yer

batt said...

rbf
salam bro syabas rasa kecewa yang anda hadapi adalah satu pertanda yang kita sayang dan sanjung orang tersebut x yah lorat lorat sangat.

TUMPANG LALU BELAKANG....(faham x he2)

Anonymous said...

wow so touching..dr blogger besar rbf

El Halim said...

daripada tulis pasal 'orang-orang kita' lebih baik tulis pasal 'orang-orang sana'.Aku dengar-dengar la Hassan Ali nak gantikan tanah buat mahkamah di SS 26 Subang Jaya dengan pembangunan komersil berskala besar..Tanah mahkamah tu digantikan dengan tempat lain dan diberikan pula pada MAIS..ntah apa jenis silap mata aku pun tak tau..

Anonymous said...

Melayu pantat. Namewee best.

House PK said...

Terbaik bro RBF! Wa respek sama lu

Anonymous said...

takut la tu ...ingatkan brani cakap brani tanggung.. kenapa ? kena sound ke dengan org umno ?

Anonymous said...

takut ler tu.. aku komen pagi tadi pun tak masuk sini..tapis lerrr ikut suka kau..

apa aku cakap ni betulll..

pikir la dulu sebelum tulissss apa apa..

pendapat tu pendapat jugak.. tapi kena pikir patut ke tak patut..betul ke tak betul.. agak agak laaa bro..

Anonymous said...

Sdra Faisal,
Mengaku salah dan minta maaf segera itulah cara terbaik, tetapi sdra masih mengutuk, mencaci (dll) org lain. Adakah perbuatan anda itu baik. Kita jangan ikut org kecuali dlm hal2 kebaikan. Bagi saya Dr Mashitah tak layak pegang apa2 jawatan pun sebab dia pernah berkata (bermaksud) org perempuan yg dlm kesusahan bolih menjual tubuhnya sedangkan dalam Qur'an dan Hadith melarang berbuat begitu. Ramai org menegur tapi sampai sekrg dia tak pernah minta ma'af. Ini bermakna ilmu yg dia belajar tak berkat dan tak bolih menolongnya.

Hassan. Port Dickson.

Anonymous said...

korang percaya lim guan eng ikhlas kah minta maaf tu ? tengok pada air muka dia masa dia buat kenyataan mohon maaf pun aku dah tahu dia tak ikhlas. nampak sangat macam terpaksa takut dap hilang sokongan daripada pengundi2 johor khasnya orang melayu.

yang nak undi dap pun hanya lah melayu pas sahaja. mereka melayu pas tak peduli dap nak hina melayu kah, dap nak hina raja melayu kah, dap nak hina islam kah, dap nak bantah hudud kah, dap nak bantah negara islam kah .. mereka tetap akan undi dap sepertima mana yang di amanahkan oleh tokguru dan pemimpin2 pas.

nawaitu melayu pas adalah " kita undi dap bukan kerana kita setuju dengan dap tapi ianya adalah kerana kita nak gunakan dap untuk menjatuhkan umno "

nawaitu penyokong dap pun serupa juga " kita undi pas bukan kerana kita setuju dengan negara islam dan hudud yang diperjuang oleh pas tapi ianya adalah kerana kita nak gunakan pas untuk menjatuhkan umno "

nampaknya umno berdepan dengan 2 musuh nyata dalam masa yang sama. musuh yang tak nyata yang ada berdampingan dengan umno pun banyak sebenarnya. umno perlu berhati2.