Wednesday, December 14, 2011

Posisi Tujah Dan Menonggeng Yang Cuba Dinafikan Oleh Anwar


Satu perkara yang sangat menarik perhatian saya semalam ialah bagaimana peguambela Anwar cuba menggunakan keterangan Dr. Thomas Hoogland bahawa kesakitan tulang belakang Anwar membataskan dia melakukan pergerakan seks sekaligus menyanggah keterangan pengadu iaitu Saiful Bukhari Azlan yang Anwar telah meliwatnya secara 'rakus dan laju'.

Pukul 4:16 petang
Peguambela juga memetik kenyataan Dr. Thomas Hoogland, pakar Orthopedik yang merawat Anwar Ibrahim yang mendakwa individu yang mempunyai simptom tulang belakang dan arthritis, tidak mampu melakukan hubungan seks yang didakwa Saiful sebagai ‘rakus dan laju’. (SINI)


Bagaimanapun, penolakan Dr. Thomas Hoogland itu adalah bersandarkan kepada pemeriksaannya ke atas Anwar Ibrahim pada tahun 2005 atau lebih tepat lagi, bersandarkan teori 6 tahun yang lepas.


Dalam keterangan awal, Saiful Bukhari Azlan mendedahkan bagaimana dia diliwat dalam posisi melutut dan ditujah dari belakang oleh Anwar dengan 'rakus dan laju'. Biarpun pihak pembela Anwar cuba menggunakan keterangan Dr. Thomas Hoogland, namun bukti-bukti yang tersedia, sama ada ketika Anwar Ibrahim berada di HKL, mahupun rakaman CCTV pada hari Saiful bersama-sama Anwar di dalam lif kondominium terbabit, membuktikan 'kecederaan' tulang belakang bukanlah faktor utama yang boleh dijadikan hujah. 


Sebabnya, Anwar Ibrahim langsung tidak menunjukkan rasa sakit apabila dia yakin, tiada mata yang memerhatikannya. Dia hanya berlagak sakit tulang belakang apabila berada di khalayak awam sepertimana lakonannya terpaksa disorong dengan kerusi roda, padahal sebelum itu, dia kelihatan sangat sihat dan boleh berjalan tanpa sebarang simptom sakit tulang belakang.

Sankara Nair cuba menegaskan keterangan Dr. Hoogland sebagai layak diterima walaupun keterangan itu sebenarnya telah cacat dari awal lagi iaitu tempoh masa rawatan yang tidak dilakukan oleh Dr. Hoogland. Dr. Hoogland sekadar menggunakan rekod lamanya dan rekod lama juga membuktikan, Anwar Ibrahim mengambil masa yang sangat singkat untuk pulih daripada kecederaan yang dikatakan mengancam nyawanya. 

Tidak sampai 48 jam selepas berada di Jerman, dia sudah pulih semula!

Dan sekarang, peguambela Anwar cuba menghilangkan 'fakta 48 jam pulih semula' itu dengan menawarkan hujah, Anwar tidak boleh melakukan posisi melutut dan menujah dari belakang.

14 comments:

Anonymous said...

guang eng menang saman utusan..200k...aduihya...

Anonymous said...

umno akan berkubor..ramai2 kita baca talkin untuk umno..

AntaraPos said...

Sabarnya PAS Memelihara Jodoh Dengan DAP dan PKR | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=1486&type=%27news' | http://www.antarapos.com/

yes said...

RBF bertaubatlah sebelum terlambat.

yes said...

RBF bertaubatlah sebelum terlambat.

Far Lungeng said...

Anu-war bertaubatlah sebelum terlambat. Najib beringatlah sebelum terliwat. Nik Aziz berundurlah sebelum tersungkur. Undilah parti KITA untuk survival bangsa melayu.

RBF Kepala Butuh said...

Blogger pengecut. Berani buat beranilah tanggung. Kepala butuh dah masuk kedalam kot!...

Anonymous said...

Kpd penyokong B.A.B.I (Brader Anwar Bin Ibrahim) sudah lah tu. Tuan Guru Kepala Butoh dpd Parti Ajaran Setan (PAS) merangkap Parti Anak Sundal (PAS) telah berkata PAS akan tunggu pengesahan Polis jika video seks yg menunjukkan B.A.B.I tibai pompuan sundal Cina sah atau tak sah.

Kemudian Ketua Polis Negara pun sudah sahkan bhwa video itu adalah benar. Cuma Ketua Polis Negara TIDAK mahu sebut nama pelaku lelaki dlm video seks itu sebab beliau menghormati prosedur Polis dan kehendak undang2.

Habis Tuan Guru Kepala Butoh dpd Parti Anak Sundal pun terus diam pasal video seks B.A.B.I itu.

Sila lihat balik video seks Anwar dgn pompuan sundal Cina itu. Dia sudah lipat, tonggeng, duku, putar mcm skru gerudi dan mcm2 lagi kat pompuan sundal Cina itu.

Jgn cakap mcm kepala butoh ok, wahai penyokong kesundalan. Jgn lah cakap seolah ibu2 awak juga pompuan jalang yg tidak mengajar kamu adab dan maruah. Jgn jadi penyokong kesundalan, mcm Tok Guru Kepala Butoh, Parti Ajaran Setan / Parti Anak Sundal.

Kepala butoh kau.

Anonymous said...

Video Panglima UMNO Naik Sheik

Jom Ludah

http://www.youtube.com/watch?v=Ytpt_ykk5Z8

Anonymous said...

Eh..eh,

Saya ni jenis makhlok yang tak pandai. Saja la nak tanya :-

Gambar kat atas tu yang sedang berdiri tu Nuar ka ?Yang depan tu Sheful ka ?

Mak oi...power punya tujahan...macam output injin Rolls Royce kapal terbang plak !

CHELAKO-CHELAKO-CHELAKO-NIK AJIS-CHELAKO-CHELAKO-CHELAKO !

Anonymous said...

Kalau le perangai burok Anwar tak didedahkan aku percaya dia dah lama jadi PM.
Tak dapat nak bayangkan apa musibah yg akan menimpa negara ini.
Kenapa Anwar menjadi begini haprak, hanya Allah SWT yg mengetahui.

Anonymous said...

rbf

cukup lah tu. kisah anwar main pungkoq budak dalam buaian pun dah tahu. bawak tajuk lain lah pulak.

novel interlock, kami ingat dah diterima, rupanya belum lagi. hindu mic duk riuh minta interlock dibatalkan, baru lah kita tahu cerita yang sebenar.

awat muhyidin buat macam tu, nak tipu melayu lagi kah ?

AntaraPos said...

Layakkah PAS Laung Slogan "PAS For All"? | http://antarapos.com/v1/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7Wkb5Zi | http://www.antarapos.com

Anonymous said...

Umno lwn Pas >>>> Umno
Umno lwn PKR >>>> Umno
MCA lwn Pas >>>> Pas
Gerakan lwn Pas >>>> Pas
MIC lwn Pas >>>> Pas
MCA lwn DAP >>>> MCA
Gerakan lwn DAP >>>> Gerakan
MIC lwn DAP >>>> MIC

Anda cerbi !!!!!!